Olen vain kyllästynyt Helsinkiin
Kaikki paikat on nähty ja niissä ei ole mitään ihmeellistä. Jos haluaa esim.. teatteriin, voi matkustaa sen puoli tuntia kotikaupungista sinne kerran kahdessa vuodessa.Sama aika menisi jostain päin Helsinkiäkin.
Joku Seurasaari tms, no okei, se on (kai) ihan kiva, mutta mieluummin menen oman kaupungin metsään, jossa ei tule ketään vastaan.. Ravintoloilla en tee yhtään mitään. Helsingissä kaikkialla on ihmisiä. Omassa kaupungissani saan usein olla jopa yksin kuin joku julkkis, oli sitten kyse kaupasta tai kuntosalista.
Mitä siellä Helsingissä on oikein tarkoitus tehdä? Kysyn ihan vilpittömästi.
Kommentit (17)
Musiikkitalo/Finlandiatalo/konsertteja. Tuska yms festivaaleja.
Sama, mutta toisaalta muualla vielä tylsempää.
"Omassa kaupungissani saan usein olla jopa yksin kuin joku julkkis, oli sitten kyse kaupasta tai kuntosalista."
Erittäin filosofinen lause.
Vierailija kirjoitti:
Musiikkitalo: pönötystä, näyttäytymistä, ruuhkaa.
Finlandia -talo: sukka.
Tuska: maanpäällinen helvetti.
Ap
Mäkin olen kyllästynyt. Helsingissä on liikaa nykyään ulkkiksia. Katukuva on liian värikäs ja levoton kun nistejäkin on niin paljon. Mietin jatkuvasti minne muualle voisin muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
"Omassa kaupungissani saan usein olla jopa yksin kuin joku julkkis, oli sitten kyse kaupasta tai kuntosalista."
Erittäin filosofinen lause.
Eihän tuo toimi edes kettuiluna. Ap
Pakko täällä on asua kun lasten koulu on täällä. Kun lapset muuttaa pesästä niin muutan luultavasti jonnekin etelään. On niitä pahempiakin paikkoja kuin Helsinki. Itse käyn harvoin missään riennoissa, tykkään puuhastella puutarhassa.
Tule Joensuuhun. Täällä paistaa aurinko monta kertaa kuussa jopa marraskuussa : )
Vierailija kirjoitti:
Mäkin olen kyllästynyt. Helsingissä on liikaa nykyään ulkkiksia. Katukuva on liian värikäs ja levoton kun nistejäkin on niin paljon. Mietin jatkuvasti minne muualle voisin muuttaa.
Millä alueella asut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sunnuntaina on kreikkalaisen artistin konsertti Musiikkitalossa, ei mitään pönötystä.
Asua ja tehdä vaikka mitä, mitä sinä et ole oivaltanut! Muuta jo sinne kotikaupunkiisi kiitos!
on erilaisia buffettteja paljon, muualla on aika paskaa ruokaa
Sinun sisälläsi asuuskin sellainen maalaisjuntti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä alueella asut?
Helsingissä. Se riittää sijaintitiedoksi tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei helmiä sioille !
Mikä tässä nyt on se ongelma?