Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan modea

Vierailija
29.04.2026 |

Siis inhoan sua. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se haittaa, modekin inhoaa sinua.

Minua hän rakastaa eikä poista ikinä minun viestejä.

Vierailija
2/7 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaa aivan rauhassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pupalla näköjään peräsuolenlaskeua.

Vierailija
4/7 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asialliset aloitukset ja kommentit poistuu ja asiattomat saa jäädä. Loistava palsta.

Vierailija
5/7 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vttu mä vihaan teitä kaikkia!

T.Modenaattori

Vierailija
6/7 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mode levittää harmaiden collegepöksyjen verhoaman valtaisen laardipeppunsa kasvojesi eteen ja päästää reippaasti kaasua :) 

Vierailija
7/7 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mode levittää harmaiden collegepöksyjen verhoaman valtaisen laardipeppunsa kasvojesi eteen ja päästää reippaasti kaasua :) 

Lasken moden pöksyt hitaasti alas ja paljastan ison karvavitun, josta pölähtää hiivan ja virtsan haju. Kullini reagoi nolosti ja pompsahtaa kivikovana pystyyn ':(

Ap

Vierailija
8/7 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärrän, olet hyvä ap kirjoittamaan mutta vauva foorumi kieltää sinua pahemmin kuin lasten rais-kaa-jaa koska haluat vain yhden viestin keskusteltavaksi ja mode poistaa senkin viestin.

Jos jotain ei vi-tu-ta tuo moden "toiminta", niin silloin joku kyllä voi antaa meille tukea myös siihen että miten heikkouksien kautta tulee tasapainoa, siihen kun rohkenet niin saat itse myös enemmän liike-energiaan kuuluvaa tasapainoa, hyvä modesta tykkäävä ihminen

Vierailija
9/7 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasken moden pöksyt hitaasti alas ja paljastan ison karvavitun, josta pölähtää hiivan ja virtsan haju. Kullini reagoi nolosti ja pompsahtaa kivikovana pystyyn ':(

Ap

Ilmiannan

Vierailija
10/7 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ilmiannan

Ilmiannat oman kiihotuksesi :) Pervo.

Vierailija
11/7 |
29.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ilmiannan

Ilmiannat oman kiihotuksesi :) Pervo.

blaa...blaa...blaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme