Mitä tarjota brunssin jälkeen??

Vierailija

Parin viikon päästä muutama kaveri tulee mun luo viettämään iltaa. He ovat ennen mun luo tuloa menossa brunssille johon en itse pääse, mun luo vieraat ovat tulossa n.klo.15. He ovat tietysti juuri syöneet ja juoneet kahviakin mutta jotain haluaisin tarjota..esim.parin tunnin kuluttua heidän saapumisestaan? Heidän on tarkoitus olla mun luona n.klo.19 asti. Ja alkoholia ei ole tarjolla, kaksi heistä on raskaana ja ovat muutenkin autolla. Mitä siis tarjoaisin??

Kommentit (14)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Normaalin iltapäiväruoan eli päivällisen.

On ehkä vähän liikaa. Enemmän ajattelin vaikka kahvia/glögiä ja pipareita. Onko se liian vähän? Ap

Vierailija

Tarjoaisin ruokaa. Raskaana olesa on aina nälkä. =) Brunssilla tietty syödään paljon, mutta toisaalta usein pitkän ajan kuluessa. Ja jos ovat luonasi seitsemään asti, niin kyllä siinä alkaa kunnon ruokaa kaivata. Voi olla, että ihan heti ei ole nälkä, mutta neljän jälkeen varmasti on.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

On ehkä vähän liikaa. Enemmän ajattelin vaikka kahvia/glögiä ja pipareita. Onko se liian vähän? Ap

No brunssihan on joku aamiaisen ja lounaan välimuoto eli ei siis kunnon ruokaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tarjoaisin ruokaa. Raskaana olesa on aina nälkä. =) Brunssilla tietty syödään paljon, mutta toisaalta usein pitkän ajan kuluessa. Ja jos ovat luonasi seitsemään asti, niin kyllä siinä alkaa kunnon ruokaa kaivata. Voi olla, että ihan heti ei ole nälkä, mutta neljän jälkeen varmasti on.

Jatkan vielä, en kutsuisi missään tilanteessa ihmisiä luokseni klo 15-19 valmistautumatta tarjoamaan heille lämmintä ruokaa. Tai ainakin kertoisin tämän hyvin selkeästi. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jatkan vielä, en kutsuisi missään tilanteessa ihmisiä luokseni klo 15-19 valmistautumatta tarjoamaan heille lämmintä ruokaa. Tai ainakin kertoisin tämän hyvin selkeästi. 

Mikä ruoka-aika tuo muka on? Lounas on jo syöty ja päivällinen syödään vasta illalla. Ei tuohon aikaan muuta kuin kahvia ja pikkusuolaista tai leivonnaista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Iltapäiväruoka ei ole = päivällinen. Iltapäivällä syödään välipala lounaan ja päivällisen välissä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat