Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelin alkaa alkoholistiksi mutta olen surkea siinä

Vierailija
30.11.2015 |

Ajattelin että alan pilleristiksi / sekakäyttäjäksi mutta en saa lääkäreitä määräämään mulle mitään vaikka kuinka valitan. Mielialalääkitystä vaan (aloitin toki) mutta ei mitää bentsoja tai unilääkkeitä edes.

Joten alan sitten ryyppäämään. Löysin komerosta puolillaan olevan vodkapullon. Siitä oon juonu ehkä 2v sitten viimeks. Unohdin kaupasta ostaa lantrinkia kuitenkin ja en sitä raakanakaan kykene juomaan. Vaihtoehdot olis kaakao, maito, kahvi, päärynämehu.

Vinkkejä?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä alkaisit alkoholistiksi?

Olisi ehkä kivempaa ja rennompaa. En ajatellut alkaa miksikään ojanpohja-alkoholistiksi, vaan kotona pikkupöhnässä olevaksi.

Pilkupöhnässä kaikki tuntuis helpommalta, ei olisi niin ahdistava olla, olisin läheisille kivempi ja avoimempi.

Ap

Ei valitettavasti mene noin. Mitä enemmän juot, sen pahemmaksi ahdistus kasvaa. Tämän tiedän ihan kokemuksesta, sillä nyt ahdistaa jo niin pahasti, että siitä ei ihan mäyräkoiralla selvitäkkään.

No en mä tota halua. Sitäpaitsi kalja lihottaa. Haluun pysyä hoikkana, siksi punaviini ja paukut on mun juttu.

Aattelin pitää itteeni pienessä sievässä, en mä mitään kännejä ala riipomaan. Siitä tiiän, että tulee kamala morkkis ja ahdistus.

Vierailija
22/24 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoitus tekee mestarin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vodkapaukkua nyt sen päärynämehun kanssa ja aamulla haet punkkua. Sitä on hyvä tissutella päivän mittaan, ei tule kunnon känniin mutta on kiva hiprakka ja siitä ei tule krapulaakaan. Kantsii kyl ostaa sellaista valkaisevaa hammastahnaa kun meinaa hampaat tummeta. Kyllä se siitä!

Vierailija
24/24 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistiksi tullaan juomalla. Aloita miedoilla, juo usein ja säännöllisesti, joka päivä, riippuvuus kehittyy toisilla hitaammin kuin toisilla mutta vääjäämättä ja toleranssi kasvaa nopeasti.

Nimim.nykyään vähintään 2l viiniä joka päivä enkä tunne olevani edes humalassa. Opamoxeja ja Stilnoctia välillä kyytipojaksi, silloin joskus menee muisti. Yksikseni kotona juon. N33, päätoimisesti päihteillyt kohta 10v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan