hedelmällinen muuttuukin hedelmättömäksi vai mitä ihmettä?

Vierailija

osaako kukaan tietää mikä mahtaa olla syynä jos kaksi ihmistä jotka saanut yhdessä lapsia ei yhtäkkiä saakaan enää lasta alulle? persuterveitä ihmisiä eikä mitään poikkeavuuksia löydy. nainen 29v ja mies 35v. voiko naisen käyttämät horminaalinen ehkäisy vaikuttaa vieläkin vaikka se on lopetettu jo yli 9kk sitten?

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Vuosihan se raja on kun kehotetaan hakeutumaan tutkimuksiin, joten tuo 9kk on vielä normaali aika.

Meillä meni 25- ja 27-vuotiaina 7,5kk ja kaksi vuotta myöhemmin 9kk, jotta raskaus alkoi.

Joskus se ottaa aikansa.

Vierailija

Meillä meni 7kk ja olen vasta 20-vuotias. Kyllä sitä itsekin mietti, onko nyt jotain vialla kun ei heti tärppää näinkin nuorena! 9kk on vielä normaali aika.

Vierailija

No toi persuterveys voi osin selittää asiaa. Usein persut on alempaa sosiaaliluokkaa ja tutkimusten mukaan elävät epäterveellisemmin. Onkohan siitä teidänkin kohdalla kyse?

Vierailija

jotenkin vaan yllätti... Eka lapsi tärppäs heti ja toinen lapsi kolmannessa yrityskierrossa.

Gynekin niin mainosti että moni tulee helpoiten raskaaksi heti ekasta pillerittömästä kierrosta..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No toi persuterveys voi osin selittää asiaa. Usein persut on alempaa sosiaaliluokkaa ja tutkimusten mukaan elävät epäterveellisemmin. Onkohan siitä teidänkin kohdalla kyse?

Ymmärrät varmaan että kyse on kirjoitusvirheestä. Perusterve siinä pitäisi lukea.

Vierailija

voiko stressi vaikuttaa? en niinkään stressaa tästä ettei tärppää mutta mulla on muita stressia aiheuttavia asioita tällä hetkellä...

Vierailija

Mulla on ollut munanjohtimet tulehtuneet ja luin, että joillain tulehdus on krooninen ja piilevä. Se aiheuttaa siis lapsettomuutta.
Turha täällä arvailla, kysy lääkäriltä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat