Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Farmaseutti mokasi, pitääköhän ilmoittaa jonnekin?

Vierailija

Eli mulla oli reseptissä lääkettä 28kpl, ja vasta nyt huomasin että olin saanut lääkettä 98kpl. Pitääköhän tuosta ilmoittaa apteekkiin? Viikko sitten jo olen lääkkeet hakenut mutta nyt vasta huomasin että olen saanut niitä liikaa...

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Kannattaa huomauttaa, koska siten oppivat virheistä. Järkevä ihminen tekisi niin, eikä kyseessä ole mikään kosto tms!

Vierailija

Kyllä, ehdottomasti.

Apteekin lisäksi Valviralle, Eviralle, ely-keskukseen, poliisille ja kaikille jotka jaksavat kuunnella.

Vierailija

Toimitettu 28kpl. Mietin siksi tuota ilmoittamista että apteekin 'varasto' ei nyt täsmää... Toki minähän tästä hyödyn kun sain tänään uuden reseptin ko. lääkkeelle (100kpl) niin ei tarvi hakea ihan heti uutta annosta.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ehdottomasti.

Apteekin lisäksi Valviralle, Eviralle, ely-keskukseen, poliisille ja kaikille jotka jaksavat kuunnella.

Eikö mielestäsi olisi ihan hyvä asia kertoa apteekille, että työntekijöille olisi hyvä pitää pieni kertaus; olkaa tarkkoja, virheillä voi olla pahoja seurauksia. Jos ja kun sattuu seuraava moka, se voi olla astetta pahempi ja kärsijäksi voi päätyä kuka tahansa täysin ulkopuolinen henkilö.

Vierailija

No soitto apteekkiin voisi olla ihan paikallaan. 

Tuskinpa tulee mitään seuraamuksia hänelle, hyvä niin, kun varmasti tuollaisia inhimillisiä virheitä sattuu ihan jokaiselle. :)

Kuulostaa pikkujutulta, mutta virhe voi käydä myös seuraavalla ja sitä seuraavalle, jos kukaan ei infoa.

Vierailija

Apteekkien sivujen kautta voi usein laittaa palautteen.

Lähettäisin palautteen, koska virheet voivat olla jopa tappavia, mikäli potilaalle määrätään virheellinen lääkeannos.

Kyse ei ole farmaseutin mokasta, vaan valvonnasta apteekissa.

Vierailija

Maksoitko vain 28:sta?

Jos ei olisi paljon vaivaa, niin kävisin palauttamassa ylimääräiset. Apteekin systeemihän on nyt pettänyt ja vaatii ehkä jotain muutoksia lääkkeiden luovutukseen.

Jos on peritty maksu myös ylimääräisistä, niin sitten olisi selvä että palauttaisin ja vaatisin rahoja takaisin ylimääräisistä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat