Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelkäätkö että miehesi vaihtaa sinut nuorempaan?

Vierailija

Viimeistään viidenkympin villityksessä?

Sivut

Kommentit (53)

Vierailija

Olen häntä 9 vuotta nuorempi ja miehellä on takana jo tarpeeksi villejä sinkkuvuosia, joten epäilen vahvasti.

Vierailija

Eiköhän naiset ylipäätään pelkää joutuvansa ylipäänsä jätetyksi? Sillä tuskin mitään merkitystä on tuleeko jätetyksi nuoremman, saman ikäisen vai vanhemman naisen takia. Sitäpaitsi naisetkin saattaa nykyään jättää miehen nuoremman miehen takia. Nuoremman takia jättäminen ei ole enää mikään miesten yksinoikeus.

Vierailija

Sitten jos joskus miehen saisin, niin en pelkäisi.

Onneksi Joulupukki tulee tänä vuonna, kirjoitin jo toivomuslistan valmiiksi ja se on nyt matkalla Korvatunturille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sitten jos joskus miehen saisin, niin en pelkäisi.

Onneksi Joulupukki tulee tänä vuonna, kirjoitin jo toivomuslistan valmiiksi ja se on nyt matkalla Korvatunturille.

Mut nyt on lakko eikä se kirje mee perille :(

Vierailija

En :). Mieheni rakastaa mua ja ei näe muita ja olen 100 % varma tästä. Hyviä naisia on harvassa ja mies tietää tämän.

Vierailija

Mies on 51 ja minä 41. En usko. Meistä kumpikaan ei jaksaisi etsiä uutta puolisoa. Varmaan ottaja löytyisi jos etsisi, mutta ei sitä enää jaksa tässä iässä.

Vierailija

Huh huh. Onpa täällä kommentoiduilla naisilla vanhoja miehiä. 

PS. en tiedä henk.kohtaisesti yhtäkään kaunista nuorta naista jolla olisi yli kymmenen vuotta vanhempi mies

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mies on 51 ja minä 41. En usko. Meistä kumpikaan ei jaksaisi etsiä uutta puolisoa. Varmaan ottaja löytyisi jos etsisi, mutta ei sitä enää jaksa tässä iässä.

Tähän!

Vierailija

En pelkää. Miehelläni on täysi oikeus vaihtaa minut nuorempaan, vanhempaan tai samanikäiseen niin halutessaan. 

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat