Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hakkaaminen kesken ajon!

Vierailija

Niin näitä...

Lähdettiin autolla kaupunkiin, pienet lapset takapenkillä, sohjoinen tie ja sisäpuolelta huurtuvat ikkunat.

Laitoin tuulilasinpuhaltimen päälle ja välittömästi alkoi kova valitus, tivaten syytä asiaan. Osoitin huurteisia laseja.

Kuulin olevani itsekäs paskianen, koska en tajunnut puhalluksen häiritsevän hänen silmiään ja hän sammutti puhaltimen .

Pistin puhaltimen takaisin päälle ja kehoitin pitämään loppumatkan silmäiään kiinni, koska kuljettan on NÄHTÄVÄ tielle.

Paska iski välittömästi tuulettimeen ja hän alkoi raivoisasti hakkaamaan minua kesken ajon liukkaalla tiellä lapset kyydissä. Löin terävästi vasempaan reiteen sekä olkapäähän ja hän lopetti hakkaamisen, huutaen 'Sä löit mua!?'. Jep, ja lisää tulee taatusti, jos alat vielä riehumaan.

Uhkasi poliisilla ja minä muistutin liikenteen vaarantamisesta sekä itsepuolustuksesta jo lasteni tähden.

U-käännös ja takaisin jäisen tunnelman saattelemana niin sanottuun kotiin. No, ainakin näin minne pitää ajaa.

Pitäisikö mennä poliisin pakeille?

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Kysytkin vielä. Huh heijaa. Säälittää lapset ku joutuu tollasta paskaa kattomaan ja panikoimaan. Järkyttävää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Laita se otus seuraavalla kerralla takapenkille silmille.

Siis takapenkille ja silmälaput silmille..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Haha, niin naista: puhalluksen häiritsevän hänen silmiään 

Naiset on söpöjä vaikka ärsyttäviä. 

Jep. En tiedä mistä ne keksii noita ärsytyksen aiheita. Ihan saman tyylisiä kuin lapsilla. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihan näin meidän kesken:...

Ihan näin meidän kesken, kun pitää lähteä heti/nyt/kohta/hetken päästä/joskus, mutta kärsivällisyyttä muita kohtaan ei löydy yhtään. 

Ilmankos on exa hiton hyvä niin :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Niin näitä...

Lähdettiin autolla kaupunkiin, pienet lapset takapenkillä, sohjoinen tie ja sisäpuolelta huurtuvat ikkunat.

Laitoin tuulilasinpuhaltimen päälle ja välittömästi alkoi kova valitus, tivaten syytä asiaan. Osoitin huurteisia laseja.

Kuulin olevani itsekäs paskianen, koska en tajunnut puhalluksen häiritsevän hänen silmiään ja hän sammutti puhaltimen .

Pistin puhaltimen takaisin päälle ja kehoitin pitämään loppumatkan silmäiään kiinni, koska kuljettan on NÄHTÄVÄ tielle.

Paska iski välittömästi tuulettimeen ja hän alkoi raivoisasti hakkaamaan minua kesken ajon liukkaalla tiellä lapset kyydissä. Löin terävästi vasempaan reiteen sekä olkapäähän ja hän lopetti hakkaamisen, huutaen 'Sä löit mua!?'. Jep, ja lisää tulee taatusti, jos alat vielä riehumaan.

Uhkasi poliisilla ja minä muistutin liikenteen vaarantamisesta sekä itsepuolustuksesta jo lasteni tähden.

U-käännös ja takaisin jäisen tunnelman saattelemana niin sanottuun kotiin. No, ainakin näin minne pitää ajaa.

Pitäisikö mennä poliisin pakeille?

Pitäisi varmaan mennä parisuhde/perheneuvojalle tai eri teille.

Vierailija

Ei lähdetä mihinkään ennenkuin ne lasit on putsattu siitä huurusta! Pitää vähän aikaa odottaa, että sisäpuolelta lähtee huuru ja ne lumiset kengät putsata kunnolla, opettaa myös lapset putsaamaan, niin huurua tulee vähemmän. 

Vierailija

Hirveä nainen. Ansaitset parempaa. :/ Olisit vetäissyt auton parkkiin tien laitaan, astunut ulos, kävellyt auton toiselle puolelle ja nostanut naisen määrätietoisesti siihen kadulle räyhäämään. Jatkanut matkaa. Pidä puolesi jos se alkaa ihan sairaaksi erotilanteessa! Mun mielestä lasten ei missään nimessä kuulu nähdä tuollaista käytöstä. Hänhän on aivan vitullinen idiootti, liikenteenvaarantaja ja mikä lie! Varmaan syyttäisi nyt pelkästään sinua jos olisi tapahtunut hänen tekojensa takia onnettomuus ja lapset olisivat vammautuneet tai kuolleet. Hei kaikki naiset ei ole ihan noin kusipäitä kuin sinun naisesi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat