Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko jo saanut kutsuja uuden vuoden juhliin?

Vierailija
03.12.2015 |

Miten vietätte uutta vuotta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin kuin keneltä? :D

Jooen, kun ei ole ketään, kuka sellaisen voisi toimittaa.

Vierailija
2/8 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL no en vitussa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Mennään ystävän vanhempien mökille. Saunotaan, syödään ja juodaan itsemme iloisiksi.

Vierailija
4/8 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin viimeksi uudenvuodejuhlissa vuonna 1991 :/

Vierailija
5/8 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullutkaan että jollain olisi uudenvuoden juhlia, ei kai Suomessa ole sellainen tapana, jotkut ääliöt tunkevat baarit täyteen, jonottavat siellä kylmässä ties miten kauan päästäkseen täyteen juottolaan juomaan kalliita juomia.

Me mentiin aikoinaan miehen kanssa kihloihin uudenvuoden aattona, eikä ole silloin eikä koskaan juhlia pidetty. 

Vierailija
6/8 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole. Teininä oli aina uutenavuotena bileet jonkun luona, ja sitten parikymppisenä oltiin aina uudetvuodet miehen kavereiden+vaimojen kanssa mökillä juhlimassa. Mun kaveripiirissä ei ole mitään yhteisiä uudenvuodenjuhlia aikuisena enää ollut, ja nyt miehenkin kaveripiirissä lähes kaikki ovat jo perheellisiä, joten kotona taitaa kaikki olla. Eletään just sellaista elämänvaihetta, jossa kaikilla on pieniä lapsia, niin ei kukaan järjestä mitään uudenvuodenjuhlia tai kutsu mihinkään. Eikä kyllä mentäisi vaikka kutsu kävisikin, koska halutaan juhlia vuoden vaihtumista omien pienten lasten kanssa :) Hyvää ruokaa, sauna, raketteja, kaupungin ilotulitus, lapset nukkumaan ja miehen kanssa pari lasia skumppaa kotisohvalla <3

Vierailija
7/8 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut kyllä jo kauan sitten, samasta paikkaa jossa olen ollut monta uuttavuotta ennenkin

Vierailija
8/8 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta olis kyllä ihana :)