Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En uskalla lukea viestiä

Vierailija
30.11.2015 |

Niin monesti tapailut ja suhteet päättyneet viestillä ja nyt varmaan taas sellaisen aika.
Kerroin eilen miehelle joka toisella puolella maailmaa reissussa että olen alkanut toden teolla ihastumaan häneen ja nyt hän vastasi joitain tunteja sitten, mutten vain uskalla katsoa mitä laittanut... Kolme pitkää viestiä...
Pelkään että viestit pilaavat päiväni ja joudun taas kerran pettymään. Edellisen suhteen loppu alkoi juuri näin... Se ahdistava tunne rinnassa on niin kamala ja uskon että käsittelen vielä sitä samaa tunnetta jos luen viestit ja joudun pettymään. Eli tunne olisi tuplasti pahempi.
En vain USKALLA avata niitä!! Koitan keksiä missä paikassa avaisin viestit, että lähtisinkö salille tms että voin sitten tehdä jotain enkä vain kotona olla masentuneena ja taas jälleen kerran romahtanut olo...

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoin niin kovasti että olisikin ollut kiva viesti!!

Vierailija
42/42 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskaahan se oli taas... AP

Mitä siellä luki?

Että ei ole valmis suhteeseen jne. kaikki perinteinen. AP

Ihan omia juttuja ajatellen pakko kysyä mitä aijot vastata miehelle?

Miehenä pakko sanoa vinkki, että jos mies ollut sinulle reilu ja rehellinen niin ole sitä takaisin!

Aina parempi jättää hyvä kuva kun huono ja alkaa kiukuttelemaan. Fiksut naiset on itselläni ollut ainakin harvassa ja arvostaisin jos nainen osaisi hoitaa asian hyvin, ei se sille torjujallekkaan ole kivaa!

ja no itse olen ainakin tullut katuma päälle kun eräs nainen osottautu fiksuksi ero/torjumistilanteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän