Mary-Kate Olsen ja Olivier Sarkozy

Vierailija

Jotenkin pervon näköisiä nuo parista otetut kuvat babyfacen Mary-Katen ylettäessä vanhan näköistä sulhoaan tuskin kainaloon asti vaikka olisi korkkarit jalassa. Ihan kuin isä ja tytär. Niin kuin nyt tässä:
http://www.huffingtonpost.com/2012/11/19/mary-kate-olsen-olivier-sarkozy...

Ja entäs nämä kuvat jossa mukana on myös Sarkozyn tytär... http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2161782/Me-girls-Mary-Kate-Ols...

Kommentit (13)

Vierailija

Onko sillä nyt niin väliä minkä pituinen sulho on? Taitaa sulla on domino vaihe omaa miestään kohtaan että miehen täytyy olla sun kainalon pituinen.. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko sillä nyt niin väliä minkä pituinen sulho on? Taitaa sulla on domino vaihe omaa miestään kohtaan että miehen täytyy olla sun kainalon pituinen.. 

T. en ymmärrä lukemaani

Vierailija

Olsenit nyt on pätkiä, ihan aikuinen on kuitenkin iältään. Ei mun mielestä tyttäreltä näytä, päinvastoin ikäistään vanhemmalta.

Oliko toi Mary-Kate se jolla oli anoreksia, sekin voi vanhentaa ulkonäöllisesti. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nuo Olsenit on kyllä jo vuosia näyttäneet jotenkin... Psykedeelisiltä :D Ihanku olis jotain avaruusolioita. Kiehtovaa.

Viihdeteollisuuden mielenhallinnan nukkeja lapsesta asti. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nuo Olsenit on kyllä jo vuosia näyttäneet jotenkin... Psykedeelisiltä :D Ihanku olis jotain avaruusolioita. Kiehtovaa.
Kyllä, sama tunne. Toisaalta lapsen näköisiä, toisaalta niin elämän kuluttamia että näyttävät tuhatvuotiailta. (ja ehkä leikkausten)

Vierailija

Miehen kuuluu olla itseäni pidempi. Naisen kuuluu olla miestä lyhyempi. Mutta jos Mary Kate Olsen on miestään huomattavasti lyhyempi, se on irvokasta ja saa Olivierin näyttämään PETOFIILILTA!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Oletko se sama tyyppi joka sanoi toisessa keskustelussa silikonirintojen olevan kiehtovia?

Vierailija

Aloitus on epäselvä, ollaanko tässä kauhistuneita Mk:n lyhyydestä, pariskunnan ikäerosta, vai siitä, että jäbän tytär on naisystävän pituinen? Mielestäni ei jää epäselväksi kuka tässä on pariskunta, Mk ei kyllä näytä mitenkään ikäistään nuoremmalta, päinvastoin.

Oma mieheni on reilu 35 cm pitempi kuin minä ja lähes kaikki lapset kolmosluokkalaisista alkaen esimerkiksi ovat pidempiä kuin minä... Minkäs sille voi (: Kohta velipuoli 7v. ohittaa minut pituudessa...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miehen kuuluu olla itseäni pidempi. Naisen kuuluu olla miestä lyhyempi. Mutta jos Mary Kate Olsen on miestään huomattavasti lyhyempi, se on irvokasta ja saa Olivierin näyttämään PETOFIILILTA!

Niipä! Pakko olla petofiili mies jos se on ite 190 cm ja ottaa itellee 155 cm naisen!! Viel joku 25 cm pituus ero on ok mut ei yhtää yli! Tulee heti semmoset petofiili vibat!!

Vierailija

Ja sit viel et jos mä oisin Olivier nii mä oisin ottanu mielummi Ashleyn ku sil on vaaleet hiukset ni ei näyttäis INSESTILTÄ nimittäi just et jos paris kunnal on saman väriset hiykset eli meinaan niiku et Vaik molemmil mustat hukset ni monet voi luulla et ollaa sisarukaet tai vaiks just isä ja tytär!!
Mut kyl jos olivier olis fiksumpi ni se ois ottanu NAISEN KOKOSEN esim 175cm naisen eikä mitää 155 cm lapsen pitust. Mut joo. Tää oli vaa mun mieli pide.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat