miksi kukaan mies ei huoli minua saatana!!??!!
En ymmärrä en ymmärrä en ymmärrä en ymmärrä. Miksi kaikenlaisilla läskeillä sikanaamoilla on miehet mutta minulla ei?!
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Ikävä juttu.
t. rapis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin voinut itse kirjoittaa tuon.
Täällä on siis koolla lauma rääväsuisia akkoja ja vieläpä ihmetellään kun ei ole miestä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on pullanaama?
no esim sä. kato peiliin niin selviää
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut lukea kaikkia kommentteja. Halusin vain kertoa, että mulla sama "ongelma". Oon ihan hyvännäkönen, hauska, koulutettu, hyvä kroppa. Haluisin miehen ja lapsen. Mutta ei. Ja sit oikeesti kaikki pullanaamat saa miehet. 😊 No en kyllä oo sellanen myötäilevä kiltti vaimotyyppi. En osaa selittää. Mutta miestäni palvoisin jos jostain sellaisen saisin. Niin no. Ei mulle kyllä kelpaa kuka vaan... Ymmärrän hyvin miksi kiroilet...
Tuo ongelma taitaa olla jo hyvinkin yleistä. Väittäisin, että naiset, jotka tuossa tilanteessa ottavat ohjat käsiinsä, saavat miehen. Mainitsemasi "pullanaamat" eivät todennäköisesti ole tulleet isketyiksi, vaan ovat ehkä itse olleet aloitteellisia ja osoittaneet kiinnostusta. Kun huomaat sopivannäköisen ja oloisen miehen, mene juttelemaan, ja ehdota vaikka jotain yhteistä tekemistä.
Niin no naisen pitää olla lempeä ja hyvätapainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on siis koolla lauma rääväsuisia akkoja ja vieläpä ihmetellään kun ei ole miestä.
Ihan niinku parisuhde olis luonteesta kiinni. Eipä näytä totisesti olevan. Just ne rääväsuut ja kaikenlaiset luonnevikaiset kiusaajat on ihan varmasti suhteessa ja moni kiva ja nätti yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on pullanaama?
no esim sä. kato peiliin niin selviää
Ahaa okei no sittenhän se on ihan nätti!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan niinku parisuhde olis luonteesta kiinni. Eipä näytä totisesti olevan. Just ne rääväsuut ja kaikenlaiset luonnevikaiset kiusaajat on ihan varmasti suhteessa ja moni kiva ja nätti yksin.
Miehenä voin kertoa, että ei ole yksin luonteesta kiinni. Jos nainen on hyvännäköinen ja kroppainen, niin mahdollisuudet pitäisi olla jo hyvät. Siihen vielä mukava luonne ja normi koulutus/työpaikka, niin ei pitäisi olla mitään estettä löytää hyvää miestä. Vähän oma-aloitteisuutta ja yritystä peliin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut lukea kaikkia kommentteja. Halusin vain kertoa, että mulla sama "ongelma". Oon ihan hyvännäkönen, hauska, koulutettu, hyvä kroppa. Haluisin miehen ja lapsen. Mutta ei. Ja sit oikeesti kaikki pullanaamat saa miehet. 😊 No en kyllä oo sellanen myötäilevä kiltti vaimotyyppi. En osaa selittää. Mutta miestäni palvoisin jos jostain sellaisen saisin. Niin no. Ei mulle kyllä kelpaa kuka vaan... Ymmärrän hyvin miksi kiroilet...
Tuo ongelma taitaa olla jo hyvinkin yleistä. Väittäisin, että naiset, jotka tuossa tilanteessa ottavat ohjat käsiinsä, saavat miehen. Mainitsemasi "pullanaamat" eivät todennäköisesti ole tulleet isketyiksi, vaan ovat ehkä itse olleet aloitteellisia ja osoittaneet kiinnostusta. Kun huomaat sopivannäköisen ja oloisen miehen, mene juttelemaan, ja ehdota vaikka jotain yhteistä tekemistä.
Ja taas väärin! Minä pullanaama en ole iskenyt ketään, mutta minua on tultu iskemään jopa kotiovelle. Ja nykyiseni piiritti minua noin puoli vuotta ennen kuin lämpenin. Hän tapaa työssään päivittäin näitä kiven kovia missejä, kauniita ja rohkeita, mutta minä pullukka kiltti kirkonrotta sain hänen rakkautensa ja intohimonsa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas väärin! Minä pullanaama en ole iskenyt ketään, mutta minua on tultu iskemään jopa kotiovelle. Ja nykyiseni piiritti minua noin puoli vuotta ennen kuin lämpenin. Hän tapaa työssään päivittäin näitä kiven kovia missejä, kauniita ja rohkeita, mutta minä pullukka kiltti kirkonrotta sain hänen rakkautensa ja intohimonsa!
Jep ja sitten heräsit
Oletko suvakki, kukaan ei halua idioottia aivopestyä suvakkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep ja sitten heräsit
No voi voi, jos järkytin sinun kapeaa maailmankäsitystä, mutta usko tai älä maailma on kaunis monella tapaa!!!
Vierailija kirjoitti:
Ei niillä miehillä mitään tee. Mutta sitä kyllä mietin usein itsekin miksi läskeillä pullanaamoilla on aina miehet?
Koska olen kaunis, iloinen ja mukava. Koska mua ei voi olla rakastamatta. Ime siitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niillä miehillä mitään tee. Mutta sitä kyllä mietin usein itsekin miksi läskeillä pullanaamoilla on aina miehet?
Koska olen kaunis, iloinen ja mukava. Koska mua ei voi olla rakastamatta. Ime siitä!
Eipä yleistetä. Minä pystyn ihan varmasti olemaan rakastamatta sinua. En ylipäätään pidä iloisista ja mukavista ihmisistä lähipiirissä. Joko he ovat todellisuudessa masentuneita tai sitten vielä pahempaa, eli eivät tajua maailmanmenosta mitään.
vastaappas, ap. onko sinulla tatuointeja, lävistyksiä naamassa, isot korvalehti lävistykset, juotko paljon, tai viikonloppuisin?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on pullanaama?
on pulla maistunut. kieltämättä nämä nimittelyt ei luo kovin miellyttävää kuvaa ap:sta. Ei ihme että on yksin.
Ketjua lukiessa tuli vain mieleen ettäei helvetti katso nyt peiliin. :D tunnut todella luotaantyöntävältä ja vastenmieliseltä ihmiseltä. Ei kukaan jaksa tuollaista katsella. Etsi vaikka narkkareita jne. Ne voisi sulle sopia?