Tuleeko Sari Sairaanhoitajasta sittenkin maksaja, kun AKT ei luovu uppiniskaisuudestaan?
Kätilöt ja hoitajat eivät tässä tilanteessa voittanutkaan vaikka aluksi luultiin, kun hallitus taipui aikaisemmin.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Saat varmasti mitä tilaat ongelmahan se että kohta kukaan ei hoida sitä potilasta ja sitten se lastenitku vasta alkaakin. Teillä ei ole kompetenssia ymmärtää kokonaisuuksia ja jollotus vaan jatkuu.
Resurssien haaskausta, samoja tutkimuksia päällekkäin. Missä näkyy KUSTANNUSTEHOKKUUS??
Vierailija kirjoitti:
Itse en valitettavasti ole valmis maksamaan euroakaan enempää veroja sairaanhoitajien palkankorotuksiin.
OK. Et varmaan sitten myöskään käytä mitään julkisia terveyspalvelujakaan? Mutta on OK antaa verorahoista 10% palkankorotus Sipilän avustajalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa ihmiset ymmärtäisivät että harvemmin Teppo trukkikuskin palkan maksamme me muut veronmaksajat. Sari sairaanhoitajan palkka tulee yleensä verorahoista. Itse en valitettavasti ole valmis maksamaan euroakaan enempää veroja sairaanhoitajien palkankorotuksiin.
Mutta Saku Sairaalainsinöörin tai ministerien palkankorotukset palkan maksat mielelläsi?
En haluaisi maksaa yhdenkään julkisen puolen työntekijälle euroakaan enempää koska mielestäni palkat ovat ihan kohtuulliset. Sen sijaan jos esim. Poliiseja tai sairaanhoitajia palkattaisi lisää palkankorotusten sijaan tämä olisi parempi.
Kiitollisena kokoomusta äänetäneet sairaanhoitajat kaivoivat itse oman kuoppansa ja ovat myös osallisena Suomen alasajoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en valitettavasti ole valmis maksamaan euroakaan enempää veroja sairaanhoitajien palkankorotuksiin.
OK. Et varmaan sitten myöskään käytä mitään julkisia terveyspalvelujakaan? Mutta on OK antaa verorahoista 10% palkankorotus Sipilän avustajalle?
Kuka siellä aukoo suurta leipäläpeään. Julkinen terveydenhuolto on jo katastrofi ja kyllä sinunki työpaikkasi on leikkauslistoilla. EI, sinua ei huoli myöskään yksityinen sektori.
Saat varmasti mitä tilaat ongelmahan se että kohta kukaan ei hoida sitä potilasta ja sitten se lastenitku vasta alkaakin. Teillä ei ole kompetenssia ymmärtää kokonaisuuksia ja jollotus vaan jatkuu.