Olen transnainen. Aion mennä tänään yliopistosäätiön lenkkipolun saunaan naisten vuorolla.
Tämä on suuri kulmakivi minulle elämässäni. Olen nainen, mutta omistan vielä peniksen. Toivottavasti saunavuoroon ei satu paikalle mitään keskiaikaisen ideologian omaavia suvaitsemattomia cis-naisia. Pelottaa kyllä kamalasti! En ole koskaan näyttäytnyt alasti naisena naisten edessä. :(
N23
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
No täällä odotellaan sinua, koska suvaitset saapua paikalle ap?!
Kai se on siellä saunassa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vittua mä just luin?? Mulla on korkeakoulututkinto kovista tieteistä ja pidän itseäni jokseenkin fiksuna. Silti en ymmärtänyt pätkääkään koko ketjusta. Tai sen ymmärsin, että tällä aloittajalla on pätkä jalkovälissä, mutt on silti nainen ja haluaa naisten puolelle saunaan eikä halua peitellä itseään, koska naisetkaan eivät peitä sukuelimiään (jotka ovat kyllä erilaiset kuin aloittajalla). Mä en tajua miten jostain asiasta tehdä näin vaikea ja monimutkainen ja sitten vielä pahoittaa mieli siitä. YouTuben kommenteissa on samanlaista vääntämistä metallimusiikin alalajeista.
No kirjaviisaus ja oikea elämänviisaus onkin kaks eri asiaa.
Hieno provo. Viimeistään kiihko-tumblrterminologia paljasti. Ensi kerralla uusi yritys sitten.
Mitä vittua mä just luin?? Mulla on korkeakoulututkinto kovista tieteistä ja pidän itseäni jokseenkin fiksuna. Silti en ymmärtänyt pätkääkään koko ketjusta. Tai sen ymmärsin, että tällä aloittajalla on pätkä jalkovälissä, mutt on silti nainen ja haluaa naisten puolelle saunaan eikä halua peitellä itseään, koska naisetkaan eivät peitä sukuelimiään (jotka ovat kyllä erilaiset kuin aloittajalla). Mä en tajua miten jostain asiasta tehdä näin vaikea ja monimutkainen ja sitten vielä pahoittaa mieli siitä. YouTuben kommenteissa on samanlaista vääntämistä metallimusiikin alalajeista.