Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisen viestit. Onko kiinnostunut.

Vierailija
03.12.2015 |

Eräs nainen vastailee viesteihini aina lyhyesti, yhdellä sanalla tai hymiöllä. Ja vastaaminen kestää tunteja. Ja nyt laitoin hänelle runon joka oli melko romanttinen. Vastaus oli "haha :D". Nyt alkaa tuntua, että tunne ei ole molemmin puolinen.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa. Lopeta jo. N20

Vierailija
2/48 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kiinnosta.

Mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla kiinnostunut. Ainakin hänen mielestä runosi oli hauska.

Vierailija
4/48 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että on kiinnostunut. Toisaalta taas voi olla että ei vaan tykkää kirjoitella, tai on joku paha lukihäiriö tms. Kysyppä suoraan. Yleensä naiset flirttailee kyllä myös takaisin ihan vaan siksi että tuntuu kivalta että joku on kiinnostunut.

Vierailija
5/48 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/48 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on kiinnostunut. Itse olen joskus laittanut "haha :D" vihjailevaan flirttiviestiin, kun olen halunnut näyttää ottavani tekstin pelkästään huumorilla. Ja no. Kun en ole ollut kiinnostunut enkä ole kehdannut sanoa, ettei kiinnosta. Sori :( On kyllä ollut toimiva kommentti.

Vierailija
7/48 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä laittanut runoa hauskuutus mielessä, mutta ehkä hän sitten tulkitsi sen niin? Tuon viestin jälkeen kysyin että miten päivä on mennyt, ja hän vastasi "ihan jees :D". Vaikeaa on aina tuosta enää rakentaa keskustelua.

Vierailija
8/48 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä laittanut runoa hauskuutus mielessä, mutta ehkä hän sitten tulkitsi sen niin? Tuon viestin jälkeen kysyin että miten päivä on mennyt, ja hän vastasi "ihan jees :D". Vaikeaa on aina tuosta enää rakentaa keskustelua.

Se siinä todennäköisesti on ideana. Saada keskustelu loppumaan.

Vierailija
9/48 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan selvästikin tosi nuori. Voi olla kiinnostunutkin, mutta on vaan niin nuori kirjoitustyylistä päätellen, ettei osaa vielä oikein kommunikoida.

Vierailija
10/48 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita hänelle? Kuulet varmaan siinä kiinnostaako vai ei.

Vierailija
11/48 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kiinnosta. oikeesti.

Vierailija
12/48 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetettu liian kohteliaaksi sanomaan suoraan, ettei kiinnosta, kun et ole tehnyt suoraa ehdotusta. Mutta yrittää antaa ymmärtää, ettei nappaa. Jätä rauhaan.

Vierailija
13/48 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole kiinnostunut. Näkeehän ton jo sokeakin.

Vierailija
14/48 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se siinä todennäköisesti on ideana. Saada keskustelu loppumaan.

Jos sitä kiinnostais, se olis kysyny vastakysymyksen sun päivästäs.

Siirry seuraavaan.

Vierailija
15/48 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisestä tytöstä/naisesta on kyse? Aikuinen nainen ei käyttäydy noin, mutta nuori tyttö saattaa. Minä ainakin tein tosi nuorena tuota samaa, koska halusin olla vaikeasti saavutettava. Luulin, että tytön kuuluu esittää sellaista.

Vierailija
16/48 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisestä tytöstä/naisesta on kyse? Aikuinen nainen ei käyttäydy noin, mutta nuori tyttö saattaa. Minä ainakin tein tosi nuorena tuota samaa, koska halusin olla vaikeasti saavutettava. Luulin, että tytön kuuluu esittää sellaista.

Niinpä, tai sitten on vaan niin ujo, ettei uskalla tehdä mitään jatkokysymyksiä.

- ysi

Vierailija
17/48 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, tai sitten on vaan niin ujo, ettei uskalla tehdä mitään jatkokysymyksiä.

- ysi

Tuskin kukaan on niin ujo, ettei uskalla vastata netissä.

terv, itsekin ujo

itse sanoisin, että ei ole kiinnostunut.

Vierailija
18/48 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ysi

Tuskin kukaan on niin ujo, ettei uskalla vastata netissä.

terv, itsekin ujo

itse sanoisin, että ei ole kiinnostunut.

No todellakin voi olla, jos vielä kovin nuori ja kokematonkin kyseessä. Sinä et ehkä, mutta joku toinen helpostikin.

Vierailija
19/48 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen suhde ap teillä on muuten tämän naisen kanssa? Näettekö päivittäin, tunnetteko hyvin, oletteko läheisiä? Nainen voi olla ujo tai esittää vaikeasti saavutettavaa, mutta itse epäilen, ettei hän halua keskustella kanssasi enempää. Sinuna kysyisin suoraan.

Vierailija
20/48 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kiinnosta. Itse olen vastaillut joskus samalla tavalla ja tarkoituksenani tosiaankin oli viestittää, että ei kiinnosta, mutta en halua loukata sanomalla suoraan "lopeta se viestipommitus ja tylsät jutut".