Mitä ajattelet juuri nyt?

Vierailija

Mikä ajatus mielessäsi on juuri nyt.

Sivut

Kommentit (30)

Sarianna

faceookkia kun kysymys on suoraan sieltä, sitten tulee mieleen hitler ja sen jälkeen CIA ja sittn lauma lampaita jotka seuraa leimaantuneena valkeaa lippua, tai kanalauma, siis sellainen austraalialinen lammaslauma joidenka peräpäät on leikelty verille jottei villassa olisi kakkaa keritessä, ei mitään kipulääkeitä eikä mitään elintenoikeuksia 0 oikeutta villalampaille austraaliassa, massoittain lampaita rutikuvassa katteettomassa maastossa ilman virkkeitä perseet verillä

Vierailija

Vuodatettua hikeä sekä kyyneleitä. Teiltään eksyneitä vaistoeläimiä. Tähtikirjoitusta. Mut sitten mä lähden syömään ja vedän unohduspipon syvälle päähäni ja olen ihan incognito sateenvarjoni alla. Näen mutten tule itse nähdyksi.

Vierailija

Sitä kun menkat alkoi tänään ja meillä piti miehen kanssa olla illalla sauna ja sen jälkeen seksiä. Lapset yökylässä ja saamme siis hengähtää ja olla kaksin. V#tuttaa suoraansanottuna että miksi pitikään alkaa juuri tänään. Viime kerrasta jo viikko ja mieskin virittäytynyt iltaan,eipä tiedä vielä että menkat alkoi. Nukkuu päiväunia.

Ehkä sammutan kylpyhuone osastolta valot ja laitan muutaman tuikun palamaan saunan lauteille ja voisimme kylpyhuoneessa rakastelle.. Äh,en tiedä. Mies ei halua rakastella jos on kuukautiset joten huijaisinko tuolla tavalla että ilta ei menisi piloille. Tai no,ei se nyt pilalle menisi, mutta pettymys tämä kummallekkin on.

Pieniä murheita mietittävänä.

Vierailija

Just sanoin ääneen voi perse kun ne karkaa, avaan siis dumle-konvehtia ja karkki liukuu paperista lattialle. Ihme juttu, ei noin ole ennen käynyt!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä että haluisin eroon mun miehestä. Se on idiootti.
Oikea meininki.Nyt vain tuumasta toimeen.

Se on nyt viikonlopun pois. Tekis mieli kantaa kamat pihalle - joko omat tai sen. En tiedä vielä.

Vierailija

Mitkä kengät laitan töihin. Hmm.. voisin laittaa Timberlandit, mutta ne ei sovi mun housuihin.. korkkarit ois hyvät mut jos tulee hälytys nii vaikee juosta.. sit ois Converset mut ne on valkoset enkä halua liata niitä... sit ois tavallaan järkevää laittaa vaelluskengät mut sit jos ei tarvikkaa lähtä kierrokselle ni ei oo kivaa olla sellasil sisällä.. vaikeaa tämä elämä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat