Antaisitko miehesi mennä thai-hierojalle?

Vierailija

Niin? Oma pirttihirmu-vaimoni ei anna mun mennä thai-hierojalle. Ärsyttää kun kaikki duunikaverit käyvät yhdessä hyvässä paikassa ja ovat aina niin vireitä seuraavana päivänä.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

En antaisi, oikeitakin hierojia on olemassa. Seksiongelmat, jos niitä on, voi mieluummin ottaa puheeksi kuin mennä "thaihierojalle".

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En antaisi, oikeitakin hierojia on olemassa. Seksiongelmat, jos niitä on, voi mieluummin ottaa puheeksi kuin mennä "thaihierojalle".

No onhan se nyt varmaan rentouttavampaa tulla hierotuksi kikattelevan siron thai-kaunottaren toimesta kuin käydä neuvostoliittolaiselta kuulantyöntäjältä näyttävällä "ammattihierojalla".

AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
"Vaimo ei anna"????

Aikuinen mies olet, ei sinun tarvitse lupia kysellä.

Kunnioitan naistani ja hänen tahtoaan. En mäkään anna mun vaimon käydä esim. baarissa yksinään, parisuhde pitää tehdä välillä kompromisseja.

AP

Vierailija

Miksi vaimosi ei anna, jos siis kyseessä on ihan pelkkä hieronta? Kuulostaa sellaiselta perus-suomalaiselta juntilta joka luule että kaikki thai-paikat tarjoavat seksiä.

Ilmoitat vaan että menet ja se siitä. Jos vaimolle ei käy niin mene silti.

Jos vaimo ei usko että se on vain hierontaa ja rupeaa pihtaamaan, murjottamaan yms. , raahaa se vaikka paikan päälle katsomaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No onhan se nyt varmaan rentouttavampaa tulla hierotuksi kikattelevan siron thai-kaunottaren toimesta kuin käydä neuvostoliittolaiselta kuulantyöntäjältä näyttävällä "ammattihierojalla".

AP

Jos oikeasti tarvitsee apua, kannattaa valita se kuulantyöntäjän käsittely. Eikös thaihieronta ole vain näennäistä hierontaa... Vähän sivellään öljyllä. Siitä saatava hyöty on pitkälti seksuaalista tyydytystä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Vaimo ei anna"????

Aikuinen mies olet, ei sinun tarvitse lupia kysellä.

Kunnioitan naistani ja hänen tahtoaan. En mäkään anna mun vaimon käydä esim. baarissa yksinään, parisuhde pitää tehdä välillä kompromisseja.

AP

No jos vaimosi ai halua päästää sinua yksinään, niin entä jos hän tulisi paikan päälle katsomaan ja toteamaan asian laidat itse?

Vierailija

Itse et päästä edes baariin yksin ja sut pitäis päästää thaihierontaan?? Kokeilepa päästää se vaimo sinne baariin, saattais tulla niin tyydyttyneenä takaisin että saisit sinäkin vuorostaan luvan!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

AP

Jos oikeasti tarvitsee apua, kannattaa valita se kuulantyöntäjän käsittely. Eikös thaihieronta ole vain näennäistä hierontaa... Vähän sivellään öljyllä. Siitä saatava hyöty on pitkälti seksuaalista tyydytystä.

Taas tämä juntti-suomalainen käsitys (tai yksi monista).

On thai-hierontaa, ja thai-hierontaa.

Toisessa se on sitä näennäistä hierontaa jossa on lopuksi happy ending.

Osassa paikoista taas saa ihan oikeata hierontaa. Thai-hieronta on ihan oikea hierontamuoto.

Paikka vaan pitää valita huolella, laadukasta on vaikea löytää.

Vierailija

No mikäs minä olen aikuista miestä kieltämään, mutta kyllä miettisin mikä meidän parisuhteessa on pielessä jos mies haluaisi mennä jonkun thai"hierojan" hiplattavaksi. Enemmän mua kuitenkin ihmetyttää että minkä helvetin takia ap:n vaimo ei saa mennä yksinään baariin?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat