Hengaatteko kotona alasti?
ihan muuten vain. Ennen kuin pilkunviilaajat astuu kehiin, niin ilman että siihen liittyisi sen kummempaa syytä kuten suihkussa oleilua ja seksin harrastamista?
Kommentit (74)
Nukun alasti koska melkein joka viikko harrastan tyttö ystävän kanssa sexiä yöllä
Aina, jos tarkenee. Lapsuuden kodissa sama juttu.
Olen tällä hetkellä alasti, nukun aina alasti ja heräsin juuri. En yleensä ole kokonaan alasti kuin aamuisin, mutta töiden tai luentojen jälkeen kun tulen kotiin, olen yleensä vain bokserisillani.
T: Mies 28
Mistä löytyisi nainen mikä tykkäisi hengailla kotona alasti tai hyvin kevyesti puettuna? Ei haittaa vaikka haluaisi seksiäkin usein?
avokki on täysin perseestä,sitä ei näe alasti kuin saunassa,aina pitää olla tissiliiveistä lähtien kaikki vaatteet päällä,yölläkin toppi/tissiliivit pitkä paita,kalsarit ja housut aina vaikka kämpässä olisi 30°lämmintä.
En enää, kun teini rupesi vaatimaan trauman jälkeistä terapiaa. Näki minut joskus alasti suihkun jälkeen... Juu, ja minulla sentään oli aikoinaan ihan hyvä kroppa!
Vierailija kirjoitti:
En enää, kun teini rupesi vaatimaan trauman jälkeistä terapiaa. Näki minut joskus alasti suihkun jälkeen... Juu, ja minulla sentään oli aikoinaan ihan hyvä kroppa!
Tuskin se niin kamala on,laita alastonkuva jakoon.
Täysin alasti on mukava olla kotona. Nykyään yksin, mutta aikanaan exä hyväksyi sen, että olin alasti kotona ja mökillä, kun oltiin kahdestaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei, en tykkää. Vähintään alushousut ja toppi/paita. En halua istua missään paljaalla pepulla.
Heh heh et edes sen päällä..
No en. Aamutakki vähintään päällä.
Katselettekos te muutkin mammat Naked Attraction -ohjelmasarjasta minkä kokoisia meisseleitä mieskilpailijoilla on?
Kuinka helvetin kuuma teidän asunnoissa on?
Hengaatteko alasti 🥶
Asun yksin ja ikkunat ovat sen verran korkealla, että kukaan ei näe sisään. Olen kaiket päivät alasti ja myös yöllä. Se vain on hankalaa kun joku on ovella ja pitäisi saada vaatteet äkkiä päälle että voi avata oven.
Ai niin edelliseen vielä lisäys, että minulla on pyyheliina sen tuolin päällä missä istun.
No en. Laitan tennis sukan ratekisten paikkojen päälle. Silti naapurit katsovat ohi kulkiessaan ihmeissään aivan kuin olisin alasti.
Hengaan aina kotona pelkät urheilushortsit jalassa, paljon mukavammat kuin kalsarit. Tuntuu kivalta kun kivekset saa roikkua vapaina eikä hikoile. Nukkumaan meen aina alasti.
t. M29
Joo, +7 asteessa on oikein mukava hengailla alasti.
Kukapa ei hengaisi?! No jos kyläilemässä joku on tai ulos mennessä, niin silloin pitää kledjut pistää mutta yksin ollessa ne lentää välittömästi pois kun ovi vaan sulkeutuu! Nukkuminenkaan ei ole koskaan kunnolla onnistunut, jos on edes rihman kiertämääkään yllä.
Meillä on sen verran viileää, että jo ajatuskin kauhistuttaa.