Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hengaatteko kotona alasti?

Vierailija

ihan muuten vain. Ennen kuin pilkunviilaajat astuu kehiin, niin ilman että siihen liittyisi sen kummempaa syytä kuten suihkussa oleilua ja seksin harrastamista?

Sivut

Kommentit (47)

Vierailija

Sillon tällön. Suihkun/saunan jälkeen saatan olla nukkumaanmenoon asti alasti ja aamulla herätessänikin sen hetken että syön aamupalan yms. Muuten en yleensä juurikaan, alusvaatteisillani olen enemmän.

Vierailija

Välillä, en kyllä kaupunkilaisena pidä silloin valoja päällä kotona.

Tykkään muutenkin nukkua alasti ja olen paituli ihminen kotioloissa.

Vierailija

Jep, jatkuvasti. Siis en koko aikaa, mutta ihan säännöllisesti. Nukun lähes aina alasti. Ahdistaa jo nyt kun vanhin lapsi alkaa olla sen ikäinen (5v), etten kohta enää kehtaa kekkuloida ilkoisillani:D

Vierailija

En, tykkään pukeutua. Siis en tarkoita mitään jakkupukua, vaan yleensä joku kiva mekko tai paita ja hame. Iltaisin suihkun jälkeen oloasu. Yöllä kylläkin aina alasti, en tykkää mistään yöpaidoista. Ja vaikka joskus haluaisinkin olla alasti, niin en voisi, koska perheessä teini-ikäiset lapset.

Vierailija

Nukun alasti. Jos tulee jotain asiaa yöllä en pue vaatteita.

Olen saunakulttuurin innokas kannattaja ja perheessämme saunotaan päivittäin.

Tässä talossa ei ole mitenkään outoa, että saunoja kävelee ilkosillaan takapihalle vilvoittelemaan tai hakemaan kylmää juotavaa. :D

Näin on ollut aina. Näin oli muuten lapsuuden kodissanikin. :D

Anastasia
Seuraa 
Liittynyt11.10.2015

Harvemmin täysin alasti vaan lähinnä aamuisin hengaan ympäri kämppää alusvaatteisillani :D yllättävän vapauttavaa ja jotenkin oudolla tavalla kohottaa itsetuntoa

Nukun kyllä täysin alasti :p ei tule kuuma ja tuntuu mukavalta.

A lion never loses sleep over the opinions of sheep.

Vierailija

Yksin ollessani kyllä oleilen alasti. Saunan jälkeen ei edes viitsi pukea vaatteita, koska en halua jälkihikeä. :)

Nukun aina alasti.

Töihin ja lenkille puen kyllä vaatteet. :)

T: Sinkkunainen

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat