Kuinka vihjata hienovaraisesti että aikuisen kissan pyllykarvoista roikkuu ns. rekkamiehen pastilleja?

Vierailija

Näyttää ja haisee hirveältä. Miten huomautan loukkaamatta kissan tunteita?

Kommentit (10)

Vierailija

Järjestätä marssin kakkapalleroiden puolesta ja julistat sen olevan "unelmaasi".

Noin. Nyt ei paska näe eikä haise!

(operaation nimi valkopesu. tuttu raja-joosepilta)

Vierailija

Henkilökohtaisesta hygieniasta on kyllä tosi vaikea huomauttaa! Kannattaa yrittää olla mahdollisimman hienotunteinen ja valita hetki, kun olette kahdenkesken. Tutummalle voi sanoa aika suoraankin, huumoriveikolle voi asian esittää vähän vitsikkäälläkin tavalla.

Vierailija

Itse makoilin kerran sohvalla kun kissa tuli siihen "häntä" pystyssä ja kävi makaamaan päälleni päinvastoin kuin itse olin.

Tarkoitus oli kissamaiseen tapaa nuoleskella toisiamme.

Niin todella sitten oli naaraskissalle jäänyt marjoja karvaan... 

No, laitoin saunan.

Vierailija

Meidän kissalla noita on harvoin, mutta jos niin sattuu, pyyhkäisen sen perää sen omalla hännänpäällä. Sitten haistatan kissaa sillä hännänpäällä, ja kissa heti tajuaa että nyt on intiimihygieniassa puutteita.

Meidän kisu on kyllä tosi pitkähäntäinen, ei varmaan toimi niin lyhythäntäisillä.

Vierailija

Hyi, mutta kiitos nauruista.

Vierailija kirjoitti:
Meidän kissalla noita on harvoin, mutta jos niin sattuu, pyyhkäisen sen perää sen omalla hännänpäällä. Sitten haistatan kissaa sillä hännänpäällä, ja kissa heti tajuaa että nyt on intiimihygieniassa puutteita.

Meidän kisu on kyllä tosi pitkähäntäinen, ei varmaan toimi niin lyhythäntäisillä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat