Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älkää ikinä tilatko Gigantista yhtään mitään

Entinen asiakas
03.12.2015 |

Toimitusajat eivät todellakaan pidä, vaikka lupaavat mitä. Viikkotolkulla saa odotella että tilatut tuotteet saapuvat. Asiakaspalvelu vastaa jos jaksaa, ja silloinkin ihan puuta heinää.
Tästä eteenpäin ostan elektroniikkani ihan jostain muualta ja maksan mielelläni vähän ekstraa siitä, että saan tavarani just silloin kun luvataan.

Kommentit (105)

Vierailija
81/105 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa. Olen tilannut kaksikin kertaa ja kaikki on mennyt ihan hyvin.

Vierailija
82/105 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen persoona joka ei netistä tilaa yhtään mitään.Livenä tee ostokseni myös esim.Itä Keskus Gigantti Ei mitän ongelmia toimituksista koskaan ole ollut.Kuin ei muissakaan Itä Helsingin liikeissä kotiin tuotuna.Tai ylensäkin palveluissa. Palvelut aina asiasta ,kuin asiasta hyvää eri likkeissä kun Livenä asioi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/105 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tilannut Gigantista jo vuosia eri laitteita, esim. astianpesukoneen, pyykinpesukoneita, telkkareita, imurin, leivänpaahtimen, uunin, kahvinkeittimiä ym ja aina olen saanut hyvää palvelua ja toimitukset ovat tulleet sovitusti ajallaan. Annan Gigantille kymmenen pistettä ja papukaijamerkin 🦜

Vierailija
84/105 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 15 vuotias jääkaappi alkoi vedellä viimeisiään, ovikaan ei pysynyt kiinni ja piti ihme meteliä. Ja kun hinnat varmasti nousevat kohta pilviin, niin tilasin uuden. No vanha kaappi päättikin sitten ruveta toimimaan ihan hienosti. Vein sen vanhan sitten mökille, jossa on vielä vanhempi pikkuruinen jääkaappi. Onhan nämä uudet tietysti energiatehokkaampia, mutta ei toki sen takia pelkästään kannata uutta ostaa, jos haluaa luontoa ajatella.

Vierailija
85/105 |
30.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pitkään haaveillut 3 ovisesta jääkaappi pakastimesta. Muutettiin ja mahdollisuus avautui. Asunnossa tehtiin kattavat remontit. Annettiin pois myös vanhat jääkaapit/pakastimet. Tilattiin Gigantista uusi, oli houkutteleva hinta. Piti tulla ennen muuttopäivää.

Sitten alkoi tekstiviestirumba. Viivästys toisensa perään.

Muutettiin ja sinniteltiin pienellä minijääkaapilla joka oli hankittu muuta käyttöä varten. Onneksi oli talvi ja voitiin hyödyntää terassia.

Mies oli Giganttiin yhteydessä usemman viivästys tekstarin jälkeen.

Jotain alennusta tarjosivat.

Taisi olla kuudennen viestin jälkeen kun alennus oli koko jääkaapin täysihinta. Houkuttelevaa kyllä, mutta eivät pystyneet lupaamaan toimitusta ainakaan 3kk sisällä. Kenties sitten juhannuksena tai sitten ei...

Peruttiin kaupat ja ostettiin muualta. Kaappi tuli ja asennettiin 3vrk sisällä. Gigantin palautuarahoja odoteltiin kuukausi. Kummallista "kaupankäyntiä". Sijoitteleeko ne asiakkaiden rahoja ja tekevät voittoa kävi mielessä.

Vierailija
86/105 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taitaa olla pakjon ruuhkaa. Oma toimituspäivä piti olla eilen. Tänään tiedustelin, kun seurantalinkki näytti tilauksen olevan edelleen käsittelyssä, milloin oikea toimitusaika on, niin minun kehotettiin odottaa ensi torstaihin ja sitten palata asiaa, jos tuotetta ei kuulu. No joulu tulee ja eipä torstaina ole kovasti enää mitään tehtävissä. Outoa, kun ei voida sanoa, milloin jo maksettu tuote tulee. Toki postissa on ruuhkaa, mutta tämä tulisi huomioida luvatuissa toimitusajoissa.

Vierailija
87/105 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja valehtelevat vielä. Soitin aspaan kun eivät tulleet sovittuna aikana. Väittivät etten ollut kotona mikä ei pitänyt paikkaansa. Meni pari päivää vielä kun tulivat.

Vierailija
88/105 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nämä Gigantin verkko-ostot voi muka peruuttaa helposti omien sivujen kautta. Seurantalinkki näyttää, että tilaus on vasta käsittelyssä, mutta omilla sivuilla tilaushistoria näyttää, ettö tuote on toimitettu! Lisäksi siellä on ilmoitus, että toimitus viivöstyy, uusi toimituspäivä on 15.12.! Se oli jo. Palautusohjeissa on, ettö jos tuote ei ole vielä saapunut, niin voit palauttaa sen täyttämällä palautuslomakkeen tai palauttaa tuotteen myymälään, häh, eihän sitä edes ole minulla. Todella sekavaa ja ei mitenkään helppoa.

Vierailija
89/105 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää en tilaa gigantista mitään. Sieltä voi ostaa tuotteen, jos saa sen suoraan mukaan.

Gigantti myy tavaraa, jota sillä ei ole, eikä edes maahansaapumisaikaa tiedetä.

Keittiötä remontoidessa tilasin kaikki laitteet gigantista kaksi viikkoa ennen ja sovittiin toimitusaika. Tavarat eivät saapuneet sovittuna aikana, eikä viivästymisestä otettu meihin mitään yhteyttä. Melkein kuukauden jouduimme olemaan ilman keittiötä.

Varastolta saimme sitten tiedon, ettei kyseisiä laitteita ollut myyntihetkellä Suomessa ollenkaan, eikä uuden erän saapumisesta ollut mitään tietoa.

Vierailija
90/105 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nämä Gigantin verkko-ostot voi muka peruuttaa helposti omien sivujen kautta. Seurantalinkki näyttää, että tilaus on vasta käsittelyssä, mutta omilla sivuilla tilaushistoria näyttää, ettö tuote on toimitettu! Lisäksi siellä on ilmoitus, että toimitus viivöstyy, uusi toimituspäivä on 15.12.! Se oli jo. Palautusohjeissa on, ettö jos tuote ei ole vielä saapunut, niin voit palauttaa sen täyttämällä palautuslomakkeen tai palauttaa tuotteen myymälään, häh, eihän sitä edes ole minulla. Todella sekavaa ja ei mitenkään helppoa.

Eipä voi tilausta peruuttaa, kun asiakaspalvelu kertoi sen olevan tulossa heidän varastoltaan. Kummallista on, että tilauksen seurantalinkki näyttää, että tilaus on vasta käsittelyssä, omilla sivulla tilaus on tosiaan tilassa toimitettu ja siellä on  maininta, että viivästyy ja uusi toimitusaika on tai siis ole 15.12. Uutta toimitusaikaa ei osattu kertoa, mutta jos tilaus ei tule torstaihin mennessä, niin silloin voidaan laittaa korvaava tuote tai perua tilaus! Missä on se mainostettu helppo tilauksen hallinta! Sivujen ohjeet palautustavoista ovat sekavat. Nyt ostan saman tuotteen kilpailijalta ja kiikutan maksetun tilauksen liikkeeseen, kun se saapuu ja toivottavasti saan heti rahani myös takaisin. Toimitusajoissa kannattaisi noudattaa realismia, niin vältyttäisiin monelta turhalta jutulta. En olisi tilannut, jos olisin tiennyt, että toimitus voi olla joulun jälkeen.

Vierailija
91/105 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun olen erehtynyt tilaamaan Gigantista. Toimitusaika vähintään 3 kertaa luvattua pitempi.

Mikäli tarvitset nopeasti tuotteen. Älä tilaa.

Kerran oli pakasti tarjous liikkeessä, olin ensimmäinen asiakas. Pyöriskelin myyjäpisteen ympärillä. Menin kysymään missä pakastimet ovat? Vastaus ne meni jo. Lupasi kyseisen tuotteen, toimitusaika 2 kk.

Vierailija
92/105 |
29.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liesi luvattiin toimittaa useita kertoja, usein ei edes ilmoitettu ettei nyt tänään tullakaan. Joka kerta kun tuonne paskafirmaan soittaa saa maksaa siitä ilosta että joku tollo laittaa toimituksesi ensimmäisten joukkoon, eikä se silti tule kuitenkaan. Ei ikinä enää.

Vierailija
93/105 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodinkoneissa usein kolhuja toimituksen jälkeen

Vierailija
94/105 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaamattomia myyjiä Tampereella. Asiakas joutuu maksamaan myyjän mokista.

Vierailija
95/105 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, itse tilasin n kk sitten ps4:n ja ihan luvatussa ajassa tuli.

Porvoossa vielä ps4 uusinta uutta.

Vierailija
96/105 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan tilaa yhtään mitään netistä.Mahdolisuus on eri likkeet mennä kauppakeskus Itis kun vieressä lähes asun.Hyvin kaikki likkeet,kuten giganttikin palvelut ,toimittanut myymälässä ostokseni tehdessä kotini ajalla Tv,pesukone ja käteisellä maksanut.Ei mitään ongelmia eri liikeiden kanssa.

Vierailija
97/105 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan tilaa yhtään mitään netistä.Mahdolisuus on eri likkeet mennä kauppakeskus Itis kun vieressä lähes asun.Hyvin kaikki likkeet,kuten giganttikin palvelut ,toimittanut myymälässä ostokseni tehdessä kotini ajalla Tv,pesukone ja käteisellä maksanut.Ei mitään ongelmia eri liikeiden kanssa.

Mitä?? Oletko kännissä?

Vierailija
98/105 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus, en enää koskaan osta mitään Gigantista. Ensinnäkään mitään asiakaspelvelua ei ole mihin ottaa yhteyttä. Vain botteja. Eli kun sulla on ongelma verkkotilauksen kanssa joudut mennä fyysisesti myymälään.

Töissä on alle kaksikymppisiä, joista harva tietää tai ymmärtää mitään, varsinkaan asiakaspalvelun alkeita.

Myymälässä kaikki on sekaisin ja hyllyttämättä pahvilaatikoissa. Tämä ainakin Itiksen ja Redin liikkeissä todettu.

Vierailija
99/105 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesukone asennuksella kotiinkuljetuksella sekä asennuksella tilattu. Nyt ovat jo kahdesti yrittäneet toimittaa. Molempina kertoina koko päivä päivystetty kotona ihan turhaan. Olivat käyneet ilmeisesti väärässä osoitteessa ja eilen "yrittäneet käydä" mitä sitten tarkoittaakaan. Ihme etteivät voi soittaa jos ovat esim väärässä osoitteessa. Kommunikaatio ei pelaa. Miinusta tälle yritykselle. Hukkaan menee työntekijöiden sekä asiakkaiden aika. 

Aikaisempi kokemus outlet tuotteesta. Tilasin verkkokaupasta. Noudin postista. Kirkasvalolamppu oli siis asiakaspalautus. Johto aivan kellastunut ja monta halkeamaa lampun kehyksessä. Siihenkin kului melkoisesti itselle ylimääräistä aikaa ajellen ja jonotellen vuoronumerolla aspa pisteele ilman mitään pahoitteluja taikka korvauksia. 

Boikottiin koko firma! 

Vierailija
100/105 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meille on aina tultu laite sekä asennus. Ostan vain jos tuotetta on varastossa.

Nyt kesällä tuli kuivausrumpu.