Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi aviomieheni puhuu näin minulle..

Vierailija

Olen omasta ja muidenkin mielestä kaunis vaimo. Mieheni on vuosia lytännyt sanomisillaan minun itsetuntoa alas. En tiedä miksi tekee näin, halveksien naurahtaen puhuu ja sanoo ettei kukaan minusta tykkäisi jos tietäisi millainen olen. Olen nykyään todella yksin ja alakuloinen, ajattelen pikku hiljaa itsestäni kuten sanotaan. Enää en jaksa vastaan sanoa:( miksi näin tapahtuu en tule ymmärtämään. Muuten hyvä mies ja isä lapsille on.

Sivut

Kommentit (57)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mutta mikä saa ihmisen toimimaan näin? AP

Yleisiä vaihtoehtoja on kolme:  

1) Miehesi on luonnevikainen kusipää. 

2) Sinä olet luonnevikainen kusipää ja miehesi on vittuuntunut siihen. 

3) Miehesi haluaa painaa itsetuntosi niin alas ettet kuvittelisi löytäväsi ketään parempaakaan. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mutta mikä saa ihmisen toimimaan näin? AP

Klassikko: miksi koira nuole muniaan. - Koska se voi.

Sama juttu sinun ja miehesi suhteessa. Mies voi olla vaikka millainen idootti ja tietää, että sinä miellyttämishaluisena vain roikut suhteessa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pitää sua itsestäänselvyytenä.

Tätä vähän pelkäsinkin. En voi ymmärtää miksi. Hän itsekin tietää että jos haluaisin niin saisin itselleni miehen kuin miehen. En silti muita haluaisi, haluaisin elää hänen kanssaan lopun elämääni. AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mieheni on vuosia lytännyt sanomisillaan minun itsetuntoa alas. [...] halveksien naurahtaen puhuu ja sanoo ettei kukaan minusta tykkäisi jos tietäisi millainen olen. [...] Muuten hyvä mies

"Muuten hyvä mies" ei puhu koskaan vaimostaan halveksivasti.

Millainen ihminen sitten olet omasta mielestäsi - muuta kuin kaunis?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on vuosia lytännyt sanomisillaan minun itsetuntoa alas. [...] halveksien naurahtaen puhuu ja sanoo ettei kukaan minusta tykkäisi jos tietäisi millainen olen. [...] Muuten hyvä mies

"Muuten hyvä mies" ei puhu koskaan vaimostaan halveksivasti.

Millainen ihminen sitten olet omasta mielestäsi - muuta kuin kaunis?

Ennen olin iloinen ja positiivinen. Nykyään en enää pysty. Nämä sanomiset saaneet minut pikku hiljaa sulkeutumaan:( AP

Vierailija

No niin.Aloitetaas nyt siitä että älä tee naisten perusmokaa ja ala analysoimaan,että "mikä on perimmäinen syy mieheni törkeyteen".Ihan turhaa ja kukaan mieskään ei analysoisi,vaan toimisi.Tee sinäkin niin ihan suosiolla.1.Anna takaisin ja kärsi.2.Lähde ja etsi arvoisesi.Tsemppiä kaikkeen tulevaisuudessasi!

Vierailija

Mulla sama kohtalo ap. Annoin kaiken anteeksi pari vuosikymmentä jopa. Kysyin, miksei koskaan kehu mua, niin sanoi, ettei nouse kusi päähän! Eristi mut kaikesta - opiskelusta, työstä, kavereista jne. Luulin rakastavani häntä, mutta ei se voinut olla rakkautta. Alisti mut jotenkin niin, että hajosin uskomaan, ettei mulla saakaan olla muuta kuin hän, vaikka itse petti ja löi esim. No, hajosin, myönnän ja nyt yritän eheytyä sen jälkeen kun hän huomasi mun olevan niin rikki, että siirtyi seuraavaan uhriinsa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No niin.Aloitetaas nyt siitä että älä tee naisten perusmokaa ja ala analysoimaan,että "mikä on perimmäinen syy mieheni törkeyteen".Ihan turhaa ja kukaan mieskään ei analysoisi,vaan toimisi.Tee sinäkin niin ihan suosiolla.1.Anna takaisin ja kärsi.2.Lähde ja etsi arvoisesi.Tsemppiä kaikkeen tulevaisuudessasi!

Tarkalleen näin.

Naisten on syytä päästä irti uhriutumisesta.

Vierailija

Olet varmaankin todellisuudessa luonteeltasi ikävä ihminen, vaikkakin omasta mielestäsi kaunis.

Tulee Tuksu mieleen.

Vierailija

Ajattelee kuten Sonera - koska mä voin. Tuollaisia miehiä on enemmän kuin laki sallii. Itse pysyttelen sinkkuna, mutta lähipiirissä näitä tapauksia kyllä riittää.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat