Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset haluavat ilman kumia (1 yö)

Vierailija
05.12.2015 |

Miksi suuri osa naisista ei halua käyttää kumia yhden yön seksisuhteissa?

Itse ehdotan tuon käyttöä näisssä kuvioissa aina, mutta suurin piirtein joka toinen nainen ei noita halua käyttää (perusteet tasoa "mä syön pillereitä.. eihän sulla ole mitään", "ne on nyt vähän kaukana ei kai meidän tarvii" .. tai muuta vastaavaa). Eipä siinä - miestä nyt ei suorastaan tarvitse pakottaa paljaalla laittamaan, mutta en silti täysin ymmärrä naisten ajatusmaailmaa tässä.

Omia pohdintoja (en pidä näistä ajatuksista oikein mitään tyhjentävänä..):

* Joka toinen nainen on salaa hakemassa lasta (tuskin?)

* Kumi vähentää naisen nautintoa (sori - en usko)

* Nainen ei puheistaan huolimatta hae yhden yön suhdetta ja ajattelee saavansa suhteen sillä, että antaa heti paljaalla (vähän surullista ehkä..)

* Nainen leikkii käyvänsä läpi jonkin romanttisen elokuvan juonta jossa pari ei kiihkoissaan edes ajattele ehkäisyä tjsp. ja kumin käyttö sotkisi tämän naisen pään sisäisen tarinan (eivät naiset näin lapsellisia ole (kai?))

Siispä - miksi ihmeessä?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa hämmentävää. Mulle ei ole ikinä YKSIKÄÄN mies ehdottanut vapaaehtoisesti kortsua, ja olenkin miettinyt että miten mahtaisivat suhtautua jos veisin lapsen heille 9 kk päästä. Välinpitämättömyys omasta ja toisen hyvinvoinnista on ehkä suurin turn-off, mitä mies voi tehdä.

Mulle on yllätys, että naisetkaan ei välitä kortsusta.  Ymmärrän toki halun paljaalla panemiseen, tietenkin se on paljon mukavampaa sekä naisesta että miehestä. Mua eniten kortsussa haittaa se "nyt se on menoa" -fiilis, joka tulee kun kortsu on päällä. Tykkään myös leikkiä spermalla, mikä yleensä jää kokonaan kun on kortsut käytössä.

En silti ikinä panisi ilman kortsua muuten kuin parisuhteessa. Nykyinen rakastaja on ollut 8 vuotta, mutta käytämme kortsua. En viitsi alkaa syödä pillereitä hänen takiaan, koska välillä tapaillaan paljon ja välillä ei kuukausiin. Enkä viitsi vaatia, että käyttäisi muiden kanssa kortsua. En edes osaisi luottaa häneen niin paljoa että uskoisin hänen muistavan ellei nainen erityisesti vaadi. 

Minulle on kaikki miehet, joita on tosin vain kourallinen, ehdottaneet kondomia. En ehkä vaikuta yhtä siistiltä, koska olen melko luonnollinen nainen ja siksi miehet pelkäävät saavansa minulta taudin? Tai olen lähtenyt vain fiksujen kanssa.

Vierailija
42/46 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman kumia tuntuu paremmalle.

Tosin yhden yön suhteissa käytin. Nyt ei kun oma rakas löytynyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljaalla tuntuu parhaimmalta.

Vierailija
44/46 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa hämmentävää. Mulle ei ole ikinä YKSIKÄÄN mies ehdottanut vapaaehtoisesti kortsua, ja olenkin miettinyt että miten mahtaisivat suhtautua jos veisin lapsen heille 9 kk päästä. Välinpitämättömyys omasta ja toisen hyvinvoinnista on ehkä suurin turn-off, mitä mies voi tehdä.

Mulle on yllätys, että naisetkaan ei välitä kortsusta.  Ymmärrän toki halun paljaalla panemiseen, tietenkin se on paljon mukavampaa sekä naisesta että miehestä. Mua eniten kortsussa haittaa se "nyt se on menoa" -fiilis, joka tulee kun kortsu on päällä. Tykkään myös leikkiä spermalla, mikä yleensä jää kokonaan kun on kortsut käytössä.

En silti ikinä panisi ilman kortsua muuten kuin parisuhteessa. Nykyinen rakastaja on ollut 8 vuotta, mutta käytämme kortsua. En viitsi alkaa syödä pillereitä hänen takiaan, koska välillä tapaillaan paljon ja välillä ei kuukausiin. Enkä viitsi vaatia, että käyttäisi muiden kanssa kortsua. En edes osaisi luottaa häneen niin paljoa että uskoisin hänen muistavan ellei nainen erityisesti vaadi. 

Minulle taas ei ole yllätys, että naiset eivät vaadi. Ei naisilla ole yksin vastuuta näistä asioista eikä pidäkään. Vastuuttomia miehiä ja naisia on olemassa, mutta vain naisten kohdalla sitä ihmetellään.

Tää on totta, mutta ihmettelen mä noita miehiäkin, koska ajattelen että kortsutta paneminen on sama kuin hyväksyisi sen, että hoitaa penskaa seuraavat 18 vuotta. En voi ymmärtää heitä ollenkaan. Miehet ei yleensä edes kysy onko muuta ehkäisyä käytössä, aivan kuin pelkäisivät että tunnelma pilaantuu jos nainen muistaa kortsun. 

Vierailija
45/46 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljaalla tuntuu parhaimmalta.

En tiedä miten naisesta tuntuu ,mutta miehelle ero on sama kuin sadeasussa olisi suihkussa. 

Vierailija
46/46 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että suurimmat syyt ovat naivius ja humala. 

Olen joskus itsekin harrastanut seksiä vieraan miehen kanssa ilman kondomia, koska se on kännissä tuntunut hyvältä idealta (onhan se kiihottavamman tuntuista). Lasta en ole koskaan toivonut ja olen syönyt e-pillereitä. 

Nyt olen oppinut läksyni ja vaadin aina kondomia. Useimmat miehet eivät tosiaankaan ota sitä itse esille, ja jotkut kysyvät että kävisikö ilman, edes vähän. Ei käy. Enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi