Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksi kukaan mies ei huoli minua saatana!!??!!

Vierailija
03.12.2015 |

En ymmärrä en ymmärrä en ymmärrä en ymmärrä. Miksi kaikenlaisilla läskeillä sikanaamoilla on miehet mutta minulla ei?!

Kommentit (136)

Vierailija
81/136 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet ajatusmaailtasi liian pinnallinen ja keskityt vain itseesi liikaa. Et nää etkä osaa nauttia normaaleista asioista. Jos Näpläät puhelinta jatkuvasti, seisot peilin edessä ottamassa itsestäsi kuvia niin kukapa normi mies jaksais sellaista katsella!

Vierailija
82/136 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tule tänne viihdyttämään miesparkoja, jotka ihastuvat minuun vaikka olen jo naimisissa. Nytkin pitäisi löytää mukavalle kolmekymppiselle urheilulliselle ja korkeasti koulutetulle pitkälle miehelle sopiva deitti, kun jouduin murskaamaan hänen sydämensä.

T. ylipainoinen pullanaama

Sama vika täälä! Tosin, en aloittajaa kyllä viitsisi yhdellekään minun perään haikailevalle miehelle edes tarjota, koska nämä miehet on järjestäen oikeasti tosi ihania ihmisiä ja ansaitsevat parempaa. Jostain syystä vedän puoleeni tosi hyviä miehiä magneetin lailla. Näin on kyllä ollut aina, mutta olen ollut jo vuosikaudet naimisissa. Ja vaikka kosija olisi kuinka symppis, fiksu, lämmin ja rakastava tahansa, en omaani ole vaihtamassa.

N32v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/136 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on ihan väärä lähestymistapa. Sun pitäis nyt heti alkaa syyttelemään maahan tulevia venäläisnaisia ja miesten liian korkeita vaatimuksia. Sovellat vielä kehnosti sopivia markkinateorioita valitukseesi niin saavutat sen, mitä suomalaiset ATM (Antisosiaaliset Toivottomat Mussuttajat) - miehet ovat pitäneet hienoimpana oivalluksenaan sitten maahanmuuttokriittisyyden.

Tässä muutamia aloituksia, joilla saat itsellesi vertaistukea av-palstalta. (Kompa, joudut lähinnä kommentoimaan itsellesi)

Ainakin pari kertaa päivässä: "Miksi miehille ei kelpaa tavallinen nainen?"

Kerran päivässä: "Eivätkö nirsoilevat miehet ymmärrä, että jos me emme saa seksiä niin alkaa kaaos?"

Jokaiseen kommenttiketjuun aiheesta riippumatta: "Venäläiset matunaiset käännettävä rajalta!!"

Öisin: "Miksi nuoret miehet lähtevät karkuun kun yritän jutella?"

Kerran viikossa: "Kuolaan nuorten miesten perseitä, miksi se haittaa rumia vanhoja sovinistimiehiä?"

Silloin tällöin: "Nuori mies ja keski-ikäinen nainen kuuluvat yhteen, jos naisella on rahaa ja mies on komea"

Lycka till!

TUO ON NIIN TOTTA!!

Vierailija
84/136 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tule tänne viihdyttämään miesparkoja, jotka ihastuvat minuun vaikka olen jo naimisissa. Nytkin pitäisi löytää mukavalle kolmekymppiselle urheilulliselle ja korkeasti koulutetulle pitkälle miehelle sopiva deitti, kun jouduin murskaamaan hänen sydämensä.

Sama vika täälä! Tosin, en aloittajaa kyllä viitsisi yhdellekään minun perään haikailevalle miehelle edes tarjota, koska nämä miehet on järjestäen oikeasti tosi ihania ihmisiä ja ansaitsevat parempaa. Jostain syystä vedän puoleeni tosi hyviä miehiä magneetin lailla. Näin on kyllä ollut aina, mutta olen ollut jo vuosikaudet naimisissa. Ja vaikka kosija olisi kuinka symppis, fiksu, lämmin ja rakastava tahansa, en omaani ole vaihtamassa.

N32v

Kuulostat yksinkertaiselta. Miten voisit edes tietää onko joku satunnainen lähestyjä "symppis, fiksu, lämmin ja rakastava"? Enempi kuulostaa narsistilta, samoin kuin sinä.

Vierailija
85/136 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N32v

Kuulostat yksinkertaiselta. Miten voisit edes tietää onko joku satunnainen lähestyjä "symppis, fiksu, lämmin ja rakastava"? Enempi kuulostaa narsistilta, samoin kuin sinä.

En nyt mistään satunnaisista lähestyjistä puhunut. Joillakin meistä on tapana tutustua ihmisiin:)

N32v

Vierailija
86/136 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas ihmettelen, miksi minut niin moni haluaisi, vaikka olen tosiaan semmoinen tylsä pullanaama (ylipainoa 30 kg ja ikääkin kohta 40). Mutta ihan työelämässäkin säännöllisesti tulee ilmi minuun ihastumisia, joita sitten joudun torjumaan, koska en ole kiinnostunut miehistä ollenkaan - olen aseksuaali. 

Olen usein ihmetellyt mistä suosioni johtuu. Naamasta olen sellainen perus-ok-näköinen, mitä nyt läskiä on tullut siihenkin, mutta en tosiaan kaunotar. Olen hiljainen ja introvertti, luulisin siis olevani aika tylsää seuraa. En koskaan tee itse aloitetta kenenkään kanssa ja yritän muutenkin vältellä ihmiskontakteja koska olen erakkoluonne. Ja sitten niitä miehiä vaan tunkee mulle juttelemaan ja itseään tykö tekemään. Tasan ei mene onnen lahjat.

Vierailija
87/136 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N32v

En nyt mistään satunnaisista lähestyjistä puhunut. Joillakin meistä on tapana tutustua ihmisiin:)

N32v

Tutustut miehiin niin syvällisesti että tiedät millaisia he ovat parisuhteessa, vaikka itse olet naimisissa. Juu, kuulostat tosi mukavalta naiselta... Heräilehän nyt jo alemmuuskompleksistasi pikkuhiljaa.

Vierailija
88/136 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas ihmettelen, miksi minut niin moni haluaisi, vaikka olen tosiaan semmoinen tylsä pullanaama (ylipainoa 30 kg ja ikääkin kohta 40). Mutta ihan työelämässäkin säännöllisesti tulee ilmi minuun ihastumisia, joita sitten joudun torjumaan, koska en ole kiinnostunut miehistä ollenkaan - olen aseksuaali. 

Olen usein ihmetellyt mistä suosioni johtuu. Naamasta olen sellainen perus-ok-näköinen, mitä nyt läskiä on tullut siihenkin, mutta en tosiaan kaunotar. Olen hiljainen ja introvertti, luulisin siis olevani aika tylsää seuraa. En koskaan tee itse aloitetta kenenkään kanssa ja yritän muutenkin vältellä ihmiskontakteja koska olen erakkoluonne. Ja sitten niitä miehiä vaan tunkee mulle juttelemaan ja itseään tykö tekemään. Tasan ei mene onnen lahjat.

Miesten peloista tämä johtuu. Heitä pelottaa nainen, joka sanoo mitä tarkoittaa ja tarkoittaa mitä sanoo. Suomalaiset miehet ovat kuin mimosankukka, heitä pitää paapoa kuin vauvaa ja pienintäkään merkkiä itsenäisestä ajattelusta he eivät naisessa kestä. En oikeasti tajua miten tällä geenipoolilla on esim. talvisota sodittu.

Vierailija
89/136 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko yrittänyt saada miestä, vai vain odottanut miehen tulevan hakemaan? Nykyaikana entistä useampi mies on passiivinen parisuhdemarkkinoilla koska yhteiskunta on muuttunut. Jos passiivisten miesten korvaajiksi ei nouse samaa määrää aktiivisia naisia, entistä useampi pari jää muodostumatta ihan siitä syystä, että kumpikaan ikisinkku ei tee aloitetta.

Vierailija
90/136 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N32v

N32v

Tutustut miehiin niin syvällisesti että tiedät millaisia he ovat parisuhteessa, vaikka itse olet naimisissa. Juu, kuulostat tosi mukavalta naiselta... Heräilehän nyt jo alemmuuskompleksistasi pikkuhiljaa.

Kuulut nähtävästi niihin, jotka eivät uskalla edes mennä kahville naapurin miehen luokse keskellä päivää:) Alemmuuskompleksi taitaa olla sielä suunnalla. Tai ainakin saavillinen katkeruutta. Miehiin on hyvin helppoa tutustua pintaa syvemmälle ihan vain juttelemalla. Miehet harvemmin pelaavat pelejä tai yrittävät tietoisesti kätkeä huonot luonteenpiirteensä. Kun on itse avoin, yleensä vähän sulkeutuneemmatkin avautuvat ihan luontevasti.

Mutta nyt naapuri kaipaa taas kahvitteluseuraa, joten en ehdi kuluttaa aikaani sinun kateelliseen panetteluusi:) Hyvää viikonloppua!

Vierailija
91/136 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivon haistaa!

Lakkaa yrittämästä väkisin ja ole oma itsesi. 

Vierailija
92/136 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten peloista tämä johtuu. Heitä pelottaa nainen, joka sanoo mitä tarkoittaa ja tarkoittaa mitä sanoo. Suomalaiset miehet ovat kuin mimosankukka, heitä pitää paapoa kuin vauvaa ja pienintäkään merkkiä itsenäisestä ajattelusta he eivät naisessa kestä. En oikeasti tajua miten tällä geenipoolilla on esim. talvisota sodittu.

Talvisota oli ennen feminismiä ja kulttuurimarxilaisuutta. Modernit miehet on kasvatettu ihan erilaiseen yhteiskuntaan.

Vierailija
93/136 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N32v

N32v

Kuulut nähtävästi niihin, jotka eivät uskalla edes mennä kahville naapurin miehen luokse keskellä päivää:) Alemmuuskompleksi taitaa olla sielä suunnalla. Tai ainakin saavillinen katkeruutta. Miehiin on hyvin helppoa tutustua pintaa syvemmälle ihan vain juttelemalla. Miehet harvemmin pelaavat pelejä tai yrittävät tietoisesti kätkeä huonot luonteenpiirteensä. Kun on itse avoin, yleensä vähän sulkeutuneemmatkin avautuvat ihan luontevasti.

Mutta nyt naapuri kaipaa taas kahvitteluseuraa, joten en ehdi kuluttaa aikaani sinun kateelliseen panetteluusi:) Hyvää viikonloppua!

Olen "kateellinen panettelija"? Ja sinä pidät itseäsi mukavana ihmisenä. Heräile hyvä ihminen unestasi. Ja mukavia iltapäiväkahveja naapurimiehen kanssa. Puolisosi varmaan arvostaa.

Vierailija
94/136 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on suomalaisista miehistä täysin erilainen kuva. Omat tuttavuuteni ovat kovasti arvostaneet sitä, että kanssani ei ole tarvinnut arvuutella mitään, koska olen suora ja sanon asiat niinkuin ne näen. Helpottaa kummasti kommunikointia.

Vierailija
95/136 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit pullanaamat ovat terveitä päästään, laihat luikut eivät ole. Siksi.

Vierailija
96/136 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Talvisota oli ennen feminismiä ja kulttuurimarxilaisuutta. Modernit miehet on kasvatettu ihan erilaiseen yhteiskuntaan.

Ilmankos koko Suomi tuntuu olevan raukkojen ja pelkureiden hallinnassa. Joka paikassa mennään byrokratian ja sääntöjen taakse piiloon kun pitäisi kantaa vastuuta. Miehen ei pitäisi pelätä naapuria eikä naista, mutta suomalainen mies pelkää ilmeisesti ihan kaikkea, mukaanlukien naiset. Nyt tarvittaisiin muutama ap tärkeisiin asemiin niin saataisiin koko maa nousuun.

Vierailija
97/136 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa...no minä voin olla pullukka keski-ikäinen tantta mutta olen kiva ja fiksu ja hyväksyn itseni tällaisena kuin olen ja nautin elämästä enkä vedä/esitä mitään roolia. Ja minulla on hyvä ja ihana mies.

Vierailija
98/136 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niillä miehillä mitään tee. Mutta sitä kyllä mietin usein itsekin miksi läskeillä pullanaamoilla on aina miehet?

Koska olen kaunis, iloinen ja mukava. Koska mua ei voi olla rakastamatta. Ime siitä!

Eipä yleistetä. Minä pystyn ihan varmasti olemaan rakastamatta sinua. En ylipäätään pidä iloisista ja mukavista ihmisistä lähipiirissä. Joko he ovat todellisuudessa masentuneita tai sitten vielä pahempaa, eli eivät tajua maailmanmenosta mitään.

Ei kaikki mua (onneksi) sentään rakasta, mutta pitämättä tuskin on yksikään tunteva.

Vierailija
99/136 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa...no minä voin olla pullukka keski-ikäinen tantta mutta olen kiva ja fiksu ja hyväksyn itseni tällaisena kuin olen ja nautin elämästä enkä vedä/esitä mitään roolia. Ja minulla on hyvä ja ihana mies.

Omasta mielestäsi. Todennäköisesti ihana miehesi ei edes kelpaisi kenellekään muulle, etkä sinäkään. Ja hyvä niin. MInusta on vaan vähän tyhmää tulla kehuskelemaan omalla elämällään ketjuun, jossa ihmisillä on vähän eri ongelmat. Kiva jos pullukalle on löytynyt mieluinen mies, ei siinä mitään.

Vierailija
100/136 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omasta mielestäsi. Todennäköisesti ihana miehesi ei edes kelpaisi kenellekään muulle, etkä sinäkään. Ja hyvä niin. MInusta on vaan vähän tyhmää tulla kehuskelemaan omalla elämällään ketjuun, jossa ihmisillä on vähän eri ongelmat. Kiva jos pullukalle on löytynyt mieluinen mies, ei siinä mitään.

On se ainakin sen ihanan miehen verran enemmän kuin ap:llä. T:ohis, pullukka, jolla myös komea ihana mies ja perhe.