Hengaatteko kotona alasti?
ihan muuten vain. Ennen kuin pilkunviilaajat astuu kehiin, niin ilman että siihen liittyisi sen kummempaa syytä kuten suihkussa oleilua ja seksin harrastamista?
Kommentit (74)
Kyllä. Nukun alasti ja aamuisin olen useimmiten alasti, kunnes aamiainen on saatu katettua pöytään (syödään verhot auki ikkunan edessä, joten sitä ennen puen jotain päälle). Suihkun tai saunan jälkeen olen alasti ainakin jonkin aikaa, jos on ilta-aika niin yleensä nukkumaan menoon asti.
Monasti olen kyllä myös pelkissä alushousuissa.
Tykkään olla alasti, kroppa tuulettuu ja vaikkei vartaloni olekaan aivan täydellinen, tunnen alasti ollessani itseni jotenkin kehollisesti itsevarmemmaksi kuin vaatteet päällä (jotka saattavat kiristäessään tehdä olosta tukalan).
Meillä on kevät- ja kesäaikaan asunto niin lämmin ikkunoista paahtavan auringon takia, ett alastomuus on niinä aikona käytännöllisyydenkin sanelemaa. Nyt alkaa olla jo sen verran viileää, että nakuilu vähenee luonnostaan.
Mieheni ei kuljeskele kovin usein ihan alasti, mutta pelkissä boksereissa hänkin viettää suuren osan ajastaan täällä kotona. Tämä on minulle luontevaa, lapsuudenkodissani vanhemmat nukkuivat alasti ja kesällä hengailtiin omalla pihalla alasti.
Joskus saunan jälkeen. Yleensä kuitenkin kylpytakki päällä. Ennen lapsia saatoimme olla vähän enemmän. Nyt on neljä kouluikäistä, joten luulen, että heiltä tulisi huomauttamista. Pikkuhousut ja paita on usein iltaisin. Viikonloppuna sama joskus iltapäivään saakka.
Ap, miltä sun karvat näyttää pesun jälkeen? Tulisin tosi iloiseksi, jos vastaisit.
Olen lähes koko ajan alasti kotosalla kesäaikaan, jos on lämmin kesä. Tietokoneellakin istun alasti lähes aina lämpimän sään aikaan ja teen kaikki kotityöt ilman vaatteita. Vaatteet ovat ahdistavia. Mutta asunkin yksin.
M50
Tämä oli tietysti melko intiimikysymys, mutta kiinnostaa kovasti. En levittele tällaisia tietoja ympäriinsä, vaan ne jäävät vain omaan tietooni.
Vierailija kirjoitti:
Olen lähes koko ajan alasti kotosalla kesäaikaan, jos on lämmin kesä. Tietokoneellakin istun alasti lähes aina lämpimän sään aikaan ja teen kaikki kotityöt ilman vaatteita. Vaatteet ovat ahdistavia. Mutta asunkin yksin.
M50
Varmasti todella miellyttävää olla ilman vaatteita. ;) Pidän kesällä yksin ollessani ohutta toppia (ilman rintsikoita), kuumalla ilmalla se menee ihan nihkeäksi ja vartalonmyötäiseksi. ;)
Vierailija kirjoitti:
Ap, miltä sun karvat näyttää pesun jälkeen? Tulisin tosi iloiseksi, jos vastaisit.
karvoilta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
karvoilta
Kuvaile vähän tarkemmin. ;)
En koskaan.
Palelen aina ja tykkään olla kotivaatteissa. Yleensä mulla on yllä paksut sukkahousut, sukat, villasukat, mekko, neuletakki, villatakki ja kaulahuivi tai keeppi. Enkä koskaan nuku alasti tai vain alushoususillani, vaan pyjamassa. Koska muuten on niin vilu etten saa nukutuksi.
Mieheni sen sijaan hengaa aina pelkillä boksereilla, sehän on jo melkein alasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
karvoilta
Karvamaisilta karvoilta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
karvoilta
Karvamaisilta karvoilta
Väri, laatu, määrä jne. ;)
Olen ainoastaan suihkussa alasti, muuten vaatteet päällä. Ei oikein voi hillua alasti, kun lähes 20v. poikani asuu kanssani ja usein kavereitaan myös lojuu meillä. Aina siis alkkarit, olohousut ja paita vähintään päällä ja öisin paituli ja alkkarit. Rintsikoita en aina jaksa pukea. Toisaalta en edes viihdy alasti, että eipä tämä minua haittaa yhtään.
Vierailija kirjoitti:
ihan muuten vain. Ennen kuin pilkunviilaajat astuu kehiin, niin ilman että siihen liittyisi sen kummempaa syytä kuten suihkussa oleilua ja seksin harrastamista?
Joskus suihkun jälkeen en pidä kiirettä pukeutumisen kanssa vaan hillun alasti,se on jotenkin vapauttavan tuntuista :D
Olen melkein aina vaatteet päällä, koska palelen helposti. Toiseksi monet materiaalit tuntuvat mukavilta ihoa vasten ja käytän niitä silloinkin kun ei ole kylmä. Rintsikat on oikeastaan ainoa vaate, jota en pidä jatkuvasti (esim. jos olen yksin kotona). Rintsikoiden käytöstä on paljon tutkimuksia ja osassa niistä on käynyt ilmi, että rinnat pysyvät kiinteinä pidempään ilman rintsikoita. Minulla paino on vaihdellut aikuisena paljon ja tiedän hyvin millaista on kun rinnat ovat olemattomat, isot ja kaikkea siltä väliltä. Minulla rinnat eivät vielä tähän mennessä ole alkaneet roikkua yhtään ja luulen, että yksi syy on se, etten pidä rintsikoita koko ajan. En tiedä ovatko muut huomanneet samaa, mutta minusta kannattaa ainakin kokeilla olla joskus ilman. Se voi jopa tehdä kauneusleikkauksesta tarpeettoman.
Meillä ei kyllä juuri alasti tarkenisi, emme kyllä viihdykään. Aika epäekologista lämmittää koko kämppä kuumaksi, jotta tarkenisi olla ilman vaatteita.
Kesällä useinkin,mutta eipä tulisi täällä vetoisessa v.1928 valmistuneessa omakotitalossa mieleenkään vilustumista itselleen näin talvisaikaan sillä tavalla hankkia. Vähintään alusvaatteet on silloin täällä oltava päällä että tarkenee ja silloinkin termostaatista on säädettävä kunnolla lämpöä enemmän,(kuin päiväaikaan) että voi oleilla esim. kylpytakissa,tai villasukat ,villapaita +paksut sukkikset jalassa (+ mieluiten vielä joku väh. puolipituinen hame täällä sisällä niiden lisäksi vielä) muuten alkaa pian tirskuttamaan ja nokka vuotamaan. Kuumaa teetä tulee näin talvella juotua paljon ja kynttilöitä on kiva polttaa.Aivan alasti olemme täällä, nyt näinä kuukausina, vain silloin kun käymme saunassa. Keväällä vähän helpottuu ja kesällä onkin sitten jo toisin taas.
Ennen hengasin. Sitten tajusin, ettei vastapäinen talo olekaan autio, vaan siellä asuu joku. Nykyään siis ainakin kaihtimet kiinni :D:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
karvoilta
Karvamaisilta karvoilta
Väri, laatu, määrä jne. ;)
Ole kiltti ja kerro. En saa muuten mielenrauhaa. ;)
Haluaisin hengata, mutta asun rivitalon päädyssä, jossa olkkarin ikkunan ohi menee vilkas kävelytie ja makkariin näkee suoraan vastapäisestä kerrostalosta sisään. Ja koska en tykkää pitää kaihtimia tai verhoja kiinni, niin pakko aina käyttää jotain yöpaitaa tms peitettä, kun en halua julkisesti alastonta kroppaani esitellä.
En, mulla on epämukava fiilis olla alasti tai esim. tosi löysä paita päällä ilman rintsikoita. Haluan tiukan vaatteen itseni ja maailman väliin.