miksi kukaan mies ei huoli minua saatana!!??!!
En ymmärrä en ymmärrä en ymmärrä en ymmärrä. Miksi kaikenlaisilla läskeillä sikanaamoilla on miehet mutta minulla ei?!
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mistä kaikenmaailman luuskat aina kaivaa niitä uusia miehiä. Perseestäänkö? En ymmärrä! Haahuilen yksin maailman tappiin asti. ap
Ihan varmasti tuolla asenteella haahuiletkin/istut yksin koneella kirjoittamassa näitä juttujas. Kannattas varmaan mennä sinne missä niitä miehiä on. Jos nyt ihan tosissasi olet ymmärrän sinua. Itse olin lähes epätoivoinen teininä koska en poikaystävää löytänyt. Johtui siitä että parhaat ystävät oli mallin mitoissa ja huippu kauniita. Itsekin koen olevani kaunis mutta olin yli 10 cm lyhyempi. Kukaan ei huomannut. Muutamaa vuotta myöhemmin homma kääntyi toisin päin ja sain valita parhaan mahdollisen miehen. Ystävät luotti ulkonäköön mutta ei ne miehet viihdy tyhjäpäiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut lukea kaikkia kommentteja. Halusin vain kertoa, että mulla sama "ongelma". Oon ihan hyvännäkönen, hauska, koulutettu, hyvä kroppa. Haluisin miehen ja lapsen. Mutta ei. Ja sit oikeesti kaikki pullanaamat saa miehet. 😊 No en kyllä oo sellanen myötäilevä kiltti vaimotyyppi. En osaa selittää. Mutta miestäni palvoisin jos jostain sellaisen saisin. Niin no. Ei mulle kyllä kelpaa kuka vaan... Ymmärrän hyvin miksi kiroilet...
Yhdellä tuttavalla sama ongelma. Ollaan porukassa mietitty ja tultu siihen tulokseen että nainen pärjää liian hyvin itse ja on tottunut vuosia elämään itsenäistä elämää. Miehet säikähtää liian itsenäisiä naisia koska haluavat tuntea itsensä tarpeelliseksi. Perus miehet myös etsivät perus vaimoja. Ja jos oikeasti sen perheen haluat älä ole liian valikoiva.
Itse olen saanut minulle täydellisen miehen. Enkä todellakaan ole mikään ruma läski pullanaama! !
Olen sika+pullanaama,tyhmä ja onneton luuseri. Miksi kukaan mies ei silti huoli minua, prkl!
Tule tänne viihdyttämään miesparkoja, jotka ihastuvat minuun vaikka olen jo naimisissa. Nytkin pitäisi löytää mukavalle kolmekymppiselle urheilulliselle ja korkeasti koulutetulle pitkälle miehelle sopiva deitti, kun jouduin murskaamaan hänen sydämensä.
T. ylipainoinen pullanaama
Vierailija kirjoitti:
Nytkin vain juon viinaa ja itken. En koskaan saa ketään. Kaikki miehet on varattu läskeille, passiivisille ja tylsille naisille. ap
Täällä huhuilee yksi köyhä kuin kirkonrotta ja vieläpä läski nainen, jolla on rikas ja merkittävässä asemassa oleva miesystävä...miksikö? Niin tässä kohtaa sinä ap menit harhaan...minä olen hilpeä, kiltti ja blondi. Nyrpeät ja ilkeät eivät useinkaan loista parisuhdemarkkinoilla, oli sitten laiha tai lihava!!
Koska niitä on helppo pettää, antaa anteeksi kun kerrankin sai hyvän miehen.
Ne myös tekee hyvää ruokaa ja passaa, antaa seksiä aina kun haluaa, ottaa suihin, antaa persettä, siinä muutama syy.
Vierailija kirjoitti:
Ne myös tekee hyvää ruokaa ja passaa, antaa seksiä aina kun haluaa, ottaa suihin, antaa persettä, siinä muutama syy.
Mutta ethän sä oo hyvä, jos kerran petät !!?? Eli miksi pitäisi tyytyä suhun, kun paremmankin kanssa voi olla?
No olen kyllä itse nähnyt olevan suhteessa pyöreän ja laihan, pienen ja pitkän sekä kauniin ja komean. Minä taas tavallisesta alempi ulkonäköisesti oleva ihminen en löydä sitä omaa mussukkaa. Kyllä sitä miehille puhuu, mutta ei se siitä kummemmaksi muutu. Mitä nyt minulla on ollut huonoa onnea, enkä ole aina edes tajunnut miesten antamia signaaleja jolloin ne on menyt totaalisesti ohi tai ollaan nähty vain parikertaa ja toinen on ihan lääpällään enkä oikein tiedä miten siihen pitäisi reakoida. Näissä tapauksissa onneksi homma ei ole kestänyt kovin kauaa kun henkilö katoaa jonnekkin toisaalle. Miehet, joidenkanssa juttu luistaa niin ei vain jostain syystä meikäläiset kiinosta. Kai minä olen vissiin sitten huonompaa tasoa taas näille ja heillä on sitten enemmän valinnanvaraa kenet ottaa... Kai tämä on vain sitä luonnon seulontatapaa.
T: Minä vain
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ethän sä oo hyvä, jos kerran petät !!?? Eli miksi pitäisi tyytyä suhun, kun paremmankin kanssa voi olla?
Missä kohtaa sanon olevani tuollainen tai edes mies?
Tuon vain huomannut laajahkosta tuttavapiiristäni, ei ystäviäni siis.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä en ymmärrä en ymmärrä en ymmärrä. Miksi kaikenlaisilla läskeillä sikanaamoilla on miehet mutta minulla ei?!
Tämäpä aloitus piristi alkavaa päivääni kummasti. Kiitos!
Mänkkipyyhe kirjoitti:
Ehkä sä kiroilet ja huudat liikaa ja vaikutat vaaralliselta. Miehet pelkää sua.
Tämä. Suomalainen mies on suurin hiiri, jonka maa päällään kantaa. Etsi vaikka britti tai ranskis, niitä ei nainen pelota.
Ap, olet mun sielunkumppanini. Mä kirjottaisin just samalla tavalla ja ajattelenkin. Hassua;)
Meidän pitäs ihan oikeasti tavata ap. Ihan vaan haluisi tarkistaa oletko sinä minä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kohtaa sanon olevani tuollainen tai edes mies?
Tuon vain huomannut laajahkosta tuttavapiiristäni, ei ystäviäni siis.
Pointti nyt ei kuitenkaan ollut se vaan ajatus siitä ettei pettävä mies ole hyvä ts mikään catch lihavallekaan!!!
Vierailija kirjoitti:
Sinusta loistaa miehen puute.
Vierailija kirjoitti:
Koska oot mt ongelmainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinusta loistaa miehen puute.
Vierailija kirjoitti:
Olisin voinut itse kirjoittaa tuon.
Pinnallinen, röyhkeä, ilkeä. Tämä on ensivaikutelma aloituksesi perusteella. Niin, mitäpä muuta sitä mies naiselta kaipaa? Pidätkö edes itseäsi mukavana? Jos lähestymistapasi (ja/tai juttusi yleensä) ovat tuollaiset, niin kannattaa miettiä missä vika...
Ensin pitää oppia elämään yksin ja itsenäisen, sen jälkeen luulisi miestenkin kiinnostuvan.