Vihaan modea
Kommentit (7)
Pupalla näköjään peräsuolenlaskeua.
Asialliset aloitukset ja kommentit poistuu ja asiattomat saa jäädä. Loistava palsta.
Vttu mä vihaan teitä kaikkia!
T.Modenaattori
Mode levittää harmaiden collegepöksyjen verhoaman valtaisen laardipeppunsa kasvojesi eteen ja päästää reippaasti kaasua :)
Vierailija kirjoitti:
Mode levittää harmaiden collegepöksyjen verhoaman valtaisen laardipeppunsa kasvojesi eteen ja päästää reippaasti kaasua :)
Lasken moden pöksyt hitaasti alas ja paljastan ison karvavitun, josta pölähtää hiivan ja virtsan haju. Kullini reagoi nolosti ja pompsahtaa kivikovana pystyyn ':(
Ap
Minä ymmärrän, olet hyvä ap kirjoittamaan mutta vauva foorumi kieltää sinua pahemmin kuin lasten rais-kaa-jaa koska haluat vain yhden viestin keskusteltavaksi ja mode poistaa senkin viestin.
Jos jotain ei vi-tu-ta tuo moden "toiminta", niin silloin joku kyllä voi antaa meille tukea myös siihen että miten heikkouksien kautta tulee tasapainoa, siihen kun rohkenet niin saat itse myös enemmän liike-energiaan kuuluvaa tasapainoa, hyvä modesta tykkäävä ihminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasken moden pöksyt hitaasti alas ja paljastan ison karvavitun, josta pölähtää hiivan ja virtsan haju. Kullini reagoi nolosti ja pompsahtaa kivikovana pystyyn ':(
Ap
Ilmiannan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ilmiannan
Ilmiannat oman kiihotuksesi :) Pervo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ilmiannan
Ilmiannat oman kiihotuksesi :) Pervo.
blaa...blaa...blaa...
Ei se haittaa, modekin inhoaa sinua.
Minua hän rakastaa eikä poista ikinä minun viestejä.