Kaverini meni sitten tekemään erittäin tyhmän tempun..
Tuli sitten eilen meillä käymään kahvilla, oli niin iloinen ja hymyilevä,että täytyi oikein kysyä mikäs noin hymyilyttää. Ajattelin aluksi, että nyt se on tavannut elämänsä miehen ja ihan rakastunut. No niinhän se olikin, mutta ei ihan niin puhdas pulmunen ollut kuin luulin. Kahvia juodessa neiti alkoi siinä sitten kertoa niin iloisesti kuinka hän oli löytänyt miehen jolla on lapsia ja myös vaimokin. Eli tämä kaverini siis on kakkonen. Ei ole kuulema halunnut kertoa vielä minulle koska, ei ollut varma tuleeko suhteesta mitään. Siinä se sitten minulle lateli, kuinka oli ollut miehen kotona naisen ollessa töissä. Näin hetkinä oli sitten tapahtunut kaikenlaista. Kaverini vaan selittää niin innoissaan kaikkea ettei huomaa edes kuinka tyhmä on! Mm. Sitä kuinka tämä saa olla nyt miehen lasten äiti. Kuinka he muuttavat kohta yhteen kun vaan saa itse heivattua vaimon ulos talosta! Tässä kohtaa avasin sitten suuni, sanoin vaan, että tajuatko sä neiti yhtää, mitä sä selität! Et sä mikään äiti niille lapsille ole vaikka sut voissa paistaisi! Tästä tietenkin kaveri hermostui, alkoi siinä inttää vastaa kaikennäköistä. Että kyllä on ja sinä et sitä määrää ja mies on kuulema hänen omaisuuttaan nyt ja lapset kuuluu hänelle!
Tässä vaiheessa alkoi raivostuttaa ja tuli todella pahamieli tämän lapsen äidin puolesta!
Nyt inhoan kaveriani yli kaiken, riidoissa ollaan ja anteeksi tekstiviestejä satelee. En ole vastannut yhtään mitään mihkään viestiin. Tässä vaan mietin, että miten saisin selville miehen vaimon nimen... Jospa tuolle kertoisin tai sitten en. Mutta silloin kyllä pamautan kaverini takas maanpinnalle vaikka sitten jollakin kalikalla! Miten mä vaan sen teen?
Itsekin seurustelen enkä todellakaan tykkää tämmöisestä touhusta!
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Sinä ja ystäväsi kuulostatte molemmat aika lapsellisilta ja tyhjäpäisiltä. Vai että "mies on mun omaisuuttaan nyt ja lapset kuuluu mulle!"
Koko väite on niin absurdi, että tuollaista voi sanoa ainoastaan joku wt-bimbo Porvoossa.
On, mut valitettavasti tällasia nuoria naisia vaan on. Minunkin exä on ollut tällanen. Seurusteli naimisissa olevan miehen kanssa, joka väitti ottavansa vaimostaan eron. Eipä sitten ollut ottanut. Meidänkin parisuhteen aikana yritti päästä panemaan se mies.
Onko sun kaveris tää 19 -vuotias joka vei sen aaveelaisen miehen ja mies kertoi vaimolleen 23.12.2014 pojan ollessa jäkisleirillä?
mies kertoi vaimolleen tyttösen painostuksesta, mutta tuli seuraavana päivänä kuitenkin ruikuttamaan vaimoa takaisin.
Älytöntä miten joidenkin mielestä miehen pettäminen on oikeutettua jos nainen on "rupsahtanut". Mielestäni pettäminen ei ole sallittua vaikka nainen lihoisi 50 kg. Ennemmin eroaisi kuin pettäis.
Joko ystäväsi ostaa joululahjoja uusille lapsilleen?
mitenhän tämä suhdekiemura etenee? terv. yksinäinen joulun viettäjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna kaverisi nauttia elämästään ja huolehdi omista asioistasi.
Arvaan jotenkin että miehen vaimo on todennäköisesti päästänyt itsensä rupsahtamaan ja joutuu nyt kärsimään siitä..[/quote
Uskomatonta. Haluatko että sinut jätetään jos olet normaalilla tavalla vanhentunut ja ns rupsahtanut?
Ei se nyt ole tässä pointti, vaan se että
1. Mies ei jätä vaimoaan vaan kusettaa myös ap:n kaveria, joka tuhlaa aikaansa
2. Vaikka mies jättäisikin vaimonsa, ap:n kaveri ei todellakaan ole lasten uusi äiti ja noin paskaa miestä ei kuitenkaan kannata ottaaMinusta pointti oli kyllä siinä että minkä takia naiset valitsee nää oman elämänsä sankarit kunnollisten miesten sijaan. Tarinan opetuksena todettakoon että kaikki niin tarinan naiset kuin miehetkin ovat paskoja.
Vierailija kirjoitti:
mitenhän tämä suhdekiemura etenee? terv. yksinäinen joulun viettäjä
Heippa!
Mies lemppasi kaverini ja yritti puhua naistaan takaisin ympäri huonolla menestyksellä. Ero taisi tulla :/ Kaverini on edelleen minulle vihainen koska, kuulemma pilaisin heidän välit eikä pääse viettämään perhe elämää yhdessä. Itse en ollut kaveriini myöskään tekemisissä, kaikki jutut kuultu muilta kavereilta. Onhan sillä maine mennyt nykyään. Mutta minua ei haittaa yhtää!
siinäs nähtiin, loppu hyvin, kaikki hyvin!
ei saa mennä sotkemaan suhteita ennen kuin on erottu edellisestä, vapaana voi tehdä vapaiden kans vaikka mitä sitten keskenään.
Jos mies on niin tyhmä että pitäisi aloituksen kaltaista naista kakkos naisena (tosin sitä ykköstä ei omani kohdalla enää olisi) ihan vapaasti.
Ja omani kodalla kyllä miettisin myös lasten isän mielenterveyttä tuossa kohdassa joten tapaamiset ei varmaankaan olisi se ensimmäisenä mieleen tuleva asia.