Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset haluavat ilman kumia (1 yö)

Vierailija
05.12.2015 |

Miksi suuri osa naisista ei halua käyttää kumia yhden yön seksisuhteissa?

Itse ehdotan tuon käyttöä näisssä kuvioissa aina, mutta suurin piirtein joka toinen nainen ei noita halua käyttää (perusteet tasoa "mä syön pillereitä.. eihän sulla ole mitään", "ne on nyt vähän kaukana ei kai meidän tarvii" .. tai muuta vastaavaa). Eipä siinä - miestä nyt ei suorastaan tarvitse pakottaa paljaalla laittamaan, mutta en silti täysin ymmärrä naisten ajatusmaailmaa tässä.

Omia pohdintoja (en pidä näistä ajatuksista oikein mitään tyhjentävänä..):

* Joka toinen nainen on salaa hakemassa lasta (tuskin?)

* Kumi vähentää naisen nautintoa (sori - en usko)

* Nainen ei puheistaan huolimatta hae yhden yön suhdetta ja ajattelee saavansa suhteen sillä, että antaa heti paljaalla (vähän surullista ehkä..)

* Nainen leikkii käyvänsä läpi jonkin romanttisen elokuvan juonta jossa pari ei kiihkoissaan edes ajattele ehkäisyä tjsp. ja kumin käyttö sotkisi tämän naisen pään sisäisen tarinan (eivät naiset näin lapsellisia ole (kai?))

Siispä - miksi ihmeessä?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on ollut syynä se, että haluan vastaanottaa myös nautinnollista suuseksiä. En oo ikinä ymmärtänyt miten se voisi sitä olla jonkun halkaistun kortsun läpi? Ja totta se ettei kyrpä sisälläni tunnu merkittävästi erilaiselta kumin kanssa kuin ilman :)

Vierailija
22/46 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noille naisille ei kannata antaa oikeaa nimeään tai numeroaan, niistä tulee olemaan pelkkää harmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v kirjoitti:

Vain suojaamaton seksi on oikeaa seksiä miehen kannalta. Naista kiinnostaa seksissä lisääntyminen, kuten palstalaiset jo kertoivat. Eli molemmat voittavat.

-Mies 29v + 1v-

Etkö sinä ollut neitsyt? Mistä sinä tiedät ettei suojattu seksi ole miehelle seksiä?

Vierailija
24/46 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin tuntuu paremmalta ilman kumia. Tietenkään en vieraan kanssa ilman kumia olisi, onneksi oma mies kävi sterissä kun lapset on tehty! Ah nam!

Vierailija
25/46 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en missään nimessä harrasta seksiä kenenkään kanssa ilman kumia. En myöskään suostu käyttämään mitään muuta ehkäisyä. Mutta olen kieltämättä välillä kateellinen niille jotka saa munaa paljaalla. Se on niin kiihottava ajatus. Mutta mä en suostu sellaseen. Enkä pilaa elimistöäni millään mömmöillä

Vierailija
26/46 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemattoman kanssa vai, ja haluaa sukupuolitaudin sen lisäksi?

Tai lapsen? Mikäs siinä.

Vierailija
27/46 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemus on kyllä ihan toisin päin!

Mua naisena ei se kortsu häiritse mitenkään, päin vastoin kivempi kun spermaa ei ole kaikkialla.

Suhteessa tosin on ihan kiva että voi paneskella sponttaanisti jne, mutta tätä en hae yhdenillansuhteilta, onhan siinä asiaa jo lämmitelty koko matka baarista kotiin.

En todellakaan luottaisi jonkun sanaan ettei hänellä ole tauteja ja miehenä en luottaisi pillereiden syömiseen, ihan jo liian suuren riskin vuoksi. Itse omakohtaista kokemusta huonosti ja epäsäännöllisesti syödyistä pillereistä ja siitä että olinkin tietämättäni saanut taudin ja näitä kömmähdyksiä ei voisi mitenkään uskoa pelkkää ulkonäköäni katsomalla...

Vierailija
28/46 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ehdotan tuon käyttöä näisssä kuvioissa aina, mutta suurin piirtein joka toinen nainen ei noita halua käyttää (perusteet tasoa "mä syön pillereitä.. eihän sulla ole mitään", "ne on nyt vähän kaukana ei kai meidän tarvii" .. tai muuta vastaavaa). Eipä siinä - miestä nyt ei suorastaan tarvitse pakottaa paljaalla laittamaan, mutta en silti täysin ymmärrä naisten ajatusmaailmaa tässä.

* Nainen ei puheistaan huolimatta hae yhden yön suhdetta ja ajattelee saavansa suhteen sillä, että antaa heti paljaalla (vähän surullista ehkä..)

* Nainen leikkii käyvänsä läpi jonkin romanttisen elokuvan juonta jossa pari ei kiihkoissaan edes ajattele ehkäisyä tjsp. ja kumin käyttö sotkisi tämän naisen pään sisäisen tarinan (eivät naiset näin lapsellisia ole (kai?))

Siispä - miksi ihmeessä?

Luin aloituksen ja et voi olla tosissasi, huonoin provo ever. Ei varmasti voi olla mahdollista. kukaan ole niintyhmä

Vierailija
29/46 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuohon kyllä muuta syytä voi olla kuin että haluaa lapsen. Tai sitten niillä on joku tauti jota ne haluaa levittää.

Haluaa lapsen jonkun ventovieraan kanssa, tuosta vain? Ei mitään tietoa ihmisestä, miten tulee olemaan lapsen kanssa, minkälainen henkilö on?

Lähtökohta ventovieraat yhdessä?

Just.

Vierailija
30/46 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuohon kyllä muuta syytä voi olla kuin että haluaa lapsen. Tai sitten niillä on joku tauti jota ne haluaa levittää.

Haluaa lapsen jonkun ventovieraan kanssa, tuosta vain? Ei mitään tietoa ihmisestä, miten tulee olemaan lapsen kanssa, minkälainen henkilö on?

Lähtökohta ventovieraat yhdessä?

Just.

Ei ne halua sitä miestä itselleen, pelkän lapsen ja ehkä elatusmaksuja.

Vierailija
31/46 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännitys ja sen luoma suurempi kiihotus!

Miehenä voin vahvistaa tunteen ja tuntuu kaiken lisäksi paremmalta. Jos nainen on turvallisen oloinen niin olen yleensä kysynyt miten olisi ilman kortsua? Yleensä se on sopinutkin :)

Täytejuttuja, ei tainnut muuten tulla kommenttia. Valitettavasti täysin epäuskottava.

"Turvallisen oloinen", ei ole täysjärkisen puhetta näinä päivinä!

Yrittäkää lapset nyt jo ennen sitä seksinaloitusikää opetella normaali terveystieto ja vastuullinen käytös.

Vierailija
32/46 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siispä - miksi ihmeessä?

Juna meni jo, jos olet ilman ollut. Se on kerrasta kiinni, mutta muille totean että jos laatu on sitä tasoa että ehdottelee ilman kortsua, voi vain miettiä mitkä ovat muut käytännöt.

Vierailija
33/46 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idioottien puhetta ja idioottien kanssa sänkyyn? Ei tarvitse vastata

Vierailija
34/46 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päässä viiraa, sairaalloinen miellyttämisenhalu oman terveyden kustannuksella, yksinkertaisuus.

Niin miten voi joutua sellaiseen tilanteeseen, että on ventovieraan kanssa sängyssä? Kai niitä joku vuosi katsellaan ensin.

Vierailija
35/46 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin veikkaan kyseessä olevan miellyttämishalun. Itsekin ihmettelen tuollaista välinpitämättömyyttä. Menettäisin kunnioituksen miestä kohtaan saman tien, jos osoittaisi tyhmyytensä ruinaamalla paljaalla pistämistä. Enpä onneksi ole päätynyt tällaisten junttien kanssa vällyjen väliin.

Vierailija
36/46 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilleni kävi juuri noin yhdenyön jutussa että tuli vahingossa raskaaksi ja joutui tekemään abortin. Oli kuulemma sille hetkellä humalassa.

Jotenkin en tiennyt miten suhtautua kun kaverini kertoi tuon jutun minulle,

Vierailija
37/46 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska

- nainen on naiivi eikä usko saavansa siltä kerralta tauteja, on ollut pitkässä parisuhteessa eikä tajua suojaamattomien irtosuhteiden todennäköisiä seurauksia tai ole tottunut kumeihin

- nainen on impulsiivinen eikä vain välitä

- naisella on jo ainakin virustaudit (kondylooma, herpes)

Kaveripiirin perusteella.

"Hei, tässä on tyttöystäväni, hänellä on muuten sukupuolitauti?" Ei voi olla totta.

Vierailija
38/46 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hämmentävää. Mulle ei ole ikinä YKSIKÄÄN mies ehdottanut vapaaehtoisesti kortsua, ja olenkin miettinyt että miten mahtaisivat suhtautua jos veisin lapsen heille 9 kk päästä. Välinpitämättömyys omasta ja toisen hyvinvoinnista on ehkä suurin turn-off, mitä mies voi tehdä.

Mulle on yllätys, että naisetkaan ei välitä kortsusta.  Ymmärrän toki halun paljaalla panemiseen, tietenkin se on paljon mukavampaa sekä naisesta että miehestä. Mua eniten kortsussa haittaa se "nyt se on menoa" -fiilis, joka tulee kun kortsu on päällä. Tykkään myös leikkiä spermalla, mikä yleensä jää kokonaan kun on kortsut käytössä.

En silti ikinä panisi ilman kortsua muuten kuin parisuhteessa. Nykyinen rakastaja on ollut 8 vuotta, mutta käytämme kortsua. En viitsi alkaa syödä pillereitä hänen takiaan, koska välillä tapaillaan paljon ja välillä ei kuukausiin. Enkä viitsi vaatia, että käyttäisi muiden kanssa kortsua. En edes osaisi luottaa häneen niin paljoa että uskoisin hänen muistavan ellei nainen erityisesti vaadi. 

Vierailija
39/46 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa hämmentävää. Mulle ei ole ikinä YKSIKÄÄN mies ehdottanut vapaaehtoisesti kortsua, ja olenkin miettinyt että miten mahtaisivat suhtautua jos veisin lapsen heille 9 kk päästä. Välinpitämättömyys omasta ja toisen hyvinvoinnista on ehkä suurin turn-off, mitä mies voi tehdä.

Mulle on yllätys, että naisetkaan ei välitä kortsusta.  Ymmärrän toki halun paljaalla panemiseen, tietenkin se on paljon mukavampaa sekä naisesta että miehestä. Mua eniten kortsussa haittaa se "nyt se on menoa" -fiilis, joka tulee kun kortsu on päällä. Tykkään myös leikkiä spermalla, mikä yleensä jää kokonaan kun on kortsut käytössä.

En silti ikinä panisi ilman kortsua muuten kuin parisuhteessa. Nykyinen rakastaja on ollut 8 vuotta, mutta käytämme kortsua. En viitsi alkaa syödä pillereitä hänen takiaan, koska välillä tapaillaan paljon ja välillä ei kuukausiin. Enkä viitsi vaatia, että käyttäisi muiden kanssa kortsua. En edes osaisi luottaa häneen niin paljoa että uskoisin hänen muistavan ellei nainen erityisesti vaadi. 

Minulle taas ei ole yllätys, että naiset eivät vaadi. Ei naisilla ole yksin vastuuta näistä asioista eikä pidäkään. Vastuuttomia miehiä ja naisia on olemassa, mutta vain naisten kohdalla sitä ihmetellään.

Vierailija
40/46 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä voin vahvistaa tunteen ja tuntuu kaiken lisäksi paremmalta. Jos nainen on turvallisen oloinen niin olen yleensä kysynyt miten olisi ilman kortsua? Yleensä se on sopinutkin :)

Täytejuttuja, ei tainnut muuten tulla kommenttia. Valitettavasti täysin epäuskottava.

"Turvallisen oloinen", ei ole täysjärkisen puhetta näinä päivinä!

Yrittäkää lapset nyt jo ennen sitä seksinaloitusikää opetella normaali terveystieto ja vastuullinen käytös.

Miten sitä paitsi "turvallisen oloinen" ja suostuminen panemaan ilman kortsua yhden illan jutussa mahtuu samaan lauseeseen?  :'D Voi pyhä yksinkertaisuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi