Ajattelin alkaa alkoholistiksi mutta olen surkea siinä

Vierailija

Ajattelin että alan pilleristiksi / sekakäyttäjäksi mutta en saa lääkäreitä määräämään mulle mitään vaikka kuinka valitan. Mielialalääkitystä vaan (aloitin toki) mutta ei mitää bentsoja tai unilääkkeitä edes.

Joten alan sitten ryyppäämään. Löysin komerosta puolillaan olevan vodkapullon. Siitä oon juonu ehkä 2v sitten viimeks. Unohdin kaupasta ostaa lantrinkia kuitenkin ja en sitä raakanakaan kykene juomaan. Vaihtoehdot olis kaakao, maito, kahvi, päärynämehu.

Vinkkejä?

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten niin olet surkea? :) Voisihan sitä koettaa lantrata siihen mehuun.

Siten että unohdan lantringin. Enkä tykkää vodkasta ja en tajunnut ostaa punaviiniä. Jospa huomenna.
Aion nyt kuitenkin jonkinlaista paukkua tehdä että saisin nukuttua.
Voiko Sirdaludin vetästä samalla?

Vierailija

Älä aloita tänään. Osta huomiseksi ja joksiselsi päiväksi muutama miedompi. Jos olet mies, menee seitsemän vuotta harjoitellessa. Naisella käy nopeammin

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin olet surkea? :) Voisihan sitä koettaa lantrata siihen mehuun.

Siten että unohdan lantringin. Enkä tykkää vodkasta ja en tajunnut ostaa punaviiniä. Jospa huomenna.
Aion nyt kuitenkin jonkinlaista paukkua tehdä että saisin nukuttua.
Voiko Sirdaludin vetästä samalla?

En kyllä osaa sanoa, että voiko sirdaludin ottaa :/

Vierailija

Miten se on niin vaikeeta saada kunnon lääkkeitä, valitan kuinka vaan ahistusta ja vaikka mitä ja ei anneta.

Naapurin Sirkka-Liisa saa samalta lääkäriltä rajattomasti Panacodia ja Imovanea. Miksi?

Mun ei yhtään tee mieli sitä vodkaa mutta toisaalta, jos saisi sellaisen lämpimän juoman niin .. Meneekö hyvin kaakaon kanssa?

Ap

Vierailija

Kuningas viinan ystäväksi ei tulla ihan niin vain. Jokainen joutuu noviisiaikanaan harjoittelemaan ankarasti. Lopulta olet saanut jo niin paljon kunnioitusta kuninkaalta, ja hänen joukoiltaan, että hän saattelee sinut ihan hautaan asti.

Itse jo ihan täytenä juoppona voin sinua hieman jeesata tässä akuutissa ongelmassasi. Kaakao maidon kanssa on oikein hyvä landrinki. Juotiin näin, koska maito saatiin ilmaiseksi oppilaitoksen ruokalasta.

Kannattaa sitten jo ihan heti alusta opetella peittelemään juomistaan. Alkoholistin tunnistaa siitä, että peittelee juomistaan. Muutama perusasia.

-Pastillit

-Kotiin ostetaan ns. hajuviinat, esim pari kaljaa, ja niiden varjolla juodaan salaa koko mäyräkoira.

Romanttinen suhtautuminen asiaan on nimenomaisesti alkoholin harrastuksen suola ja koko kulttuurin ydin.

Kun olet saanut sopivan nousun aikaiseksi, niin käyppäs täällä kuuntelemassa

https://www.youtube.com/watch?v=HtsIZHx9UaQ

Siellä kansakunnan esikuva on vielä haudan takaakin valmis jeesaamaan kaveria.

Vierailija

Nukkuminen tarkoituksena? Kuuma maito, reilusti kaakaojauhoa, sokeria sekaan, tujaus vodkaa. Ei sirdaludia. Tai sitten pelkkä sirdalud, sillähän lähtee taju kankaalle. Nykyisin sitä ei suositella sen enempää kuin alkoholismiakaan unen tuojana. Sekakäytöllä päädyt seinäkelloksi.

Vierailija

Niin, unohtui sanoa: onnea valitsemallasi tiellä! :)

Itsekin tässä siideriä nautin..ehkä elämäni viimeiset siiderit - ei voi tietää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Älä aloita tänään. Osta huomiseksi ja joksiselsi päiväksi muutama miedompi. Jos olet mies, menee seitsemän vuotta harjoitellessa. Naisella käy nopeammin

Tuossa oli kyllä asiaa. Juomisen voi yhtä hyvin aloittaa vasta huomenna. Itse taas olen huomannut, että huomenna on sitten hyvä pitää selvä päivä, mutta huomeniahan riittää loputtomiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä alkaisit alkoholistiksi?

Olisi ehkä kivempaa ja rennompaa. En ajatellut alkaa miksikään ojanpohja-alkoholistiksi, vaan kotona pikkupöhnässä olevaksi.

Pilkupöhnässä kaikki tuntuis helpommalta, ei olisi niin ahdistava olla, olisin läheisille kivempi ja avoimempi.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tuossa oli kyllä asiaa. Juomisen voi yhtä hyvin aloittaa vasta huomenna. Itse taas olen huomannut, että huomenna on sitten hyvä pitää selvä päivä, mutta huomeniahan riittää loputtomiin.

Taidan alottaa huomenna.
On jo niin myöhäkin enkä jaksa mitään paukkuja enää alkaa tekemään.

Ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat