Kaverini meni sitten tekemään erittäin tyhmän tempun..
Tuli sitten eilen meillä käymään kahvilla, oli niin iloinen ja hymyilevä,että täytyi oikein kysyä mikäs noin hymyilyttää. Ajattelin aluksi, että nyt se on tavannut elämänsä miehen ja ihan rakastunut. No niinhän se olikin, mutta ei ihan niin puhdas pulmunen ollut kuin luulin. Kahvia juodessa neiti alkoi siinä sitten kertoa niin iloisesti kuinka hän oli löytänyt miehen jolla on lapsia ja myös vaimokin. Eli tämä kaverini siis on kakkonen. Ei ole kuulema halunnut kertoa vielä minulle koska, ei ollut varma tuleeko suhteesta mitään. Siinä se sitten minulle lateli, kuinka oli ollut miehen kotona naisen ollessa töissä. Näin hetkinä oli sitten tapahtunut kaikenlaista. Kaverini vaan selittää niin innoissaan kaikkea ettei huomaa edes kuinka tyhmä on! Mm. Sitä kuinka tämä saa olla nyt miehen lasten äiti. Kuinka he muuttavat kohta yhteen kun vaan saa itse heivattua vaimon ulos talosta! Tässä kohtaa avasin sitten suuni, sanoin vaan, että tajuatko sä neiti yhtää, mitä sä selität! Et sä mikään äiti niille lapsille ole vaikka sut voissa paistaisi! Tästä tietenkin kaveri hermostui, alkoi siinä inttää vastaa kaikennäköistä. Että kyllä on ja sinä et sitä määrää ja mies on kuulema hänen omaisuuttaan nyt ja lapset kuuluu hänelle!
Tässä vaiheessa alkoi raivostuttaa ja tuli todella pahamieli tämän lapsen äidin puolesta!
Nyt inhoan kaveriani yli kaiken, riidoissa ollaan ja anteeksi tekstiviestejä satelee. En ole vastannut yhtään mitään mihkään viestiin. Tässä vaan mietin, että miten saisin selville miehen vaimon nimen... Jospa tuolle kertoisin tai sitten en. Mutta silloin kyllä pamautan kaverini takas maanpinnalle vaikka sitten jollakin kalikalla! Miten mä vaan sen teen?
Itsekin seurustelen enkä todellakaan tykkää tämmöisestä touhusta!
Kommentit (49)
Tiedän että entisen koulukiusaajan mies pettää, lähetteli ystävälleni likaisia ehdotteluviestejä silloinkin kun akkansa oli synnärillä. Vaikken ämmästä pidä, haluaisin kertoa. Eli: TM, tutki miehesi J puhelin niin pettäminen ehkä paljastuu.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ap tällä kirjoituksella meinaa? Miksi kaverisi ei saisi olla onnellinen? En ymmärrä, anteeksi vaan sinua![/quot
Eihän ap ole kieltämässä ystävänsä onnellisuutta, jos se tapahtuisi moraalisesti ja kunniallisesti oikein.
Ap on moraalinsa hämmennyksessä ja hän punnitsee ystävänsä tekoa oman moraalinsa ja omantuntonsa kautta, joka empatiakykyisellä henkilöllä on luonnollista, erottaa oikean ja väärän tai hyvän ja pahan välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ap tällä kirjoituksella meinaa? Miksi kaverisi ei saisi olla onnellinen? En ymmärrä, anteeksi vaan sinua!
Ymmärrät siinä vaiheessa varmaan paremmin kun tämä kolahtaa omalle kohdallesi... T.ap
Mikä siinä kolahtaa jos joku kaveri tapailee varattua miestä? Siinähän tapailee, ei ole minun ongelmani.
Mietipä sitä vaikka edes hetki!
Voisitko selittää kun en miettimälläkään tajua miksi minun pitäisi vahtia toisten ihmisten suhdesotkuja. Ellei pointti ole siinä että jotenkin kuvittelet muita moralisoimalla estäväsi sen että oma miehesi pettää sinua? Harmi ettei se auta mitään, miehesi pettää jos on pettääkseen, siinä ei kavereiden suhteiden torpedointi auta yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ap tällä kirjoituksella meinaa? Miksi kaverisi ei saisi olla onnellinen? En ymmärrä, anteeksi vaan sinua!
Ymmärrät siinä vaiheessa varmaan paremmin kun tämä kolahtaa omalle kohdallesi... T.ap
Mikä siinä kolahtaa jos joku kaveri tapailee varattua miestä? Siinähän tapailee, ei ole minun ongelmani.
Voisitko selittää kun en miettimälläkään tajua miksi minun pitäisi vahtia toisten ihmisten suhdesotkuja. Ellei pointti ole siinä että jotenkin kuvittelet muita moralisoimalla estäväsi sen että oma miehesi pettää sinua? Harmi ettei se auta mitään, miehesi pettää jos on pettääkseen, siinä ei kavereiden suhteiden torpedointi auta yhtään.
Eipä mun ole koskaan tarvinnut sellaista pelätä. En vain ymmärrä ihmisiä jotka tahalleen haluaa satuttaa muita!
Vierailija kirjoitti:
Ei vaikuta kaverisi suhde kovin vakaalta siihen mieheen, uskon ettei siitä suhteesta mitään tuu että kariutuu varmaan ilman sun avustuksiakin. Minkä ikäsiä ootte? Jokseenkin kuulostaa aika lapselliselta.
Minä 30 ja kaverini 33
Vierailija kirjoitti:
Meneekö sinulla kauan näiden tarinoiden keksimiseen?
Sauvo Sudaniin! Tynnyri lie ahdas?
Mä en omalla kohdallani taas tiennyt miehen olevan naimisissa, ennen kuin pyysi kotiinsa ja siellä tuli vastaan miehen kaksi suloista tyttöä. Äiti oli töissä.
En panikoinut vaan kerroin tytöille, että olen isän kaveri, joka tarvitsee kyydit. Niin juuri sanoin, ja itseänikin naurattaa jälkeen päin tuo "kyydit". Ja se mitä sen jälkeen kuulin tyttöjen suusta, ei unohdu mielestäni koskaan: "Sä oot niin kiva ja ihan kuin meidän äiti"! Voi kunpa maa olisi nielaissut! :/
Harvoin pystyy niin pahaa oloa tuntemaan. Ja mies ilmiselvästi käytti minua koston/mustasukkaisuuden välikappaleena. Kyllä näitä tarinoita riittää. Ja olin kysynyt miehen tilanteen usealta taholta. Kaikki sanoivat, että mies on eronnut! ohis
Anna kaverisi nauttia elämästään ja huolehdi omista asioistasi.
Arvaan jotenkin että miehen vaimo on todennäköisesti päästänyt itsensä rupsahtamaan ja joutuu nyt kärsimään siitä..
Miksi miehen ja kaverisi pitäis kärsiä AP:n kateuden takia.
Nuo kaksihan voivat olla hyvinkin onnellisia, ja eritoten mies saa vanhan rupsahtaneen kurppansa tilalle vähän nuoremman naisen.
Ilmeisesti ap on vaan niin kateellinen komeasta miehestä, ja siitä kun kaveri on kerrankin onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Arvaan jotenkin että miehen vaimo on todennäköisesti päästänyt itsensä rupsahtamaan ja joutuu nyt kärsimään siitä..[/quote
Uskomatonta. Haluatko että sinut jätetään jos olet normaalilla tavalla vanhentunut ja ns rupsahtanut?
Ap, tollasta aitoa rakkautta pitää tukea. Nyt suunnittelette kaverin kanssa yhdessä juhlat, jossa kaverisi miesystävineen kertoo vaimolle elämän yllättävästä, mutta onnellisesta käännöksestä. Lasit skumppaa ja juhlapuheita, voileipäkakku ja sen seitsemän sortin leivonnaisia, ehkä molempien suvut paikalle, että tullaan kerralla tutuiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä mun ole koskaan tarvinnut sellaista pelätä. En vain ymmärrä ihmisiä jotka tahalleen haluaa satuttaa muita!
Se mieshän siinä satuttaa vaimoaan.
SITTEN-SITTEN-tarinamaakari malttoikin pitkään - nyt välillä - olla satuilematta täällä.
Hän kirjoittaa melko sujuvasti näitä sukupuolimoraalia sivuavia stoorejaan ja voisi kaupata niitä joihinkin ns. naistenlehtiin (Regina yms.).
Vierailija kirjoitti:
SITTEN-SITTEN-tarinamaakari malttoikin pitkään - nyt välillä - olla satuilematta täällä.
Hän kirjoittaa melko sujuvasti näitä sukupuolimoraalia sivuavia stoorejaan ja voisi kaupata niitä joihinkin ns. naistenlehtiin (Regina yms.).
Mullapa sattuu olemaan myös muutakin tekemistä kuin vain notkua täällä vastaamassa. Esim.ruuan laittoa,kodin siivousta,pienien lasten hoitamista... Toki välillä käyn vastaamassa kunhan kerkiän!
Niin ja tosiaan tuollaista tapahtuu myös tosi elämässä mitä kaverini teki! Että särje sinä se tynnyris ja ala elää niin kuin normaalit ihmiset elää! T.ap
Ap:n kaltaisia rehellisiä ihmisiä saisi olla enemmänkin. Joko olet kertonut miehen vaimolle? Miten hän suhtautui tietoon?
Mitä sä haet tuolla "neidittelyllä" aloituksessasi?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvaan jotenkin että miehen vaimo on todennäköisesti päästänyt itsensä rupsahtamaan ja joutuu nyt kärsimään siitä..[/quote
Uskomatonta. Haluatko että sinut jätetään jos olet normaalilla tavalla vanhentunut ja ns rupsahtanut?
Ei se nyt ole tässä pointti, vaan se että
1. Mies ei jätä vaimoaan vaan kusettaa myös ap:n kaveria, joka tuhlaa aikaansa
2. Vaikka mies jättäisikin vaimonsa, ap:n kaveri ei todellakaan ole lasten uusi äiti ja noin paskaa miestä ei kuitenkaan kannata ottaa
Onpas törkeä apina sun kaverisi! En kyl kattois sinuna tollast touhuu yhtää...
Siinäpä vasta unelmien mies! Sitten kun uusi heila osoittaa rupsahtamisen merkkejä, etsii varmasti uuden hienomman tilalle. näin se vaan menee, tuollaisilla supersankareilla :)
JA ne lapset ei tule koskaan olemaan tuon vieraan naikkosen lapsia, ei IKINÄ. mutta hän tajuaa sen kyllä aika pian, tulkoon ensin alas pilvilinnoistaan.... kauheeta lasten aliarvioimista muuten ajatella, että iskän uusi pano ois myös näiden uusi äiti! OMG!
Tsekkaa kaverisi FB kavereista mies, varmaan ovat yhteydessä sitä kautta jos touhu muutenkin noin röyhkeää, sitä kautta etsit vaimon ja laitat viestiä.
Ystävä on niin tyhjäpää että ansaitsee että hänet palautetaan maanpinnalle. Muutenkin en pitäisi ystävänäni noin moraalitonta ihmistä.