Hengaatteko kotona alasti?
ihan muuten vain. Ennen kuin pilkunviilaajat astuu kehiin, niin ilman että siihen liittyisi sen kummempaa syytä kuten suihkussa oleilua ja seksin harrastamista?
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Asun yksin ja ikkunat ovat sen verran korkealla, että kukaan ei näe sisään. Olen kaiket päivät alasti ja myös yöllä. Se vain on hankalaa kun joku on ovella ja pitäisi saada vaatteet äkkiä päälle että voi avata oven.
Täsmälleen sama tilanne itsellä, enkä hiukkaakaan edes liioittele! Joo toi päälle pukeminen ja oven avaaminen. Ainakin leffoissa jos joku menee ilman ennakkoa ovelle koputtelemaan vaikka keskellä päivää, niin siihen menee aina joku 5-10 sekunttia kun tullaan avaamaan, Eihän tuossa ajassa ehdi edes kalsareita vetää jalkaan, puhumattakaan muista. Eikä ne vaatteet ole aina edes käden ulottuvilla, välillä saa alkaa etsiä että mihin ne on tullut taas lempattua. Tämän takia pitää aina sopia ettei kukaan tee yllätysvierailuja, sillä siigen paraatikuntoon pääsemiseen menee aikansa, että oven kehtaa avata!
Tottakai kelteisillään ollaan kirjoitti:
Kukapa ei hengaisi?! No jos kyläilemässä joku on tai ulos mennessä, niin silloin pitää kledjut pistää mutta yksin ollessa ne lentää välittömästi pois kun ovi vaan sulkeutuu! Nukkuminenkaan ei ole koskaan kunnolla onnistunut, jos on edes rihman kiertämääkään yllä.
Tämä! Tuntuu olevan yleistymään päin, vaikka suurin osa tähänkin asti näin toiminut, ja ainahan se on ollut luonnollista ja normaalia olla ilman vaatteita omassa kodissaan. Totta myös että harva pystyy nukkumaan kunnolla, jos lainkaan vaatetusta päällä.
Ei näillä keleillä tarkene olla alasti ees suihkussa!
Kuumilla keleillä kyllä. Näin talvella ei juurikaan. Kesäkuumilla tulee joskus oltua alasti koko päivä, varsinkin kesämökillä.
Kyllä, olen päivittäin haiseva alapää paljaana paljaat tissit polvissa roikkuen.
En täysin alasti, mutta pelkästään alushousut jalassa olen paljon.
En. Mulla on aina kylmä, joten en kestäisi olla alasti yhtään enempää kuin ihan pakko. Olen alasti vain suihkussa.
Täällä kesäsin on melkein pakko olla alasti kotona.
Alapään eritteet sotkee ainakin naisilla huonekalujen verhoilut, sitä on vaikea puhdistaa koska pelkällä liinalla ei lähde.
Vierailija kirjoitti:
Alapään eritteet sotkee ainakin naisilla huonekalujen verhoilut, sitä on vaikea puhdistaa koska pelkällä liinalla ei lähde.
Minulla jäi juuri eilen pahan hajuista vuotoa plyysisohvaan.
Juhanakin kulkee omien sanojensa mukaan.
Voi vain kuvitella, miltä sohvien, nojatuolien tms istuinosat tuoksahtelevat, kun paljaalla pepulla niillä istutaan. Samoin lakanat; jos jonkinlaista eritettä jne. Kotiasut, pyjamat, paitulit, aamutakit, kylpytakit etc ovat perheellämme käytössä päivittäin; alasti emme kekkuloi...
Kyllä ihan kommandona hiippailen kotona.
Boksereissa yleensä. Ei munasillaan ihan viitsi hillua, kuin hetken aamulla ja suihkun jälkeen. Yksin siis asustelen.