Mitä ihmettä keksii opiskelijalle, yli 20-v, mies

Vierailija

Kun sanoo, ettei halua vaatteita, ei levyjä, ei opiskelutarvikkeita, mutta joku kiva pieni paketti on kiva saada. Arvat olen ostanut joka vuosi ja mukejakin + muita astioita on tarpeeksi. Budjetti on ihan muutamasta eurosta muutamaan kymppiin. Rahaa saa kyllä, mutta on toivonut, että joku pieni ylläripaketti olisi kiva avata. On aika nörtti, mutta viime aikoina alkanut käydä salilla, harrastaa myös kitaransoittoa, mutta plektra on jo vähän liian halpa ja muuten nuo on vaikeita ostaa, jos itse ei ole mukana. Juomapulloko? Oma lapsi. Tai näitä on kaksi, mutta tällä toisella on sellaisia harrastuksia, että on helpompi tapaus.

Kommentit (11)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nuottikirja? Esim. Suuri poptoivelaulukirja. Vähän vanha jo kyllä, mutta hyvä biisivalikoima ja siksi jatkuvasti käytössä.

Näköjään 2- ja 5-osia on saatavilla, 5 ilmeisesti aika tuore julkaisu.

Vierailija

Monitoimityökalu tai linkkari jos ei ole sellaista jo. Osta laadukas aito, älä mitään halpista. Muutamalla kympillä saa jo hyvän perusmallin. Sellaisesta on yllättävän paljon iloa!

Vierailija

Ei halua lahjakorttejakaan. Lethermann hänellä on, mutta joku sen tapainen olisi kiva. Nimenomaan haluaa paketin, vähän kuin lapsuusmuistoja. Poppityyppiä ei ole ja noita biisikirjoja on jo aika monta. Nyt välähti itsellä, että joku keittokirja olisiko hyvä? Tekee itse ruuat ja osaa tehdä mitä vaan, lasagnesta alkaen. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei halua lahjakorttejakaan. Lethermann hänellä on, mutta joku sen tapainen olisi kiva. Nimenomaan haluaa paketin, vähän kuin lapsuusmuistoja. Poppityyppiä ei ole ja noita biisikirjoja on jo aika monta. Nyt välähti itsellä, että joku keittokirja olisiko hyvä? Tekee itse ruuat ja osaa tehdä mitä vaan, lasagnesta alkaen. 

No tänä päivänä kaikki ohjeet saa netistä, että vähän mennyttä maailmaa tuo on. Tuskin esim. muutossa viitsii mukaansa ottaa...

Vierailija

Verhot? Lakanoita? Pyyhkeitä? Nuo ovat vähän sellaisia ettei ainakaan kaikki pojat pidä niin henkilökohtaisina, eli ei haittaa vaikka ei olisi omaa makua, toisin kuin monien muiden tavaroiden kanssa. Tosin eipä noista niin innostutakaan sitten...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat