Millainen ihmisestä tulee jos polttaa pilveä päivittäin, joskus jopa aamusta iltaan?
Kommentit (233)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannabiksen lääkekäyttäjät käyttävät jopa useita kymmeniä grammoja kannabista päivässä, eikä heistä ainakaan tule mitään ruikuttavia vätyksiä. Väite on lähinnä vain stereotypioihin pohjaava. Päihdekäytössä kannabista taas käytetään yleensä vain murto-osa lääkekäytön määristä, joten aika turha on väittää, että kannabiksen päihdekäyttö olisi jotenkin ongelmallisempaa kuin sen lääkekäyttö.
"Lääkekannabis ei ole sama kuin se, mikä huumausaineeksi luokitellaan. Lääkekannabikseen on eristetty vain ne aineet, jotka poistavat kipua ja tulehdustiloja."
Suomessakin käytettävä lääkekannabis on ihan tavallista kannabista, joka on myös hyvin vahvaa. Samaa lajiketta voi kasvattaa jopa itsekin. On olemassa myös synteettisiä kannabislääkkeitä, joissa on vain murto-osa niistä kannabinoideista, joita aidossa kannabiksessa on, ja nekin ovat synteettisiä. Synteettinen kannabislääke ei ole aina toiminut toivotulla tavalla.
Allaolevan linkin takaa löydät Suomeenkin tuotavan lääkekannabiksen valmistajan:
http://www.bedrocan.nl/suomi/tuotteet.html
Kun katsot TCH- ja CBD-määriä, niin huomaat lääkekannabiksen olevan tosiaankin erittäin vahvaa kannabista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannabiksen lääkekäyttäjät käyttävät jopa useita kymmeniä grammoja kannabista päivässä, eikä heistä ainakaan tule mitään ruikuttavia vätyksiä. Väite on lähinnä vain stereotypioihin pohjaava. Päihdekäytössä kannabista taas käytetään yleensä vain murto-osa lääkekäytön määristä, joten aika turha on väittää, että kannabiksen päihdekäyttö olisi jotenkin ongelmallisempaa kuin sen lääkekäyttö.
"Lääkekannabis ei ole sama kuin se, mikä huumausaineeksi luokitellaan. Lääkekannabikseen on eristetty vain ne aineet, jotka poistavat kipua ja tulehdustiloja."
Suomessa ehkä (lupia parisensatta yhteensä) , USA:ssa ei, vaan ihan samaa tavaraa se on.
Vierailija kirjoitti:
Hampaat mustuu ja olemus on veltto, kirpparivaatetta ja rastoja. Myös haju voi olla vahva.
Mikä aine kannabiksessa saa hiukset rastoittumaan?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta tuntemistani käyttäjistä on tullut jotenkin vainoharhaisen oloisia ja näkevät salaliittoja joka puolella. Lähinnä ne, jotka on käyttäneet pitempään.
Enpä usko sinun tuntevan yhtään kannabiksen käyttäjää. Itse olen käyttänyt yli 30 vuotta, enkä tunnista itseäni yhdestäkään stereotypiasta, joita kannabiksen käyttäjistä levitetään yleisesti.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta tuntemistani käyttäjistä on tullut jotenkin vainoharhaisen oloisia ja näkevät salaliittoja joka puolella. Lähinnä ne, jotka on käyttäneet pitempään.
Kuinka voit olla varma, että ne hänen havaitsemansa salaliitot eivät ole todellisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka voit olla varma, että ne hänen havaitsemansa salaliitot eivät ole todellisia?
Voivat kai jotkin ollakin. Mutta että juuri kannabis olisi se ilmeaine, joka saa ihmisen näkemään salaliiton siellä, missä muut eivät niitä havaitse tuntuu aika kaukaahaetulta.
Mun tuntemat päivittäiskäyttäjät ainakin semmosia, että menee paljon aikaa siihen säätämiseen. Ostetaan, myydään, soitetaan, ajellaan jonnekin hakemaan, poltellaan yhessä, ollaan velkaa, heitetään kyytiä tarvitseva kaveri jonnekin koska ollaan velkaa joten velvollisuus, jne. Itse kasvattajalla varmaan rauhallisempi meno.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voivat kai jotkin ollakin. Mutta että juuri kannabis olisi se ilmeaine, joka saa ihmisen näkemään salaliiton siellä, missä muut eivät niitä havaitse tuntuu aika kaukaahaetulta.
Siis ihmeaine, kiitos taas autocorrect...
Minun mieheni oli pilvessä aina unelias, veltto ja saamaton.
Jatkuvasti masentunut, eikä jaksanu keskittyy töihin tai mihinkään muuhunkaan...
Lopulta sai psykoosin ja niitä jälkiä selvitetään edelleen...
En tiedä mikä sellaisesta ihmisestä tulee, mutta nyt vaikuttaa jo olevan päihderiippuvainen narkki. En jäisi katsomaan kehitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä usko sinun tuntevan yhtään kannabiksen käyttäjää. Itse olen käyttänyt yli 30 vuotta, enkä tunnista itseäni yhdestäkään stereotypiasta, joita kannabiksen käyttäjistä levitetään yleisesti.
Tunnen kyllä, koska olen pitkäaikaistyötön ja niillä kursseilla ym tapaa näitä yhteiskunnan ja luomakunnan kruunuja. Sori, mutta eivät muutkaan himokäyttäjät tunnista niitä oireita itsessään. Voihan tietysti olla, että olet poikkeus. Aika hyvinhän se on, että olet käyttänyt säännöllisesti jo 30 vuotta, etkä vieläkään ole koukussa.
Kaksi vuotta hiisaillut päivittäin ja läheisillä ei mitään tietoa. Kukaan ei ole kysellyt tai ihmetellyt "muuttunutta" käytöstäni.
Tiedä sitten :) ihmiset on erilaisia.
Ps käyn myös töissä viidesti viikossa
Passiivisia, aloitekyvyttömiä, muisti pätkii, sitten kun ei ole kukkaa saatavilla, niin ollaan ärtyisiä ja levottomia ja varsinkin polttelun jälkeen, kun se laskee verensokeria. Nämä niitä jotka pössyttelee joka päivä. Jos on taipumusta skitsofreniaan, tai psykooseihin, niin saattaa räpsähtää päälle. Jotkut osaa pitää polttelun hanskassa, ihan kuin juomisenkin, mutta joillain menee överiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse näin jo vuosikausia sitten sellaisen salaliiton, että Suomen huumepoliisi johtaisi ja organisoisi huumekauppaa maassamme.
Poltan pilveä, mutta en nykyään päivittäin. Ne jotka väittävät ettei pilvenpoltto muuta ihmistä, niin miksi sitten poltatte sitä? Mä poltan ainakin päihtymyksen vuoksi, enkä halua olla kokoajan päihtynyt.
Aamusta iltaan hiisaaminen on ongelmakäyttöä, eikä sillä ole mitään tekemistä hauskanpidon kanssa. Polttaminen vaikuttaa 100% varmuudella elämäänne. Kohtuus kaikessa on hyvä vinkki nykypäivänäkin.
Vierailija kirjoitti:
Voihan tietysti olla, että olet poikkeus. Aika hyvinhän se on, että olet käyttänyt säännöllisesti jo 30 vuotta, etkä vieläkään ole koukussa.
Suurimmalle osalle kannabiksen käyttäjiä ei tule käytöstä koskaan mitään merkittäviä ongelmia, eikä päihdepolitiikkaa voi laatia pienen ja ongelmallisen marginaalin pohjalta.
Vierailija kirjoitti:
. Nämä niitä jotka pössyttelee joka päivä. Jos on taipumusta skitsofreniaan, tai psykooseihin, niin saattaa räpsähtää päälle. Jotkut osaa pitää polttelun hanskassa, ihan kuin juomisenkin, mutta joillain menee överiksi.
Voisitko kertoa, miksi todella raskaan sarjan kannabiksen lääkekäyttö ei aiheuta sellaisia ongelmia, joita tuossa yrität kuvata? Lääkekäytössä vahvaa kannabista kuitenkin käytetään todella runsaasti ja joka päivä, ja vieläpä monisatakertaisesti satunnaiseen päihdekäyttöön verrattuna. Eräässä toisessa ketjussa kannabiksen lääkekäyttäjä kertoi käyttävänsä kannabista yli 400 grammaa kuukaudessa, mikä on jo melkoinen määrä verrattuna satunnaiseen päihdekäyttäjään, joka käyttää kannabista muutaman gramman kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Itse näin jo vuosikausia sitten sellaisen salaliiton, että Suomen huumepoliisi johtaisi ja organisoisi huumekauppaa maassamme.
Muistan myös sen, kuinka minua pilkattiin ja kerrottiin, että laita foliohattua päähän. Missähän ne pilkkaajat ovat nyt?
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni oli pilvessä aina unelias, veltto ja saamaton.
Jatkuvasti masentunut, eikä jaksanu keskittyy töihin tai mihinkään muuhunkaan...
Lopulta sai psykoosin ja niitä jälkiä selvitetään edelleen...
Kerrohan vähän lisää miehesi psykoosista.
???? Perustelut olivat jo ennen väitettä....