Röyhkeitä nuo operaattorien ja sähkön käytävämyyjät
Tulevat kurkkimaan toisen kännykästä milloin määräaikaisuus päättyy. Ei mitään kunnioitusta ihmisten yksityisyyttä kohtaan. Sanoin että katson ja tyyppi tuli kurkkimaan henkilöohtausia viestejä ja nappasi kännykän itselleen. Inhoan tuollaisia ihmisiä joilla ei ole käytöstapoja. En ymmärrä miksi operaattorit pitää noita listoilla. Seuraavan kerran kun kyselee määräaikaisuuden loppumisen perään vastaan että yksityisasia ja jatkan matkaani. Lakut voivat tunkea ahteriinsa.
Kommentit (22)
No en usko, että nappasi sun kännykkäsi. 😅
Ja etkö osaa jatkaa matkaasi, kun näet jonkun myyjän?
Totta, ottaa päähän. Tampereella ostoskeskuksissa useita tuputtajia ständeineen peräkkäin häiritsemässä asiakkaita. Näistä on enemmän häiriötä kuin narkkareista.
Perään huudellaan ja kysellään paljonko laskut on -mitä se heille kuuluu.
Jos haluan vaihtaa liittymän tai sähkönmyyjän, teen sen omalla ajallani netissä, enkä ostosten tai muun keskustassa asioinnin lomassa.
Miten kauppakeskukset sallivat tämän häirinnän tiloissaan? Maksavatko nuo siitä paikastaan niin hyvin sitten.
näytän keskaria jos jatkaa kysyn haluutko turpaan kyllä on pojat kaikonneet. seuraavaa lyön varoittamatta. moni on elisalta lähtenyt näiden iholle tunkevien takia. rajatonta häirintää
Kun olen menossa kauppaan ja näin siellä jonkun sopimusmyyntiständin niin otan u-käännöksen ja menen toiseen kauppaan.
Maailman yksinkertaisin asia on olla pysähtymättä ja huomioimatta näitä perskärpäsiä. Jos kaikki toimisivat siten, niin tuo häiriköinti loppuisi kannattamattomana. Aloittaja on varmaan se tyyppi joka jää jänkkäämään puhelinmyyjänkin kanssa sen sijaan että sanoisi kiitos ei ja painaisi punaista luuria.
Vetelikö ne liimaa siihen käytävälle, johon tossusi juuttuivat niin, ettet päässyt eteenpäin? Toisin sanoen, ihan oikeastiko joku aikuinen syyttää myyjää siitä, että hän itse pysähtyy sen myyjän kohdalle????
Esim. Myyrmannissa noilla operaattoreilla on omat liikkeet, joihin voi mennä asioimaan. Ja silti pitää aggressiivisia myytnitykkejä pitää käytävillä häiriköimässä ihmisiä.
Itse en no. käytä liian aggressiivisten operaattorikauppaiden palveluja.
Mä huudan näille tuputtajille takas että "kuules kloppi mene kotiis opettelemaan tapoja ja anna ihmisten asioida kaupassa rauhassa". Toimii joka kerta.
No ei varmasti napannut kännykkäsi itselleen, kyllhän tuosta nyt saisi jo nokkaan koputtelua ja ihan aiheesta jos yrittää kännykkää varastaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä huudan näille tuputtajille takas että "kuules kloppi mene kotiis opettelemaan tapoja ja anna ihmisten asioida kaupassa rauhassa". Toimii joka kerta.
Totta kai huudat
Kävelen vaan ohi luomatta silmäystäkään enkä vastaa huuteluun. Aina toimii.
Noillahan on aina parhaat tarjoukset. Ei liittymää kannata ostaa mistään muualta kuin näiltä ständimyyjiltä.
Ennen sanoin, että kiitos ei, mutta sitä ei useinkaan uskota. Siksi en nykyään vastaa yhtään mitään. Jatkan vaan matkaani.
Tässä teille toimivat neuvot: "Ei kiitos, en tarvitse!" ja kävelee reippain askelin ohi. "Ei kiitos minulla on määräaikainen vielä pitkään, uusin sen hiljattain!" ja kävelee reippain askelin eteenpäin. Näin toimien olen jopa saanut sen käytävämyyjän huutamaan vastaukseksi: "Ota tää laku kuitenkin!" ja "ota silti karkkia!" Otin ja toivottelimme toisillemme mukavaa päivänjatkoa.
Vierailija kirjoitti:
No en usko, että nappasi sun kännykkäsi. 😅
Ja etkö osaa jatkaa matkaasi, kun näet jonkun myyjän?
Nappasi se. Toki annoin napata enkä estellyt. Tosi ahdistava tilanne. Luultavasti olen liian mukava ja se loppui nyt.
Huutamalla kysytään, kaikkien kuullen, mikä sun operaattori tai sähköyhtiö on... Miksi minun pitäisi se kaikkien ja heidän kuullen kertoa, suorastaan kailottaa?
Omat liikkeet ja niissä asiointi riittää!
Vierailija kirjoitti:
Vetelikö ne liimaa siihen käytävälle, johon tossusi juuttuivat niin, ettet päässyt eteenpäin? Toisin sanoen, ihan oikeastiko joku aikuinen syyttää myyjää siitä, että hän itse pysähtyy sen myyjän kohdalle????
Ei vaan ne tunki lakuja perseeseeni.
Vierailija kirjoitti:
Tässä teille toimivat neuvot: "Ei kiitos, en tarvitse!" ja kävelee reippain askelin ohi. "Ei kiitos minulla on määräaikainen vielä pitkään, uusin sen hiljattain!" ja kävelee reippain askelin eteenpäin. Näin toimien olen jopa saanut sen käytävämyyjän huutamaan vastaukseksi: "Ota tää laku kuitenkin!" ja "ota silti karkkia!" Otin ja toivottelimme toisillemme mukavaa päivänjatkoa.
Noin ne itseasiassa huutaa kaikille. Et ole erityinen kuten luulet.
Minä vedän kuokkaan ja potkin vielä kylkiluihin, kun se nyyhkyttää maassa.
Kauppareissun kohokohta aina...
En osta mitään keneltäkään tuotteen/palvelun tarjoajalta. Jos tarvitsen jotain edellä mainittua, niin otan itse yhteyttä. Tämä on periaate, joka on pitänyt ja pitää.