Jos haluan parisuhteen joudun ottamaan vain jonkun jolle kelpaan

Vierailija

En voi odottaa että löytäisin jonkun jonka kanssa tulee molemminpuolinen ihastus. Oon jo kohta kolmekymppinen enkä vaan jaksa enää olla yksin.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Mutta!! Moni rakkaussuhde alkaa ystävyydestä kuten minun ja mieheni tapauksessa. Toki juttu luisti jo heti alkuun, mutta nyt jumaloin miestäni (vuosi vuodelta enemmän). Ollut läsnä huonoina aikoina, ollut mitä parhain isä ja aviomies. Isyys sai hänet säteilemään :) ystävyys ja entinen yhteistyö ovat kenties luoneet pohjaa tälle toimivalle parisuhteelle ja siten vauvavuosi yms. Meni yhdessä kevyemmin kuin monilla muilla pareilla.

Vierailija

Se on ihan hyvä strategia. Minua aina huvittaa, kun palstan käsitys tyytymisestä on joku viallinen kumppani. Ehei. Tyytyminen vain tarkoittaa sitä, että tietää, ettei kumppani ole "se oikea", jokin tunnejutska puuttuu, mutta itseasiassa kumppani on niin hyvä ihminen, että häntä olisi sääli jättää kuleksimaan vapaana (kun siis tilanne se, että kumppani haluaa olla nimenomaan kanssanne, vaikka tietää ettette tunne oikeastaan samoin).

Se on tyytymistä. Minä tyydyin, enkä tainnut oikein sitoutuakaan, koska en halunnut naimisiin. Mutta mies on pirun hyvä, ja minua kohdellaan kuin kukkaa kämmenellä koko ajan.

Madame M

Taitaa olla niinpäin, että miehesi on tyytynyt sinuun, jos tietää ettet kuitenkaan rakasta häntä tai halua sitoutua häneen.

Teillä on ehkä kyseessä ennemminkin "friends with benefits" -yhteistalous.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla niinpäin, että miehesi on tyytynyt sinuun, jos tietää ettet kuitenkaan rakasta häntä tai halua sitoutua häneen.

Teillä on ehkä kyseessä ennemminkin "friends with benefits" -yhteistalous.

No joo, ehkä on siltä osin tyytynyt, mutta mies ainakin väittää rakastavansa minua, eikä olisi kanssani, ellei niin olisi, koska en ole helpoimpia kumppaneita.
6

Vierailija

Itse olen enemmän toverillisessa suhteessa, jossa puhutaan avoimesti ja kaikesta. Seksi on loistavaa. 

Aiempi mies oli hyvin tunteellinen, takertuva, ei ollut tilaa olla omissa oloissa. Mieluummin nykyinen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En voi odottaa että löytäisin jonkun jonka kanssa tulee molemminpuolinen ihastus. Oon jo kohta kolmekymppinen enkä vaan jaksa enää olla yksin.

Jos on nainen niin silloin ainakin kelpaa, kun ei enää jaksa olla yksin. Jos on ujohko mies eikä omaa hollywood-staran ulkonäköä niin silloin ei kelpaa kenellekään. Ne nallekarkit...

Vierailija

Jaa no itse olen yli 30v ja odotin näin pitkään, että kolahtais kunnolla. Jos ei, niin olisin varmaan jatkanut yksinoloa. Tai niin ainakin luulen ja silloin tunsin. Toki jokin tunne voimistu, että pian saatan tavata jonkun tärkeän. Ja niin siinä sitten kävikin. Ehkä kaksi vuotta tunsin näin ja muutama kuukausi ennen kun tapasin hänet olin jo ihan varma että pian jotain tapahtuu. Mutta en nyt enää ole missään pilvilinnoissa. Se alkuhuuma on eletty. Jollain tapaa olen onnellisempi kuin yksin ollessa, mutta ei siinä nyt suurta eroa ole.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jos on nainen niin silloin ainakin kelpaa, kun ei enää jaksa olla yksin. Jos on ujohko mies eikä omaa hollywood-staran ulkonäköä niin silloin ei kelpaa kenellekään. Ne nallekarkit...

Paskat siitä staran ulkonäöstä jos et ole stara. Ja olet ujo. 

Tattia hakkaat. 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat