Jalkojen levittäminen äärimmilleen auki helpottaa orgasmin saamista naisilla
Muistan kun joskus luin tästä, että jos avaa reidet ihan ääriasentoon auki, ikäänkuin jännittää niitä auki, niin orgasmi tulee helpommin ja voimakkaampana. Kokeilin sitä silloin itsekseni ja todellakin toimi. Siis verrattuna siihen että jalat on vaan rennosti auki, tässä sellainen pieni jännite ja pakotus niiden avaamiseksi. Nyt oon alkanut harrastaa uudelleen, kun löytyi mies jonka kanssa orgasmi yhdynnässä alkoi olla jo todella lähellä. Ja sitten niitä alkoi vaan tulla! Kokeilkaa naiset ihmeessä! Onko muilla kokemusta? Huh kun alkoi himottaa kun mietinkin tuota
Kommentit (13)
Onhan se jotenkin niin seksikkään näköistä kun nainen levittää jalkansa ihan äärimmilleen. Polvet menee koukkuun samalla ja hän kutsuu mua päälleen ja itselläni päällä pannessa tuun jostakin syystä hulluksi kiihkosta jos näen naisen polvet vartaloni sivulla. Tyttöystävä tekee noin tosi usein, joten kyllä se hänen orgasmiaan helpottaa varmaan. Miehestä ainakin minusta tuntuu upealta, tuntuu että pääsee syvempään koko ajan. Tulee myös semmoinen suuren luottamuksen tuntu kun toinen noin antautuu mulle ja avautuu.
Ohhoh. Joku on siis kopioinut mun aloituksen ja nyt tää on uudelleen tässä? Wtf...
Vierailija kirjoitti:
Ohhoh. Joku on siis kopioinut mun aloituksen ja nyt tää on uudelleen tässä? Wtf...
Saattaa olla ylläpidon palauttama. Jospa siinä sun alkuperäisessä ketjussa ei sitten ollutkaan mitään "sääntöjen vastaista" who knows... ei ainakaan mun silmään ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaa olla ylläpidon palauttama. Jospa siinä sun alkuperäisessä ketjussa ei sitten ollutkaan mitään "sääntöjen vastaista" who knows... ei ainakaan mun silmään ollut.
Ei täällä ylläpitoa ketjujen kohtalo kiinnosta, ne poistuvat automaatilla kun patologiset poistattajat niitä tarpeeksi liputtavat. Jos palauttaisivat, niin palauttaisivat koko ketjun eikä vain aloitusta. Jollakin oli se kai vielä selaimessa auki ja päätti pelastaa avauksen.
Uusinta osa 1. Katsotaan montako kertaa pääsee uusimaan. Teksti on tallessa....
Meillä vaimo saa orgasmin minuuteissa juurikin noin, eli sidonta leikeissä ensin kädet tiukasti kiinni sängyn päätyyn, sitten nilkkakahleet nilkkoihin ja niistä narut sängynjalkoihin. nämä sitten niin tiukalle kuin jalat antaa myöden, eli hän makaa sänkyllä haarat aivan levällään ilman että voi niitä liikuttaa. Eipä tarvitse kauaa vibrailla kun saa orgasmin, ja varmasti squirttaa kun laittaa vibran narulla haaroväliin kiinni niin että ei saa sitä itse mitenkään heiluteltua irti klitoriksesta. Tuohon kun jättää noin vartiksi vibrautumaan niin 100% varmasti on lammikko haarovälissä. Sen jälkeen kun vielä nai tuohon lisäksi niin hän on ihan taju kankaalla pitkän aikaa 😚
Minulla auttaa jalkojen nostaminen ylös - esim. lähetyssaarnaajassa jalat vain ilmaan ja koukkuun, niin tulen aika nopeasti. Tai sitten niin, että makan vatsallani ja mies panee takaapäin pilluun: tulen yleensä tuossa asennossa niin nopeasti ja voimakkaasti että on vaikea pysyä aloillaan ja paikallaan (kiemurtelen siis siellä alla. tuleepahan vähän lisähaastetta miehelle).
Jalkojen levittäminen äärimmilleen auki helpottaa orgasmin saamista miehillä lähetyssaarnaajassa!
Vierailija kirjoitti:
Minulla auttaa jalkojen nostaminen ylös - esim. lähetyssaarnaajassa jalat vain ilmaan ja koukkuun, niin tulen aika nopeasti. Tai sitten niin, että makan vatsallani ja mies panee takaapäin pilluun: tulen yleensä tuossa asennossa niin nopeasti ja voimakkaasti että on vaikea pysyä aloillaan ja paikallaan (kiemurtelen siis siellä alla. tuleepahan vähän
Minunkin mielestä hetyssaarnaaja on hyvin nautinnollinen ja suosikkini. Tuntumaa voi aktiivisesti muuttaa jalkoja liikuttamalla ja lantiotakin voi nostaa. Käsillä voi hyväillä ja vetää miestä puoleensa. Parasta on se, että voi varioida aina kulloisenkin fiiliksen mukaa unohtamatta käyttää lihaksistoaan.
Miten täällä on kaksi samanlaista aloitusta?
Vierailija kirjoitti:
Miten täällä on kaksi samanlaista aloitusta?
Näitä joskus näkee. Joku kopsaa aloituksen siltä varalta että sensuuri iskee.
Tuntuu hyvältä, näyttää typerältä.
Ensimmäiselle kerralle iskin "vanhemman miehen" (oikeasti parikymppinen, mutta olin 17) opettamaan ja hän opasti nostamaan jalat lähäristä. Siitä lähtien olen aina joko kiertänyt jalat miehen ympärille tai nostanut nilkat miehen olkapäille. Jälkimmäinen voi olla haastavaa jos on todella pitkä mies...
No vastaan nyt uudestaan että toimii se miehillekin, mutta en jaksa alkaa kirjoittaa uudestaan koko tekstiä.
Palstalle on pesiytynyt kyllä joku todella sairas poistattaja, kun kaikki vähänkään järkevän ja mielenkiintoisen suuntaan menevät ketjut poistatetaan aina kokonaan, mutta kaikki paska saa jäädä.