miksi kukaan mies ei huoli minua saatana!!??!!
En ymmärrä en ymmärrä en ymmärrä en ymmärrä. Miksi kaikenlaisilla läskeillä sikanaamoilla on miehet mutta minulla ei?!
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Ihme ketju. Pullukat kehuu itseään hengästykseen asti, mutta ilmeisesti ainoa vinkki näteille, seksikkäille naisille on lihottaa itsensä sotanorsuksi ja hymyillä nätisti, jotta saisi kelpomiehen. Tässä on jo sellainen contradiction in terms, että meinaa nauru päästä. Mikä kunnon mies se on, jolle ei kelpaa kuin iloinen sotanorsu? Ei kiitos. En vaan saa itseäni niihin mittoihin vaikka söisin koko ajan.
Pullukkakin voi olla nätti ja seksikäs. Ja sisäisesti kaunis, sinusta se rumuus paistaa kauas.
Vierailija kirjoitti:
Ihme ketju. Pullukat kehuu itseään hengästykseen asti, mutta ilmeisesti ainoa vinkki näteille, seksikkäille naisille on lihottaa itsensä sotanorsuksi ja hymyillä nätisti, jotta saisi kelpomiehen. Tässä on jo sellainen contradiction in terms, että meinaa nauru päästä. Mikä kunnon mies se on, jolle ei kelpaa kuin iloinen sotanorsu? Ei kiitos. En vaan saa itseäni niihin mittoihin vaikka söisin koko ajan.
Se, että kutsut toisia ihmisiä sotanorsuiksi kertoo sinusta sen, että kelpomies, jolle kelpaa ihana ihminen paketista riippumatta, ei sinua kelpuuttaisi. Eli turha ihmetellä mistä miehettömyytesi johtuu. Kehitä vain sitä persoonaasi lihottamisen sijaan ja varmasti mahdollisuutesi kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että kutsut toisia ihmisiä sotanorsuiksi kertoo sinusta sen, että kelpomies, jolle kelpaa ihana ihminen paketista riippumatta, ei sinua kelpuuttaisi. Eli turha ihmetellä mistä miehettömyytesi johtuu. Kehitä vain sitä persoonaasi lihottamisen sijaan ja varmasti mahdollisuutesi kasvaa.
Minulla on ollut miehiä vähän liikaakin, mutta yritän vaan autella ap:tä. Ja nämä pullukathan täällä nimenomaan on haukkuneet miehettömiä vaikka millä nimillä, mm. kateellisiksi panettelijoiksi, vaikka itse haukkuvat toisten luonteet tuntematta ihmisiä ollenkaan. Koomista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pullukkakin voi olla nätti ja seksikäs. Ja sisäisesti kaunis, sinusta se rumuus paistaa kauas.
Ei ainakaan miehille asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamala ketju, missä kyvyttömät naiset säälivät kilvan itseään ja haukkuvat kaikki pyöreät, jotka ovat saaneet hyvän miehen. Uivat niin syvällä omassa erinomaisuudessaan, että eivät edes tajua kuinka inhottavasti nimittelevät suosittuja naisia. Loistavaa viihdettä!
Kyllä kai kenellä hyvänsä on sen verran suosiota, että jonkun löytää. Ap:llä ilmeisesti on kuitenkin jotain vaatimuksiakin miestä kohtaan. Minusta läskin määrä ei ole mitenkään olennainen tekijä naisen viehättävyydessä, vaikka itse olenkin ns. hoikka nainen. Tunnen tosin niin paljon pullukoita naisia, että tiedän heidän oikeastikin olevan vaatimuksiltaan hyvin kohtuullisia ja tavallaan kasvaneita siihen, etteivät voi mieheltä paljon mitään odottaa. Toki tällainen nainen voi olla helppo, mutta en silti itse ottaisi välttämättä työtöntä pullukkamiestä, vaikka hän suostuisikin kaikkeen mitä keksin vaatia. Itse tahtoisin ns. tasa-arvoisen suhteen, jossa miehestä olisi tarvittaessa myös vastusta.
Kaikilla pullukoilla tai muuten suosituilla on vaatimattomat miehet? Tai sellaiset, ettei hoikille kelpaa? Juurikin tätä viihdettä parhaimmillaan😂 Selitä asia kuinka se sinua helpottaa.
Kai sullakin on silmät päässä! Kyllä se aika harvinaista on jos näkee hyvännäköisen miehen jonkun pullukan seurassa. Ei tämä tietenkään ole mitenkään olennaista, mutta jotain tällaista ajattelin ap:n ajaneen takaa. Eli aika monella pullukkana esiintyvällä on puurot ja vellit pahasti sekaisin.
Saahan sitä itselleen tietenkin uskotella, että se oma mies on joku kaikkien naisten unelma, jos siitä tulee parempi mieli. Juuri juttelin erään pullukan kaverini kanssa hänen miehestään, joka on myös pullukka, peliaddikti ja seksihaluton. Pullukan mielestä aivan ihana mies.
Joi, on mulla silmät päässä. Ja itsekin olen pullukka. Kovasti noita takiaisia minun miehessäni roikkuisi, jos ei pois hätistelisi. Ja näin on monella ystävällänikin. Menestyneitä, varakkaita, ihan peruskomeita, lempeitä, ystävällisiä, siistejä ja sitoutumiskykyisiä miehiä. Joustaviakin monessa suhteessa. Ei ole addiktioita tai piilojuopotteluja ja libidotkin pelaa. Eikä ole kuin yksi pullukka-pullukka pari. Muut miehet hyvinkin klassisesti rakentuneita. Ei sillä, että minua pätkääkään haittaisi, jos omani lihoisi, rakas on aina ja minkä näköisenä vain.
On se kova paikka, että joku pullukka onkin ihan ihmisena parempi persoona elämänkumppaniksi kuin mitä itse on. Kasvaisitte nyt jo aikuisiksi. Miehillä on joo silmät päässä, mutta niin on ne aivotkin! Persoonassa se vika on jokaisella naisella, joka ei edellä kuvatun kaltaista miestä saa. Nielkää se ja siirtykää eteenpäin.
Mikä vika persoonassa jos nainen on hauska, lempeä, empaattinen, fiksu, syvällinen ja iloinen?
Hyviä naisia on hyviä miehiä enemmän, piste.
Heti mielensäpahoittajat alapeukuttamassa :D Ottaako päähän toisten naisten ihanuus noin pahasti.
Tai ehkäpä tuolla persoonalla tarkoitetaan juurikin hauskaa, lempeää, empaattista, fiksua, syvällistä ja iloista kuten kuvailit? Vai ovatko ne persoonaan lukeutumattomia asioita?
Ite oon huomannut että lihavilla voimakkaasti meikkaavalla on kyllä mies mutta ei niillä jotka näyttää hiirulaisilta. Laihoilla tää sama ei päde.
Ensinnäkin: viestiesi perusteella et vaikuta kovin kivalta ihmiseltä. Kivoja miehiä et siis ainakaan löydä.
Toiseksi: lihavuus yksin ei tee kenestäkään rumaa.
Kolmanneksi: oletko miettinyt, olisiko vika ihan sinussa? Miten käyttäydyt? Oletko lähestynyt liian agressiivisesti? Oletko oikeasti edes etsinyt? Netistäkin?
Jos olisin mies en minäkään Saatanaa huolisi. Die Hard 3:ssa oli "hey, Zeus", paljon viehättävämpi.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä en ymmärrä en ymmärrä en ymmärrä. Miksi kaikenlaisilla läskeillä sikanaamoilla on miehet mutta minulla ei?!
Lue viestisi.
Sen jälkeen voisit kysyä itseltäsi seuraavan kysymyksen: Jos olisit mies, seurustelisitko itsesi kanssa?
No, tekstisi perusteella arvaan, että pelkäävät sinua. Sen verran kovan oloinen teksti sekä hyökkäävä. Pehmennä pikkusen, sitten sut uskalletaan huomata.
Vierailija kirjoitti:
Uppista nyt perkele!! Mulla ei vieläkään ole miestä! Siis keikutin lähipubissa eilen kolme tuntia perse pitkällä eikä kukaan huolinut. Siis edes pillu ei kelvannut, vaikka oon ihan helvetin sexy ja varmasti ystävällisempi kuin kukaan pallinaamainen sotanorsu!!! Mistä niitä miehiä saa???
:D :D
Go girl!
Vierailija kirjoitti:
Uppista nyt perkele!! Mulla ei vieläkään ole miestä! Siis keikutin lähipubissa eilen kolme tuntia perse pitkällä eikä kukaan huolinut. Siis edes pillu ei kelvannut, vaikka oon ihan helvetin sexy ja varmasti ystävällisempi kuin kukaan pallinaamainen sotanorsu!!! Mistä niitä miehiä saa???
Joko et keikuttanut tarpeeksi kovaa tai sitten unohdit keikutella myöskin rintoja? Kyllä se siitä, elä vaan anna periksi. Mitä enemmän otat, sitä parempi tahti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on pullanaama?
Sellainen nainen, jolla on vähän rasvaa kasvoissa (vaikka ei siis ole mikään lihava) ja ihanat omenaposket. Ne luo suloisen söpön ja kiltin vaikutelman. Miehenä tykkään.
Jooh... monella naisella on sievät pulleat kasvot, vaikka vartalo olisi hoikka. Minulla valitettavasti lonttoposket ylipainosta huolimatta. Vähänkö käy kateeksi. t. Virtahepo
Vierailija kirjoitti:
Sinusta loistaa miehen puute.
Semmoinen haittaa vain naisia.
Sellainen nainen, jolla on vähän rasvaa kasvoissa (vaikka ei siis ole mikään lihava) ja ihanat omenaposket. Ne luo suloisen söpön ja kiltin vaikutelman. Miehenä tykkään.