Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En uskalla lukea viestiä

Vierailija
30.11.2015 |

Niin monesti tapailut ja suhteet päättyneet viestillä ja nyt varmaan taas sellaisen aika.
Kerroin eilen miehelle joka toisella puolella maailmaa reissussa että olen alkanut toden teolla ihastumaan häneen ja nyt hän vastasi joitain tunteja sitten, mutten vain uskalla katsoa mitä laittanut... Kolme pitkää viestiä...
Pelkään että viestit pilaavat päiväni ja joudun taas kerran pettymään. Edellisen suhteen loppu alkoi juuri näin... Se ahdistava tunne rinnassa on niin kamala ja uskon että käsittelen vielä sitä samaa tunnetta jos luen viestit ja joudun pettymään. Eli tunne olisi tuplasti pahempi.
En vain USKALLA avata niitä!! Koitan keksiä missä paikassa avaisin viestit, että lähtisinkö salille tms että voin sitten tehdä jotain enkä vain kotona olla masentuneena ja taas jälleen kerran romahtanut olo...

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei vituta niin paljon kuin valmiiksi epävarmasti suhteeseen asennoituvat säälittävät naiset joiden kuitenkin on ihan pakko tunkea itteensä vaikka väkisten seurustelusuhteeseen - vaikka raukkamaisuus ja pelkuruus aina ottaa vallan eikä uskalleta katsoa peliä loppuun saakka pystypäin ja silmästä silmään.

Vanha AsfalttiViidakon Sanonta

Ap tapaillut miestä ja tunnusti tunteensa ja noista perusasioista sait väännettyä tuollaisen harhaisen viestin :D Onnea säälittävyydestäsi.

Vierailija
22/42 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just do it

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap vähän hölmö. Tiedät kyllä itsekin ovatko tunteesi saamassa vastakaikua mieheltä. Jos ovat, lue viestit. Mies on voinut runoilla sinne vaikka mitä ihanaa ja ihmettelee miksei sinusta kuulu mitään.

Jos mies ei ole haluamassa suhdetta kanssasi, mitä piinan pitkittäminen hyödyttää? Päätä homma tyylikkäästi ja ala etsiä seuraavaa. Plenty on fish in the sea, ei yhden suhteenalun kariutumiseen kannata musertua.

Vierailija
24/42 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomiohuoraamista taas oikein parhaimmillaan, aika surkuhupaisaa. Mistä vetoa että tuo ketjun aloittaja on niitä epätasapainoisia jotka rakastuvat monta kertaa vuodessa ja aina sekoitetaan niiden kaikkien ihmisten elämää mahdollisimman paljon. Siinä on taas joku onneton uusi uhri nalkissa todennäköisesti täysin väärin perusteinkin. Voi vain toivoa että tajuaa ajoissa millaisen ihmisen kanssa on tekemisissä.

Vierailija
25/42 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomiohuoraamista taas oikein parhaimmillaan, aika surkuhupaisaa. Mistä vetoa että tuo ketjun aloittaja on niitä epätasapainoisia jotka rakastuvat monta kertaa vuodessa ja aina sekoitetaan niiden kaikkien ihmisten elämää mahdollisimman paljon. Siinä on taas joku onneton uusi uhri nalkissa todennäköisesti täysin väärin perusteinkin. Voi vain toivoa että tajuaa ajoissa millaisen ihmisen kanssa on tekemisissä.

Aika paljon päätelty parista viestistä...

Vierailija
26/42 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeitä kommentteja täällä, huomaa hyvin että kasvatusta ja sivistystä ei kotoa ole ammennettu mistään hyvistä esikuvista :D

Jos on jotain kritisoitavaa sen voi sanoa fiksummilla ja kehittävimmillä tavoilla. Mutta ilkeillä kommenteilla onkin aina vain kaksi syytä: purkaa omaa pahaa oloa ja saada toiselle huono mieli (jos jonkun anonyymin ilkeydet ketään kiinnostaa...)

Vierailija
27/42 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on jotain traumoja?

Vierailija
28/42 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaahan se oli taas... AP

Vierailija
29/42 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei ap :( 

Vierailija
30/42 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä siellä luki?

Vierailija
31/42 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä siellä luki?

Että ei ole valmis suhteeseen jne. kaikki perinteinen. AP

Vierailija
32/42 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ap :( tiedän miten paskalta tuo tuntuu..

Vierailija
33/42 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä siellä luki?

Ihan omia juttuja ajatellen pakko kysyä mitä aijot vastata miehelle?

Vierailija
34/42 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavaa.

Vierailija
35/42 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä siellä luki?

Ihan omia juttuja ajatellen pakko kysyä mitä aijot vastata miehelle?

Juuri kirjoitan että kurjaa, mutta että arvostan rehellistä vastausta. Toivotan hyvät jatkot. Meillä paljon yhteisiä kavereita ni tuntuu että hyvä hoitaa asia mahdollisimman fiksusti. 

Onhan tää ihan paskaa, mutta ei se kyseisen miehen syy oo ettei se tykkää musta takasin. Ehkä joku päivä noihin viesteihin vielä turtuu tai että joku päivä tapais vihdoin sen miehen jolta ei tota viestiä saa... Ainakin sen voisi käydä kasvotusten, se olis jo ihan kviaa vaihtelua...

Kiitos tsempistä! En olis varmaan vieläkään avannu jos täällä ei olis vähän painostettu :D AP

Vierailija
36/42 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa:"No voi harmi :) ehkä mä selviin, törmäillään!" Niin pidät kasvosi ja jatkat elämää pää pystyssä.

Vierailija
37/42 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sussa ei todennäköisesti ole mitään varsinaista vikaa, minkä takia miehet tekevät noin. Olet tunteellinen ihminen, joka haluaa kertoa tunteistaan, eikä siinä ole mitään väärää. Itse en vain ikinä ole tehnyt noin, eli kertonut tunteistani ennen miestä, ja mua ei ole jätetty. Itse olen jättänyt miehen joka mielestäni liian aikaisessa vaiheessa kertoi syvistä tunteistaan. Alkoi ahdistamaan ja suoraan sanottuna pelkäsin, että hänessä on jotain vikaa (ripustautujaluonne tms.). Eli jatkossa voisit yrittää olla vähän "coolimmin" suhteessa. Et ole liian hempeilevä ja tunteellinen vaan annat miehen nähdä vähän vaivaa ja annat asioiden edetä omalla painollaan.

Vierailija
38/42 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan suuresti naisia, jotka kertovat tunteistaan miehelle eivätkä jää odottamaan, että mies toimii. Jokseenkin koomista, että tämän viestin laittaa poika, joka itse ei uskalla kertoa ihastumisistaan... No en kyllä arvosta itseäni joten ei se kai niin koomista ole.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
39/42 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

38: Ei mitään "ehkä mä selviän", todellakaan.

Vierailija
40/42 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sussa ei todennäköisesti ole mitään varsinaista vikaa, minkä takia miehet tekevät noin. Olet tunteellinen ihminen, joka haluaa kertoa tunteistaan, eikä siinä ole mitään väärää. Itse en vain ikinä ole tehnyt noin, eli kertonut tunteistani ennen miestä, ja mua ei ole jätetty. Itse olen jättänyt miehen joka mielestäni liian aikaisessa vaiheessa kertoi syvistä tunteistaan. Alkoi ahdistamaan ja suoraan sanottuna pelkäsin, että hänessä on jotain vikaa (ripustautujaluonne tms.). Eli jatkossa voisit yrittää olla vähän "coolimmin" suhteessa. Et ole liian hempeilevä ja tunteellinen vaan annat miehen nähdä vähän vaivaa ja annat asioiden edetä omalla painollaan.

Olen samaa mieltä. Mulle on käynyt monta kertaa kuten ap:lle, juurikin varmaan tuon tunteilla hätäilyn takia. 

En itse aiemmin tajunnut sitä miltä se toisesta tuntuu ennenkuin yksi mies ihastui minuun aivan liian aikaisessa vaiheessa :S Kun ei miehet tuota suoraan sano/halua sanoa, että naisen toimintatapa voi tuntua painostavalta tai liian aikaiselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän