Alusvaate inventaario

Vierailija

Koska olet viimeksi heittänyt alusvaatteita roskiin ja ostanut uusia tilalle? Mun inventaario alkaa nyt.

Kommentit (6)

Vierailija

Voi ei, just kävin läpi alusvaatelaatikkojani ja raskin heittää pois vaan pari settiä. Mulla on niin hienoja ja kalliita alusvaatteita, etten raski heittää niitä pois vaikkei koko enää käy mulle.

Vierailija

Mä en uskalla tehdä alusvaateinventaariota, koska rupean laskemaan paljonko rahaa niihin on mennyt... tulee kyllä tunnemyrsky! :-O

Vierailija

Mulla on ehkä sadat pikkarit. Ostan uusia kulahtaneiden tilalle mutten raaski heittää vanhoja pois koska ne eivät ole varsinaisesti rikki, vaan "vain" kulahtaneet. Samoin rintsikoita löytyy kaapin pohjalta parikymmentä paria vaikka todellisuudessa käytän neljiä arkirintsikoita, yksiä juhlissa ja yksiä kauheita mutta mukavia puuvillaisia etelänlomilla.

Jokunen miehen ostama tyrkkissettikin löytyy, ei koskaan tai kerran käytettyinä. Kertoo varmaan paljon, että opetin miehen olemaan ostamatta niitä jo ekan avioliittovuoden aikana... olemme olleet naimisissa 18v ja tuolla ne yhä ovat.  

Kiitos ap, teen joulusiivouksen! :D

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat