Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tykkääkö miehet älykkäistä naisista?

Vierailija
28.11.2015 |

Tällaista mietin tänään.

Kommentit (115)

Vierailija
21/115 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät ainakaan älykkäämmistä kuin he itse ovat.

Eli miehet ovat yleisesti ottaen älykkäämpiä?

Ei. Vaan yleistäen ottavat kumppanikseen yhtä älykkäitä tai hiukan vähemmän älykkäitä naisia kuin itse ovat. Itsetunto ei kestä jos kokee naisen olevan älykkäämpi.

Loogisesti ratkaisusi on kestämätön. Joko miehet ovat älykkäämpi sukupuoli tai sitten on hemmetin paljon naisia vailla miehiä sen takia, että ovat älykkäitä.

(olet sillassa)

Ohis mut tuo varmaan vihjaa, et naiset lopulta esittää tyhmempää kuin ovatkaan saadakseen miehen.

Voi se näinkin käydä. Miehet voivat myöskin ottaa vaikka sen kaupankassan, koska naisessa tärkeintä ei ole se älykkyys. Miehet hyvin harvoin katsovat näitä turhia seikkoja, ellei nainen sitten ole aivan debiili. Tämä taas lisäisi hajaumaa entisestään, joten selitys siitä, että miehet eivät huoli älykkäitä naisia on aivan kestämätön.

Vierailija
22/115 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaista mietin tänään.

Riippuu varmaan miehestä, mutta itse voin sanoa, että älykäs nainen on todella puoleensavetävä. Pari viikkoa sitten näin ratikassa hyvännäköisen naisen, joka luki koko matkan romaania intensiivisesti.. uuh, oli aivan hillittömän seksikäs näky! Rakastan tuollaisia ilmeisen älykkäitä, keskittymiskykyisiä kaunottaria. Nams! :)

Harmi vaan, että näitä on todella harvassa.

Ei tarvii lukea fyssankirjaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/115 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut tekemisissä tyhmien naisten k+mm. töissä ja ne ovat aika karmeita. Tyhmän miehen kanssa voi sentään potkia vaikka palloa tai korjata autoa. Mutta mitä tekee tyhmän naisen kanssa, paitsi sitä yhtä vartin illassa?

Saako älykäs nainen sulta pidemmän session kuin tuo vartti?

Hahah varmasti älykkään naisen kokee kiehtovammaksi ja häneen tutustumiseen haluaa käyttää enemmän aikaa tässäkin mielessä.

Vierailija
24/115 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on tyhmiä naisia,on hitaita naisia ja sitten on vielä todella lapsellisia naisia..

tyhmä nainen löytyy sieltä kaupan kassalta..varmaan se hidaskin..lapselliset naiset opiskelee jotain miesten alaa ja koittaa olla hyviä jätkiä vielä aikuisenakin..

Vierailija
25/115 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs nainen on parempi. Tyhjäpää bimpoa voi panna mutta ei sellaista jaksa muuten. Keskustella pitää osata ja silleen. Seksikin on älykkään kanssa parempaa ja monipuolisempaa.

Vierailija
26/115 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailmassa on tyhmiä naisia,on hitaita naisia ja sitten on vielä todella lapsellisia naisia..

tyhmä nainen löytyy sieltä kaupan kassalta..varmaan se hidaskin..lapselliset naiset opiskelee jotain miesten alaa ja koittaa olla hyviä jätkiä vielä aikuisenakin..

Tunnen naisia jotka on ollut kaupan kassalla töissä samalla, kun ovat opiskelleet esim. dippainssiksi.

Mies

Vierailija
27/115 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai niin :)

Vierailija
28/115 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut tekemisissä tyhmien naisten kanssa mm. töissä ja ne ovat aika karmeita. Tyhmän miehen kanssa voi sentään potkia vaikka palloa tai korjata autoa. Mutta mitä tekee tyhmän naisen kanssa, paitsi sitä yhtä vartin illassa?

Voi vaikka potkia palloa tai korjata autoa.

Joo mut kun kaverit osaa sen puolen paremmin. Enkä edes halua yhteisiä harrastuksia puolison kanssa. Mieluummin syvää henkistä yhteyttä.

Vierailija
29/115 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset mielellään leimaavat muut naiset bimboiksi vaikka kuoren alla olisikin ajatteleva yksilö. Kyllä miehet rakastuvat kokonaisuuteen.

Vierailija
30/115 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut tekemisissä tyhmien naisten kanssa mm. töissä ja ne ovat aika karmeita. Tyhmän miehen kanssa voi sentään potkia vaikka palloa tai korjata autoa. Mutta mitä tekee tyhmän naisen kanssa, paitsi sitä yhtä vartin illassa?

Joo mut kun kaverit osaa sen puolen paremmin. Enkä edes halua yhteisiä harrastuksia puolison kanssa. Mieluummin syvää henkistä yhteyttä.

Kuulostaa tylsältä.

Vierailija
31/115 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan se älykäs nainen ei ahneuksissaan laske miehen arvoa työssä ja rahassa.

Vierailija
32/115 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyys on seksikästä, niin on myös isot tissit.

Vierailija
33/115 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tylsältä.

Niin, kun et ymmärrä.

Vierailija
34/115 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tylsältä.

Niin, kun et ymmärrä.

Keskustelun taso.

ei mulla muuta

Vierailija
35/115 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso osa älykkäistä miehistä sanoo tykkäävänsä älykkäistä naisista - totta kai - mutta kyllä tuo itsetuntokysymys on käytännössä aika merkittävä.

Ihan mutulla (muita tarkkailemalla, en omasta kokemuksesta, huom) väittäisin, että miehet odottavat älykkäiltä naisilta juuri tietynlaista älykkyyttä. Säkenöivä keskustelutaito on varmasti monen mielestä plussaa, kunhan se ei lipsahda väittelyksi. Ja tuossa ylempänä joku ihaili naista, joka uppoutuu romaaniin. Olisiko reaktio ollut erilainen, jos nainen uppoutuisi vaikka kvanttifysiikkaan?

Viehättävän huumorintajuisena naisenakin pidetään naista, joka ymmärtää huumoria. Reaktiot vitsikästä naista kohtaan ovatkin sitten keskimäärin negatiivisempia.

Toisaalta sitten taas uskon, että joku (kaunis) kvanttifyysikko voi hyvinkin vedota vaikka mieheen, joka on menestynyt finanssialalla. Mies voi arvostaa naisen älykkyyttä, kunhan se ei kilpaile miehen älyn kanssa samalla alalla. Tuossa skenaariossa naisen kiinnostus kvanttifysiikkaan on miehen kantilta verrattavissa johonkin söpöön pikku harrastukseen. Auta armias jos nainen olisi finanssinero.

En väitä, että kaikki miehet ovat samanlaisia, mutta käytännössä olen huomannut, että näin tuppaa käymään. Harmin paikka, etten löydä nyt linkkiä, mutta luin jonkin aikaa sitten jännästä tutkimuksesta, jossa miehet, jotka teoriassa ilmoittivat pitävänsä itseään älykkäämpiä naisia viehättävinä, suhtautuivat käytännössä negatiivisesti naiseen, jonka kerrottiin saaneen ÄO-testissä heitä huomattavasti korkeamman tuloksen.

Vierailija
36/115 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep.

Itseä ärsyttää kun naisista eniten äänessä on aina ihan täydet retardit tai ainakin sellaista roolia vetävät. Aloin jo vakavissani miettiä, että onkohan naisissa lainkaan sellaisia, jotka tekevät "normaaleja" asioita ja ajattelevat muuta kuin ulkonäköään yms.

Mutta kun ajattelee tuntemiani tavallisia naisia niin onhan niitä. Media vain vääristää kuvaa; 90% jutuista kun joku nainen on äänessä, juttu liittyy sen perseeseen tai maksimissaan uuteen mieheen/ulinaan edellisistä. Jos taas ajattelen naisia, joiden kanssa olen tekemisissä päivittäin esim. työpaikalla, heidän juttunsa liittyvät työasioihin tai normaaliin yleiseen tyhjänjauhantaan (positiivisessa mielessä tässä yhteydessä).

Tämä uusin Finlandia-palkittu naiskirjailija voittopuheineen oli ihan mahtava. Tuli heti älykäs mielikuva hänestä. Ja olisin kiinnostunut irl vaikkei ole silikonibimbo eikä puhe käsitellyt lainkaan hänen persetreeniään tms.

Vierailija
37/115 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso osa älykkäistä miehistä sanoo tykkäävänsä älykkäistä naisista - totta kai - mutta kyllä tuo itsetuntokysymys on käytännössä aika merkittävä.

Ihan mutulla (muita tarkkailemalla, en omasta kokemuksesta, huom) väittäisin, että miehet odottavat älykkäiltä naisilta juuri tietynlaista älykkyyttä. Säkenöivä keskustelutaito on varmasti monen mielestä plussaa, kunhan se ei lipsahda väittelyksi. Ja tuossa ylempänä joku ihaili naista, joka uppoutuu romaaniin. Olisiko reaktio ollut erilainen, jos nainen uppoutuisi vaikka kvanttifysiikkaan?

Viehättävän huumorintajuisena naisenakin pidetään naista, joka ymmärtää huumoria. Reaktiot vitsikästä naista kohtaan ovatkin sitten keskimäärin negatiivisempia.

Toisaalta sitten taas uskon, että joku (kaunis) kvanttifyysikko voi hyvinkin vedota vaikka mieheen, joka on menestynyt finanssialalla. Mies voi arvostaa naisen älykkyyttä, kunhan se ei kilpaile miehen älyn kanssa samalla alalla. Tuossa skenaariossa naisen kiinnostus kvanttifysiikkaan on miehen kantilta verrattavissa johonkin söpöön pikku harrastukseen. Auta armias jos nainen olisi finanssinero.

En väitä, että kaikki miehet ovat samanlaisia, mutta käytännössä olen huomannut, että näin tuppaa käymään. Harmin paikka, etten löydä nyt linkkiä, mutta luin jonkin aikaa sitten jännästä tutkimuksesta, jossa miehet, jotka teoriassa ilmoittivat pitävänsä itseään älykkäämpiä naisia viehättävinä, suhtautuivat käytännössä negatiivisesti naiseen, jonka kerrottiin saaneen ÄO-testissä heitä huomattavasti korkeamman tuloksen.

Osa ihmisistä varmaan, ei kaikki kuitenkaan.

Vierailija
38/115 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep.

Itseä ärsyttää kun naisista eniten äänessä on aina ihan täydet retardit tai ainakin sellaista roolia vetävät. Aloin jo vakavissani miettiä, että onkohan naisissa lainkaan sellaisia, jotka tekevät "normaaleja" asioita ja ajattelevat muuta kuin ulkonäköään yms.

Mutta kun ajattelee tuntemiani tavallisia naisia niin onhan niitä. Media vain vääristää kuvaa; 90% jutuista kun joku nainen on äänessä, juttu liittyy sen perseeseen tai maksimissaan uuteen mieheen/ulinaan edellisistä. Jos taas ajattelen naisia, joiden kanssa olen tekemisissä päivittäin esim. työpaikalla, heidän juttunsa liittyvät työasioihin tai normaaliin yleiseen tyhjänjauhantaan (positiivisessa mielessä tässä yhteydessä).

Tämä uusin Finlandia-palkittu naiskirjailija voittopuheineen oli ihan mahtava. Tuli heti älykäs mielikuva hänestä. Ja olisin kiinnostunut irl vaikkei ole silikonibimbo eikä puhe käsitellyt lainkaan hänen persetreeniään tms.

Finlandia-voittaja on todella kuuma pakkaus, eikä vähiten ilmeisen älykkyytensä takia. Sopisi täydellisesti minulle! Harmi että on saanut niskaansa vähemmän älykkäitä fanaatikkoja juuri tuon puheensa vuoksi.

Vierailija
39/115 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät ainakaan älykkäämmistä kuin he itse ovat.

Eli miehet ovat yleisesti ottaen älykkäämpiä?

Ei. Vaan yleistäen ottavat kumppanikseen yhtä älykkäitä tai hiukan vähemmän älykkäitä naisia kuin itse ovat. Itsetunto ei kestä jos kokee naisen olevan älykkäämpi.

Loogisesti ratkaisusi on kestämätön. Joko miehet ovat älykkäämpi sukupuoli tai sitten on hemmetin paljon naisia vailla miehiä sen takia, että ovat älykkäitä.

(olet sillassa)

Valtaosa ihmisistä on keskivertoja. Mutta tottahan se on, että suurimpia yksinelävien ryhmiä tilastollisesti ovat korkeakoulutetut älykkönaiset ja vähän syrjäytyneet, kouluttamattomat peräkammaripojat.

Vierailija
40/115 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaista mietin tänään.

Riippuu varmaan miehestä, mutta itse voin sanoa, että älykäs nainen on todella puoleensavetävä. Pari viikkoa sitten näin ratikassa hyvännäköisen naisen, joka luki koko matkan romaania intensiivisesti.. uuh, oli aivan hillittömän seksikäs näky! Rakastan tuollaisia ilmeisen älykkäitä, keskittymiskykyisiä kaunottaria. Nams! :)

Harmi vaan, että näitä on todella harvassa.

Ei tarvii lukea fyssankirjaa.

Mä luen fyssan ja matikan prujuja ratikassa. Onko se seksikästä?