En uskalla lukea viestiä

Vierailija

Niin monesti tapailut ja suhteet päättyneet viestillä ja nyt varmaan taas sellaisen aika.
Kerroin eilen miehelle joka toisella puolella maailmaa reissussa että olen alkanut toden teolla ihastumaan häneen ja nyt hän vastasi joitain tunteja sitten, mutten vain uskalla katsoa mitä laittanut... Kolme pitkää viestiä...
Pelkään että viestit pilaavat päiväni ja joudun taas kerran pettymään. Edellisen suhteen loppu alkoi juuri näin... Se ahdistava tunne rinnassa on niin kamala ja uskon että käsittelen vielä sitä samaa tunnetta jos luen viestit ja joudun pettymään. Eli tunne olisi tuplasti pahempi.
En vain USKALLA avata niitä!! Koitan keksiä missä paikassa avaisin viestit, että lähtisinkö salille tms että voin sitten tehdä jotain enkä vain kotona olla masentuneena ja taas jälleen kerran romahtanut olo...

Sivut

Kommentit (42)

Vierailija

Ymmärrän ap:n fiiliksen. Itse kokenut saman monta kertaa ja nykyisin en selviäisi enää uudesta ellen joisi vaikka paria viinilasia ensin alle... Julkiselle paikalle en uskaltaisi mennä jos alkaisin itkemään.

Että kuulostaa säälittävältä...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuskin se olis kolmea viestiä lähettänyt, jos ekassa olisi negatiivista. Nyt rohkeasti vaan :)

Huonoin perustelu ikinä. Itse lopetin tapailun, mutta en halunnut jättää selittämättäkään miksi. Eka viesti jäi mielestäni kesken, lähetin toisen vielä selvittääkseni hieman asiaa ja vielä kolmannen "hyvää jatkoa viestin" ja kaikki aika pitkiä.

Vierailija

Joten surullisella tavalla helpottavaa kuulla että muillakin vastaavanlaisia kokemuksia enkä ole ainut "luuseri" joka pakoilee tällaista asiaa.

Tuntuu vaan että en jaksa pettyä taas ja nyt koitan valmistautua pahimpaan mahdolliseen ennen kuin luen. Koitan tappaa kaikki "ehkä se on sittenkin hyvä viesti" tyyliset ajatukset.

Olen todella ihastunut kyseiseen ihmiseen, mutta satuttaa samalla myös kaikki vanhat vastaavat tilanteet... AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten kävi?

kerron kyllä kunhan uskallan katsoa... nyt jo pari tuntia olen pitänyt itseni kiireisenä ja tehnyt kivoja juttuja, eli vältellyt asiaa... AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei millään pahalla mutta onko sulla jokin mielenterveyssairaus?Ei kuullosta enää normaalilla.

Onhan tää vähän hullua, mutta kai se psyykkeeseenkin vaikuttaa kun tuntuu että aina käy paskasti. Sit sitä alkaa vanhat jutut vainoamaan ja kehittää niistä mielessään isompia ongelmia kun ne oikeasti ehkä olis...

Vierailija

Mullekin käy joskus niin, etten uskalla lukea jotain viestiä. Teen yleensä niin, että tirkistelen sormien välistä siitä ensin sanoja sieltä täältä. Ja sitten luen ehkä yhden lauseen. Ja vähän ajan päästä sitten koko viestin. :D

Vierailija

Koska te opitte että ihastusten sanallinen tunnustaminen on iso turn off. Ei ihmekään jos sinut jätetään kun alat nössöilemään.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat