Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hengaatteko kotona alasti?

Vierailija
29.11.2015 |

ihan muuten vain. Ennen kuin pilkunviilaajat astuu kehiin, niin ilman että siihen liittyisi sen kummempaa syytä kuten suihkussa oleilua ja seksin harrastamista?

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon tällön. Suihkun/saunan jälkeen saatan olla nukkumaanmenoon asti alasti ja aamulla herätessänikin sen hetken että syön aamupalan yms. Muuten en yleensä juurikaan, alusvaatteisillani olen enemmän.

Vierailija
2/74 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä, en kyllä kaupunkilaisena pidä silloin valoja päällä kotona.

Tykkään muutenkin nukkua alasti ja olen paituli ihminen kotioloissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en tykkää. Vähintään alushousut ja toppi/paita. En halua istua missään paljaalla pepulla.

Vierailija
4/74 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, jatkuvasti. Siis en koko aikaa, mutta ihan säännöllisesti. Nukun lähes aina alasti. Ahdistaa jo nyt kun vanhin lapsi alkaa olla sen ikäinen (5v), etten kohta enää kehtaa kekkuloida ilkoisillani:D

Vierailija
5/74 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan alasti en juurikaan mutta pikkarit jalassa kyllä aamuin illoin jonkun aikaa. 

Vierailija
6/74 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa ja nukkuessa olen alasti, en muuten. Aina on vähintään paituli tai aamutakki päällä.

Vierailija
7/74 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, tykkään pukeutua. Siis en tarkoita mitään jakkupukua, vaan yleensä joku kiva mekko tai paita ja hame. Iltaisin suihkun jälkeen oloasu. Yöllä kylläkin aina alasti, en tykkää mistään yöpaidoista. Ja vaikka joskus haluaisinkin olla alasti, niin en voisi, koska perheessä teini-ikäiset lapset.

Vierailija
8/74 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, kylmä

Vierailija
9/74 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän. Olen alasti suihkun jälkeen kun laitan kosteusvoidetta ja odotan että se kuivuu + nukkuessa.

Vierailija
10/74 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ap itse?

Vierailija
11/74 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun alasti. Jos tulee jotain asiaa yöllä en pue vaatteita.

Olen saunakulttuurin innokas kannattaja ja perheessämme saunotaan päivittäin.

Tässä talossa ei ole mitenkään outoa, että saunoja kävelee ilkosillaan takapihalle vilvoittelemaan tai hakemaan kylmää juotavaa. :D

Näin on ollut aina. Näin oli muuten lapsuuden kodissanikin. :D

Vierailija
12/74 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin täysin alasti vaan lähinnä aamuisin hengaan ympäri kämppää alusvaatteisillani :D yllättävän vapauttavaa ja jotenkin oudolla tavalla kohottaa itsetuntoa

Nukun kyllä täysin alasti :p ei tule kuuma ja tuntuu mukavalta.

Vierailija
13/74 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mukavaa ja vapauttavaa olla alasti kotona. Harrastan tätä lähes päivittäin jos vain mahdollista :)

Vierailija
14/74 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites ap itse?

Toisinaan, harvemmin kuitenkaan

Vierailija
15/74 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin ollessani kyllä oleilen alasti. Saunan jälkeen ei edes viitsi pukea vaatteita, koska en halua jälkihikeä. :)

Nukun aina alasti.

Töihin ja lenkille puen kyllä vaatteet. :)

T: Sinkkunainen

Vierailija
16/74 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En täysin alasti. Ihan jo sen takia, että asun keskellä keskustaa ja sen verran matalalla, että ulkoa voi nähdä sisään sekä tietty vastakkaisista ja vierekkäisistä taloista. Enkä muutenkaan jostain syystä viihdy täysin alasti, puolialastomuus on mulle ominaisempaa. Eli ilman rintsikoita ja joku toppi tai paita sekä alushousut päällä. Yöksi sitten se paitakin pois.

Vierailija
17/74 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan näin talvella, muutenkin palelen koko ajan. Kesällä saatan suihkun jälkeen oleilla, kun kosteusvoide imeytyy. Olen joskus yrittänyt kuumalla ilmalla nukkua alasti, mutta en saa unta, jos ei edes jotain riepua ole ympärillä. Alasti nukkuminen tuntuu liian paljaalta. :(

Vierailija
18/74 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. En tunne oloani luontevaksi niin, suihkun jälkeenkin puen aina heti alushousut ja rintaliivit. Ne päällä voin olla jonkin aikaa ennen vaatteiden pukemista. En voisi kuvitella istuvani sohvalla ja tuoleissa ilman alushousuja. Ja kun perheessä on teinejä ja usein heidän kavereitaan, olisi lähes mahdotontakin heilua alasti. Miehelläkin on aina vähintään kalsarit jalassa, usein myös t-paita. Saunomme kyllä usein ja nukun pelkissä alushousuissa.

Vierailija
19/74 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anastasia kirjoitti:

Harvemmin täysin alasti vaan lähinnä aamuisin hengaan ympäri kämppää alusvaatteisillani :D yllättävän vapauttavaa ja jotenkin oudolla tavalla kohottaa itsetuntoa

Nukun kyllä täysin alasti :p ei tule kuuma ja tuntuu mukavalta.

Tykkään myös alasti olemisesta, vaikka olen suurimman osan päivästä vaatteet päällä. Kaikkein parhaimmalta alasti oleminen tuntuu suihkun jälkeen, kun olo on tosi raikas ja karvat ihan pörhöllään. :) Monet sanovat, että alusvaatteet kohottavat itsetuntoa, mutta mulla on melkein päinvastoin. Pikkarit ovat hauskoja vaatekappaleita, mutta niissä on yksi iso haitta: karvojen meneminen lyttyyn. 

Vierailija
20/74 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpytakki on melkein aina päällä. Nukun alasti enkä tajua miksi kotona ollessa pitäisi pukea.