Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rillimukista pyydetään 220 egeä!

aivantoivotonMiia

Mulla ei ole sitä vieläkään... vedänkö ranteet auki????

Kommentit (8)

Vierailija

Satasellahan noita näytti huutiksesta saavan. Ei se ole edes mikään ökyhinta, eikö se maksanut kolmekymppiä kaupassa? Ja rillittömän saa parilla kympillä. Mulla on kaapissa kolme rillimukia mutta en ole aikeissa niitä myydä.

Vierailija

Mä en ymmärrä miksi ihmiset keräilee muumimukeja. Anopilla on kaappi täynnä mukeja ja niihin ei saa koskea. Massatuotettujq ulkomaisia mukeja. Ei edes tuoteta suomessa.

Missä arvo siis on? Onko ollut vain fiksua markkinointia arabialta? Mulla on muumimukeja 6kpl mutta meillä on ne päivittäisessä käytössä. Jopa 90-luvulta oleva muumimuki on käytössä. En näe vain arvoa näissä, mutta mikäs siinä jos tykkää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miksi ihmiset keräilee muumimukeja. Anopilla on kaappi täynnä mukeja ja niihin ei saa koskea. Massatuotettujq ulkomaisia mukeja. Ei edes tuoteta suomessa.

Missä arvo siis on? Onko ollut vain fiksua markkinointia arabialta? Mulla on muumimukeja 6kpl mutta meillä on ne päivittäisessä käytössä. Jopa 90-luvulta oleva muumimuki on käytössä. En näe vain arvoa näissä, mutta mikäs siinä jos tykkää.

"En näe arvoa tässä" - keräilytuotteen arvohan mitataan siinä, kuinka paljon siitä ollaan valmiita maksamaan. Minä puolestani ymmärrän ihan hyvin tämän, vaikken mikään intohimoinen keräilijä olekaan. Tykkään muumimukeista, ja jos joku suosikeistani menisi rikki niin mielelläni ostaisin uuden. Ja jos niin tekee moni muukin, niin siinähän se hinta jo muodostuu.

Vierailija

Mä keräilen Muumimukeja, käyttöön, ei vitriiniin.
Rillimukin jätin ostamatta ihan sen takia etten sitä miltään hamstraajalta osta.
Mä veikkaan, että ne rillittömät on aikoinaan paljon kalliimpia, koska nehän ovat jääneet kauppoihin ja me hajotetaan myynnin jälkeen, joten niitä tulee ilmaan vähemmän kuin niitä missä on rillit.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä keräilen Muumimukeja, käyttöön, ei vitriiniin.
Rillimukin jätin ostamatta ihan sen takia etten sitä miltään hamstraajalta osta.
Mä veikkaan, että ne rillittömät on aikoinaan paljon kalliimpia, koska nehän ovat jääneet kauppoihin ja me hajotetaan myynnin jälkeen, joten niitä tulee ilmaan vähemmän kuin niitä missä on rillit.

Onko sulla haisulimukia :DD

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään ideaa, yritin akalle joskus, että ostettaisiin vaikka kultaa aina tuolla rahlla.. olsi varmaan kilokaupalla kultaa.

Noiden arvohan riippuu kysynnästä, nyt hype, ootat kymmenen vuotta niin hype ohi ja kirpparit pursuu näitä Thaimaassa tehtyjä halvalla.

Alkuperäiset jostain luvulta saattaa pitää jonkun hinnan, mutta tuskin tulevaisuudessa kukaan maksaa noista Thaikkumalleista just mitään.

Samoja kippoja samoilla muoteilla ajettuina myydään eräässäkin tunnetussa kohtuuhintaisessa kaupassa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat