Seborroinen ekseema kasvoissa

Vierailija

Mikä tähän auttaisi? Ihottumaa on siis ympäri kasvoja, kutisee ja kiristää.

Kommentit (6)

Vierailija

Mulla auttanut pesu joka aamu ja ilta sekä Aqualan L geeli. (Nimenomaan se geeli, ei emulsio).

Silloin tällöin laitan savinaamion, vie sen talin pois iholta

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla auttanut pesu joka aamu ja ilta sekä Aqualan L geeli. (Nimenomaan se geeli, ei emulsio).

Kiitos vinkistä! Täytyy kyllä kokeilla tuota geeliä, en ole aiemmin törmännytkään siihen. Vaikutti lupaavalta. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kiitos vinkistä! Täytyy kyllä kokeilla tuota geeliä, en ole aiemmin törmännytkään siihen. Vaikutti lupaavalta. Ap

Minäkin kokeilin kaikennäköisiä tököttejä vauvojen karstarasva Keloualista kalliimpaan merkkikosmetiikkaan ja tuo yllättävästi auttoi. Toivottavasti olisi apua.

Vierailija

Apteekin Selukos-shampoolla pesen varovasti kasvojakin hiusten pesun yhteydessä, ja mulla usein siihen kutinaan auttaa kun sivelee hunajaa kasvoille noin vartiksi ja sitten pesee pois, se tuntuu rauhoittavan ja jotenkin kuorivan ihoa eikä iho näytä enää yhtä ärtyneeltä

Vierailija

Mulla on auttanut aamuin illoin pesu herkälle iholle tarkoitetulla pesuaineella (kuten LV tai Erisan) ja Bio-Oilia "kosteusvoiteeksi". Sopii myös meikin alle kun painelee ensin paperilla ylimääräiset pois. Punoituskin väheni muutamassa päivässä.

Vierailija

Mulla on tuosta jotain 10 vuotta, mutta lekuri määräsi Nizoralia ja kortisonia. Mulle kyllä tehosi. Vaihtoehtona olisi ollut 3 kk antibioottikuuri, mutta en innostunut. Sitä ennen kärsin vuoden verran.

Tsemppiä - ei ole kiva vaiva! Tosin luomiväriä en tarvinnut, koska luomet olivat jo valmiiksi violetit :) 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat