Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hengaatteko kotona alasti?

Vierailija
29.11.2015 |

ihan muuten vain. Ennen kuin pilkunviilaajat astuu kehiin, niin ilman että siihen liittyisi sen kummempaa syytä kuten suihkussa oleilua ja seksin harrastamista?

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sen verran viileää, että jo ajatuskin kauhistuttaa.

Vierailija
42/74 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun alasti koska melkein joka viikko harrastan tyttö ystävän kanssa sexiä yöllä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina, jos tarkenee. Lapsuuden kodissa sama juttu.

Vierailija
44/74 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tällä hetkellä alasti, nukun aina alasti ja heräsin juuri. En yleensä ole kokonaan alasti kuin aamuisin, mutta töiden tai luentojen jälkeen kun tulen kotiin, olen yleensä vain bokserisillani.

T: Mies 28

Vierailija
45/74 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytyisi nainen mikä tykkäisi hengailla kotona alasti tai hyvin kevyesti puettuna? Ei haittaa vaikka haluaisi seksiäkin usein?

avokki on täysin perseestä,sitä ei näe alasti kuin saunassa,aina pitää olla tissiliiveistä lähtien kaikki vaatteet päällä,yölläkin toppi/tissiliivit pitkä paita,kalsarit ja housut aina vaikka kämpässä olisi 30°lämmintä.

Vierailija
46/74 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää, kun teini rupesi vaatimaan trauman jälkeistä terapiaa. Näki minut joskus alasti suihkun jälkeen... Juu, ja minulla sentään oli aikoinaan ihan hyvä kroppa!

Vierailija
47/74 |
20.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En enää, kun teini rupesi vaatimaan trauman jälkeistä terapiaa. Näki minut joskus alasti suihkun jälkeen... Juu, ja minulla sentään oli aikoinaan ihan hyvä kroppa!

Tuskin se niin kamala on,laita alastonkuva jakoon.

Vierailija
48/74 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin alasti on mukava olla kotona. Nykyään yksin, mutta aikanaan exä hyväksyi sen, että olin alasti kotona ja mökillä, kun oltiin kahdestaan.

Vierailija
49/74 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, en tykkää. Vähintään alushousut ja toppi/paita. En halua istua missään paljaalla pepulla.

Heh heh et edes sen päällä..

Vierailija
50/74 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Aamutakki vähintään päällä. 

Vierailija
51/74 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselettekos te muutkin mammat Naked Attraction -ohjelmasarjasta minkä kokoisia meisseleitä mieskilpailijoilla on?

Vierailija
52/74 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka helvetin kuuma teidän asunnoissa on?

Hengaatteko alasti 🥶

Vierailija
53/74 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun yksin ja ikkunat ovat sen verran korkealla, että kukaan ei näe sisään. Olen kaiket päivät alasti ja myös yöllä. Se vain on hankalaa kun joku on ovella ja pitäisi saada vaatteet äkkiä päälle että voi avata oven.

Vierailija
54/74 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin edelliseen vielä lisäys, että minulla on pyyheliina sen tuolin päällä missä istun.

Vierailija
55/74 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Laitan tennis sukan ratekisten paikkojen päälle. Silti naapurit katsovat ohi kulkiessaan ihmeissään aivan kuin olisin alasti.

Vierailija
56/74 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuka kysyy👀

Vierailija
57/74 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengaan aina kotona pelkät urheilushortsit jalassa, paljon mukavammat kuin kalsarit. Tuntuu kivalta kun kivekset saa roikkua vapaina eikä hikoile. Nukkumaan meen aina alasti.

t. M29

Vierailija
58/74 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, +7 asteessa on oikein mukava hengailla alasti.

Vierailija
59/74 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa ei hengaisi?! No jos kyläilemässä joku on tai ulos mennessä, niin silloin pitää kledjut pistää mutta yksin ollessa ne lentää välittömästi pois kun ovi vaan sulkeutuu! Nukkuminenkaan ei ole koskaan kunnolla onnistunut, jos on edes rihman kiertämääkään yllä.

Vierailija
60/74 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarkene.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi