Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muten saa parhaiten unelmien miehen/naisen unohtumaan?

Vierailija
01.12.2015 |

Kukaan muu ei näytä eikä tunnu miltään. En voi häntä saada enkä edes yritä, kun haluan kunnioittaa hänen päätöstään. Mutta miten saan pois mielestäni? Laastarisuhde? Auttaako ne?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laastarisuhde ei toiminut, koko ajan kaipuu ja vertasin toiseen. Vain aika helpottaa, ei se unohdu mutta helpottaa.

Vierailija
22/29 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä merkit näkyvät ennalta kun naikkonen on muuttumassa /muuttunut häiriköksi. Niissä tilanteissä kunei edes ole tavannut tätä, marssijärjestys on aika selvä; siinä ei kannata ulkopuolisten yrittää polttaa näppejään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
01.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mun mies petti minua kaltaisesi "ihanan" ihmisen kanssa. Nyt mies on täysin hajalla ja on itkenyt täyteen ääneen sitä, mitä on asettanut vaakalaudalle. Minulta ei hirveästi liikene sympatiaa kenellekään, joka tavoittelee varattua - vapaitakin kun on. Hanki jokin kiva harrastus ja tapaa muita ihmisiä. Ajan kanssa unohdat kyllä, tai osaat ainakin laittaa asiat mittasuhteisiinsa.

Vierailija
24/29 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse on lapsettomista ihmisistä, niin tehkää juuri niin kuin sydän sanoo. Elämä on lyhyt keskinkertaiseen rakkauteen.

Vierailija
25/29 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole reilua käyttää toista ihmistä laastarina, anna hänen mennä.

Vierailija
26/29 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mun mies petti minua kaltaisesi "ihanan" ihmisen kanssa. Nyt mies on täysin hajalla ja on itkenyt täyteen ääneen sitä, mitä on asettanut vaakalaudalle. Minulta ei hirveästi liikene sympatiaa kenellekään, joka tavoittelee varattua - vapaitakin kun on. Hanki jokin kiva harrastus ja tapaa muita ihmisiä. Ajan kanssa unohdat kyllä, tai osaat ainakin laittaa asiat mittasuhteisiinsa.

Se nainen ei sitten halunnutkaan petturia omiksi vaivoikseen? Sä taas olet niin epätoivoinen, että roikut mieluummin vaikka pettäjässä kuin olet yksin.

Vierailija
27/29 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kaipaisin kyllä vinkkejä. Elin unelmien naisen kanssa reilut 6 vuotta mutta sitten hän aika tarkalleen puoli vuotta sitten joutui muuttamaan töiden perässä 8000 kilometrin päähän. Pahinta tässä on varmaan se, että suhde ei päättynyt siiheen, että jompikumpi ei olisi halunnut jatkaa, vaan siihen että jatkaminen oli ulkoisista syistä mahdotonta.

Vierailija
28/29 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte mänttejä. Kärsikää, se on teille ihan oikein!

Vierailija
29/29 |
02.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa tunteistanne. Ei se ota jos ei annakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä