Pelkäätkö että miehesi vaihtaa sinut nuorempaan?
Kommentit (53)
Mies vaihtoi aikoinaan 22-vuotiaan ex:nsä muhun 30-vuotiaaseen...., mutta eihän sitä koskaan tiedä. 😀 En kyllä jaksa asiasta stressata.
En pelkää. Itseäni kylläkin tekisi mieli vaihtaa nuorempaan mieheen.
En pelkää. Jos mieheni minua paremman löytää ja on tämän hetken ihanuuden kanssa valmis pistämään itse rakentamansa kotimme myyntiin, luopumaan saavutetuista eduistaan kotona ja näkemään lapsiaan noin joka toinen viikko, niin ehkä tämä nainen on sitten jo hän mielettömän ihana. Silloin minä astun mielelläni takavasemmalle ja jatkan elämääni tyytyväisenä, tosin hieman harmitellen kun mies ei jo aikaisemmin keksinyt tehdä siirtoaan ja aikaa on mennyt hukkaan. Luultavasti löytäisin vierelleni miehen aika nopeasti sillä olen ihan asiallisen näköinen. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten jos joskus miehen saisin, niin en pelkäisi.
Onneksi Joulupukki tulee tänä vuonna, kirjoitin jo toivomuslistan valmiiksi ja se on nyt matkalla Korvatunturille.
Mut nyt on lakko eikä se kirje mee perille :(
Lakko loppui, siellä me ajellaan postia taas :)
Lajittelukeskuksen työntekijä
Eli ens viikolla alkaa postit pyöriä? Tulis jo yks paketti
No osa lähtee liikkeelle, tietenkin siinä järjestyksessä kun ovat meille saapuneet. Mutta etenkin pakettipostia on niin paljon, että niiden perille pääseminen kestää.
Lajittelukeskuksen työntekijä
Vierailija kirjoitti:
No en pelkää.
N24
On syytä huoleen. Mut vaihdettiin 19-vuotiaana 16-vuotiaaseen. Kaksnelonen on niissä piireissä jo eläkeläinen.
Turha pelätä. Yksi kymmenen vuotta vanhempi mies kyllä rakastaa minua, muttei halua luopua hyvästä elämästään ja vahtaa kahden pienen lapsen yh:hon, joten kavereina pysytään. Hyvin häntä kyllä ymmärrän, pidän järkevistä miehistä.
:D no en. Mies tuntuu pelkäävän että minä vaihdan hänet paremman näköiseen, mutta ei ole ainakaan toistaiseksi suunnitelmissa.
En pelkää:) Mies on mua nuorempi (just 50v) ja minä meistä viriilimpi.
Onneksi niin fiksu että tietää mitä menettää jos pelkän panon perässä lähtisi vieraisiin (todennäköisesti päätyisi vanhempaan, eikä nuorempaan naiseen;D). En omista miestäni joten hän on kanssani ihan vapaaehtoisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en pelkää.
N24On syytä huoleen. Mut vaihdettiin 19-vuotiaana 16-vuotiaaseen. Kaksnelonen on niissä piireissä jo eläkeläinen.
En usko että oli vaan iästä kyse.. 3v vaan ikäeroa... Ehkä vaa tykkäs ihmisestä
Monet naiset luulee, ettei sitä voi tapahtua heille, mutta monelle se tapahtuu 40-50-v. välillä.
Vaihtaisi vaan, pääsisin moisesta. Nuoruudessa kirpaisi, kun rakkaani vaihtoi minut 30 vuotta vanhempaan. Tämän jälkeen en olekaan ollut rakastunut.
Sullapa nuori mies. Minä olen 18 ja rakas mieheni täyttää pian 82. Kyllä se vaan niin on, että miehet komistuu siinä 70+ iässä, eikä tarvitse pelätä, että vaihtaisi nuorempaan. ;) Ihan normaalia, että mies on naistansa vähän vanhempi.