Tykkääkö miehet älykkäistä naisista?

Vierailija

Tällaista mietin tänään.

Sivut

Kommentit (114)

Vierailija

Olen ollut tekemisissä tyhmien naisten kanssa mm. töissä ja ne ovat aika karmeita. Tyhmän miehen kanssa voi sentään potkia vaikka palloa tai korjata autoa. Mutta mitä tekee tyhmän naisen kanssa, paitsi sitä yhtä vartin illassa?

Vierailija

Omassa kaveripiirissäni en ole huomannut tällä olevan merkitystä. Sitten jos nainen ei taas tajua mitään asioita, niin se on ennemminkin nou nou. Mies

Vierailija

Kyllä ns normaalit miehet tykkäävät älykkäistä. Ei mikään ydinfyysikko tarvitse olla mutta kohtuuälykäs kuitenkin. Ja huumorintajukin on osa älykkyyttä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ainakaan älykkäämmistä kuin he itse ovat.

Eli miehet ovat yleisesti ottaen älykkäämpiä?

Ei. Vaan yleistäen ottavat kumppanikseen yhtä älykkäitä tai hiukan vähemmän älykkäitä naisia kuin itse ovat. Itsetunto ei kestä jos kokee naisen olevan älykkäämpi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Olipa älykäs kysymys.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei. Vaan yleistäen ottavat kumppanikseen yhtä älykkäitä tai hiukan vähemmän älykkäitä naisia kuin itse ovat. Itsetunto ei kestä jos kokee naisen olevan älykkäämpi.

Loogisesti ratkaisusi on kestämätön. Joko miehet ovat älykkäämpi sukupuoli tai sitten on hemmetin paljon naisia vailla miehiä sen takia, että ovat älykkäitä.

(olet sillassa)

Vierailija

Kärjistäen on niin, että 'you leally nice I love you' ei kovin pitkälle riitä. Vaikka haarat olis auki koko ajan niin kyllä typeryyteen ennen pitkää kypsyy.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen ollut tekemisissä tyhmien naisten k+mm. töissä ja ne ovat aika karmeita. Tyhmän miehen kanssa voi sentään potkia vaikka palloa tai korjata autoa. Mutta mitä tekee tyhmän naisen kanssa, paitsi sitä yhtä vartin illassa?

Saako älykäs nainen sulta pidemmän session kuin tuo vartti?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat