Äitini kutsui pedofiiliksi miestä joka yritti iskeä minua...

Vierailija

Tämä minua yrittänyt mies oli kuusikymppinen ja minä 21-vuotias. :D

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä olen nainen 62 v ja ei tulisi mieleenkään "antaa huomiota" parikymppisille pojille.

Uskon tämän. Tiedät itsekin millainen vastaanotto pojilta tulisi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Yäk. Olis mua tullu iskee, ni olisin antanut kuulla kunniansa. Paljon kiinnosta vanhat impotenttipapparaiset.
Hopeakettu olisi kuitenkin vienyt jalat altasi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Yäk. Olis mua tullu iskee, ni olisin antanut kuulla kunniansa. Paljon kiinnosta vanhat impotenttipapparaiset.

Ei kaikki kuuskymppiset miehet ole impotentteja. Osalla on vielä siinä iässä väkevä erektio ja teltta pystyssä joka aamu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No oletkos sinä sitten joku "pedofiilien himokohde", vai ? 

Vaiko itse  lapsukainen jolle ei  mitkään"impotenttipapat" kelpaakaan vaan pitää saada käyttöön oikein kunnon erektiota.

Ole ihan  huoleti, uskon ettet yhtään kiinnosta enää oman  ikäsi vuoksi  niitä oikeita pedofiilejä ja koska nuo rivot ajatuksesi ja pelkästään  seksistinen suhtautumisesi itseäsi vanhempiin ihmisiin ei voi olla heijastumatta ilmeinä kasvoillasi, niin kyllä jokainen vähänkään sivistyneempi ja itseään kunnioittava vanhempi mies varmaan myös näkee sinusta senkin  ja juuri sen vuoksi  kiertää sinut ja ilmeilysi hyvin etäältä ja  kaukaa ja saat yökkiä  jonnekin  alikulkukäytävän   seinää vasten vaan  ihan kaikessa rauhassasi edelleenkin...

Vierailija

Olet vielä niin nuori että äitisi on varmaan vielä vaikea käsittää että olet oikeasti aikuinen etkä enää hänen pieni lapsensa :)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat