Naisen viestit. Onko kiinnostunut.

Vierailija

Eräs nainen vastailee viesteihini aina lyhyesti, yhdellä sanalla tai hymiöllä. Ja vastaaminen kestää tunteja. Ja nyt laitoin hänelle runon joka oli melko romanttinen. Vastaus oli "haha :D". Nyt alkaa tuntua, että tunne ei ole molemmin puolinen.

Sivut

Kommentit (48)

Vierailija

En usko että on kiinnostunut. Toisaalta taas voi olla että ei vaan tykkää kirjoitella, tai on joku paha lukihäiriö tms. Kysyppä suoraan. Yleensä naiset flirttailee kyllä myös takaisin ihan vaan siksi että tuntuu kivalta että joku on kiinnostunut.

Vierailija

Tuskin on kiinnostunut. Itse olen joskus laittanut "haha :D" vihjailevaan flirttiviestiin, kun olen halunnut näyttää ottavani tekstin pelkästään huumorilla. Ja no. Kun en ole ollut kiinnostunut enkä ole kehdannut sanoa, ettei kiinnosta. Sori :( On kyllä ollut toimiva kommentti.

Vierailija

En kyllä laittanut runoa hauskuutus mielessä, mutta ehkä hän sitten tulkitsi sen niin? Tuon viestin jälkeen kysyin että miten päivä on mennyt, ja hän vastasi "ihan jees :D". Vaikeaa on aina tuosta enää rakentaa keskustelua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En kyllä laittanut runoa hauskuutus mielessä, mutta ehkä hän sitten tulkitsi sen niin? Tuon viestin jälkeen kysyin että miten päivä on mennyt, ja hän vastasi "ihan jees :D". Vaikeaa on aina tuosta enää rakentaa keskustelua.

Se siinä todennäköisesti on ideana. Saada keskustelu loppumaan.

Vierailija

Se on vaan selvästikin tosi nuori. Voi olla kiinnostunutkin, mutta on vaan niin nuori kirjoitustyylistä päätellen, ettei osaa vielä oikein kommunikoida.

Vierailija

Opetettu liian kohteliaaksi sanomaan suoraan, ettei kiinnosta, kun et ole tehnyt suoraa ehdotusta. Mutta yrittää antaa ymmärtää, ettei nappaa. Jätä rauhaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Se siinä todennäköisesti on ideana. Saada keskustelu loppumaan.

Jos sitä kiinnostais, se olis kysyny vastakysymyksen sun päivästäs.

Siirry seuraavaan.

Vierailija

Minkä ikäisestä tytöstä/naisesta on kyse? Aikuinen nainen ei käyttäydy noin, mutta nuori tyttö saattaa. Minä ainakin tein tosi nuorena tuota samaa, koska halusin olla vaikeasti saavutettava. Luulin, että tytön kuuluu esittää sellaista.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat