Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kuinka paljon seksiä saatte

sulo

Olen alkanut miettiä että mikä on suhteessa vialla kun ei enää seksiä heru vaikka miten koittais aina on ei ollaan oltu yhdessä 13vuotta ja on yksi 5 vuotias lapsi nyt ei enää kiinnosta edes pyytää ärsyttää.

Kommentit (15)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En koskaan. Mies pihtaa ja on vissiin sitä mieltä, että kun häntä ei huvita, kukaan muukaan ei saa saada.

Sama täällä.

Vierailija

Mies ei anna kuin korkeintaan kerran kuussa. Jos sais kerran viikossa olisin onnellinen. Miehellä reuma ja raskas vuorotyö. Lapsetkin on vasta 6v, mutta ei se mikään ongelma ole, paitsi että aamulla ei voi harrastaa seksiä kuten ennen.

Vierailija

Ei mies ole usein kieltäytynyt kun olen seksiä ehdottanut. Lapsia on kolme ja yhteisiä vuosia miehen kanssa takana jo lähes kaksikymmentä. Eiköhän tänäänkin ole taas toimintaa.

Vierailija

No viimeksi meillä on seksiä ollut seitsemän kuukautta sitten joten eipä tämä tahti ole kovin kiivas. 

N30

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En koskaan. Mies pihtaa ja on vissiin sitä mieltä, että kun häntä ei huvita, kukaan muukaan ei saa saada.

No noinhan se pitääkin olla. Ainakin naisia neuvotaan tällä palstalla että ei saa antaa, jos itseä ei huvita. Miksie siis noin saisi olla toisinkinpäin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli joskus tuollainen tilanne, mutta ei mies kauan jaksanut katsoa kun pidin omaa kivaa siinä vieressä. Nyt hän pyrkii ehtimään mukaan hyvissä ajoin.

-N30

Vierailija kirjoitti:
Niin paljon kuin ikinä haluan. (Paljon.) Mies kyllä hoitelee mut vaikka itse ei haluaisikaan saada<3

Sama. Tällä hetkellä joka päivä.. en tiedä milloin tämä autuus loppuu. Seurustelua takana vasta 3kk.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat