Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hitto mikä työpäivä. En kestä enää. Itkettää.

Vierailija

Kettuilua ja kettuilua koko päivä. Ihan sama mitä sanon, niin joko haukutaan tai nauretaan. Väitetään vastaan vaikka ei tiedä asiasta mitään ja hetkeä aiemmin on pyydetty neuvoa. Tehdään väärin ja oman pään mukaan.
Henkilökohtaisille asioille nauretaan.
Onpa kiva lähtee viettämään pikkujouluja tuon porukan kanssa joka sulkee pois ryhmästä.

Huoh. Tää on yhtä kärsimystä. Tuntuu vaan niin pahalta kun elämässä surua muutenkin. Itkua nieleskelen.

Kommentit (10)

Vierailija

Niin, tuollaista voi olla, olen itsekin kokenut, mutta huumorilla yleensä selviää!

Oikein hyvää joulunalusaikaa sinulle: jaksamista ja tsemppiä!

Vierailija

Älä keskustele henkilökohtaisista asioistasi töissä, eivät ne sinne kuulu. Pikkujouluihin meno on vapaaehtoista, tosin välit voivat sellaisissa myös parantua.

Vierailija

Älä ihmeessä mene sinne pikkujouluihin! Itse olen vähän samanlaisessa porukassa, jossa minua kiusataan ja piikitellään, eikä tulisi mieleenkään mennä mihinkään työajan ulkopuoliseen aktiviteettiin noiden ämmien kanssa. 

Itselleni muuten työ täällä ei ole mitenkään kärsimystä silti enkä aio vaihtaa työpaikkaa. Minä en nimittäin edes halua niiden seuraan, ja työni voin hoitaa itsenäisesti. Siinäpä puhuvat mitä puhuvat ja jauhavat paskaa, minua se pääosin huvittaa.

Vierailija

Miten tässä enää jaksaa vääntää huumoria tai miten jaksais näyttää närhen munat?
Hyvä jos riittää voimia raahautua työpaikalle.
Kiitos tsempeistä kuitenkin.
Ap

Vierailija

Nää tyypit istuu samassa huoneessa joten siinäpä se ongelma just on.
Mietin nyt vielä menenkö juhliin vai en. Jos en, niin ovat "voittaneet" kun tuskin ne mua sinne haluakaan. Toisalta tekis mieli mennä vaan "vittuilakseni".
Ap

Vierailija

Voiks sinne pikkujouluihin ottaa avecia mukaan? Ota sinne joku miesystävä tai kaveri, ja sit naureskele ja piikittele niitä työkavereitas sen kanssa ;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voiks sinne pikkujouluihin ottaa avecia mukaan? Ota sinne joku miesystävä tai kaveri, ja sit naureskele ja piikittele niitä työkavereitas sen kanssa ;)

Ei voi.
Ap

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat