Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua?! Mitä tämä on??

Vierailija

Juu elikkäs olin suojaamattomassa yhdynnässä noin.8 päivää sitten ja jälkiehkäisyn otin seuraavana päivänä 24 tunnin kuluessa ja muutama päivä sen jälkeen tuli pari päivää kestävää ruskehtavaa vuotoa..eilen,eli noin viikko JEstä mulla alkoi normaali vuoto, mutta se oli aikalailla sellaista klönttistä? If you know what i mean. Ja nyt tuntuu että sekin on loppumaisillaan..eli siis yhdyntä oli kuusi päivää menkkojen loppumisesta (noin ovulaation aikaan) eli nyt ei siis pitäisi olla ns. Mun oikeat menkat..nyt mulle on myös tullut suunnatonta pahaaoloa ja mahakipua sekä jatkuvaa pissillä ramppaamista..jos joku tietää mitä tämä voisi olla..veikkaan siis itse tuota jälkiehkäisyn vaikutuksia mutta sitä vain ihmettelen että kuinka ne vieläkin voisivat olla..? Jos joku yhtään tietää voisiko tässä olla jotai tai voiko tämä johtua jostain muusta ni pyydän että kertoisitte..:) kiitos jo etukäteen!

Kommentit (10)

Vierailija

Jälkiehkäisy on aika hormonipaukku, joten varmasti voi laittaa oman hormonitoiminnan hetkeksi sekaisin. Jälkiehkäisy ei myöskään ole 100% varma joten kannattaa testi ostaa varmuuden vuoksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mene varmuuden vuoksi gynekologin puheille, ei varmaan kannata tätä kautta alkaa arvailemaan...

Joo niin oon tosiaan ajatellut tuotakin..mutta oon vaa tähän asti ollut niin varma että johtuu tuosta JEstä mutta hyvähän se on käydä tarkistamassa!

Vierailija

Jälkiehkäisy siis estää munarakkolan irtoamisen tai viivyttää sitä, jos se on jo irronnut niin vahinko on saattanut jo tapahtua. Käy sukupuolitautitesteissä ja tee raskaustesti. Käytä kondomia vastaisuudessa vaikka olisi miten tuttu pano.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jälkiehkäisy siis estää munarakkolan irtoamisen tai viivyttää sitä, jos se on jo irronnut niin vahinko on saattanut jo tapahtua. Käy sukupuolitautitesteissä ja tee raskaustesti. Käytä kondomia vastaisuudessa vaikka olisi miten tuttu pano.

Sukupuolitesteihin olen jo menossa ja joo kyllä tuli opittua ihan kantapään kautta..D:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat